Publicerat Maj 26, 200718 yr I USA verkar ju allt vara stort även Svinen. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1078764,00.html
Publicerat Maj 26, 200718 yr En skaplig pjäs. Det är nog bra att det blir korv av den. Vet inte hur en stek av det monstret skulle smaka. :-
Publicerat Maj 26, 200718 yr Citat från artikeln: – Det känns väldigt bra. Det är en fin bedrift. Jag kommer nog aldrig att döda någonting så stort igen, säger Jamison Stone till AP. Vadå bedrift ? Inte många (hoppas jag i.a.f) som tänker på samma sätt... ( OK, grabben är bara 11 år, så låt gå för denna gången då... ;D ;D
Publicerat Maj 29, 200718 yr Citat från artikeln: – Det känns väldigt bra. Det är en fin bedrift. Jag kommer nog aldrig att döda någonting så stort igen, säger Jamison Stone till AP. Vadå bedrift ? Inte många (hoppas jag i.a.f) som tänker på samma sätt... ( OK, grabben är bara 11 år, så låt gå för denna gången då... ;D ;D Jo, men lite av en bedrift är det ju av en 11-åring att följa/spåra ett svin i tre timmar och komma till avslut.
Publicerat Maj 29, 200718 yr ähh...bara bluff ser ni inte det ??? Tror du det? Det ser äkta ut tycker jag! (Men jag tror ju även på månlandningen )
Publicerat Maj 30, 200718 yr Tror du det? Det ser äkta ut tycker jag! (Men jag tror ju även på månlandningen ) Vaddå?......... Har någon landat på månen???
Publicerat Maj 30, 200718 yr 8 skott skjutna, tro vad pojken hade för cal? cal. .50 klonsvin eller genmanipulation, i alla fall blandat mellan husgris och viltsvin! ;D hälsningar Storgalt
Publicerat Maj 30, 200718 yr Stor! Men jag HATAR sådana trofé bilder. Med jägaren långt bakom viltet, eller där fiskaren sträcker fram firren mot kameran så viltet fisken ska se så stor ut som möjligt. Alla perspektiv försvinner. Men respekt till killen. Sånt man drömde om när man var liten och jagade gråsparv med lufgevär.
Publicerat Maj 30, 200718 yr Har sett tillräckligt med stora svin i min dag. Förvisso tamsvin men att denna gris väger minst 350 kg är ställt utom tvivel. Oavsett vart skytten är placerad
Publicerat Maj 30, 200718 yr Har sett tillräckligt med stora svin i min dag. Förvisso tamsvin men att denna gris väger minst 350 kg är ställt utom tvivel. Oavsett vart skytten är placerad Det har ju cirkulerat något annat foto på ett stort svin med en annan skytt bakom. Dom ser ju inte normala ut.
Publicerat Maj 30, 200718 yr Det har ju cirkulerat något annat foto på ett stort svin med en annan skytt bakom. Dom ser ju inte normala ut.För ett vildsvin så är det inte normalt med sådan storlek. Har kört slaktdjursbil lite från o till och har haft tamgaltar som vägt 360 kg levande. Vilka j-a monster det är. Bör vara tamsvin inblandat i detta svin. Största vildsvin jag vet om och det är dokumenterat vägde 185 urtaget. Den var inte liten det vill jag lova
Publicerat Maj 30, 200718 yr Har sett tillräckligt med stora svin i min dag. Förvisso tamsvin men att denna gris väger minst 350 kg är ställt utom tvivel. Oavsett vart skytten är placerad 480 kg vägde den ju....
Publicerat Maj 30, 200718 yr För ett vildsvin så är det inte normalt med sådan storlek. Har kört slaktdjursbil lite från o till och har haft tamgaltar som vägt 360 kg levande. Vilka j-a monster det är. Bör vara tamsvin inblandat i detta svin. Största vildsvin jag vet om och det är dokumenterat vägde 185 urtaget. Den var inte liten det vill jag lova Nej, det är inte normalt tror jag heller. Han har fått lite hulkenpreparat i sig den nassen. ;D Jag har sett tamsvin i s. Sverige som har varit stora som den där el. nästan iaf. ;D
Publicerat Maj 30, 200718 yr 480 kg vägde den ju....Jo det skrevs så och vissa betvivlar den uppgiften. Att det är ett riktigt stort svin råder inget tvivel om. Jänkarna använder väl pounds som vikt och det är inte det samma som kilo. Har sett förväxlingar tidigare angående det. Stor är den iaf
Publicerat Maj 31, 200718 yr Jo det är ju möjligt att dom räknade fel, men om man kollar bilden så lutar han sig ju på grisen, så den är stor!!!! Jag har växt upp på landet och min mor jobbade förrut med grisar så jag vet att tamsvin kan bli grymt stora. (Speciellt galtar) Men den där var något i hästväg! Det ser ju ut som en flodhästkropp!!! Vad säger du mor? Kan vi få ett expertutlåtande här! ;D
Publicerat Maj 31, 200718 yr Jo det är ju möjligt att dom räknade fel, men om man kollar bilden så lutar han sig ju på grisen, så den är stor!!!! Jag har växt upp på landet och min mor jobbade förrut med grisar så jag vet att tamsvin kan bli grymt stora. (Speciellt galtar) Men den där var något i hästväg! Det ser ju ut som en flodhästkropp!!! Vad säger du mor? Kan vi få ett expertutlåtande här! ;D Mor svarar)Pöjk lelle det är en huggarns te gris ;D