Publicerat Maj 31, 200718 yr Var det inte Hasse&Tage som skrev låten allt kan säljas med mördande reklam,så även konserverad gröt!!!! Bilden ÄR ETT FOTOMONTAGE !!!!! tror jag i alla fall..... 8)
Publicerat Maj 31, 200718 yr Var det inte Hasse&Tage som skrev låten allt kan säljas med mördande reklam,så även konserverad gröt!!!!Bilden ÄR ETT FOTOMONTAGE !!!!! tror jag i alla fall..... 8) Jag tror den är äkta, men vem vet...
Publicerat Juni 1, 200718 yr Jo det är ju möjligt att dom räknade fel, men om man kollar bilden så lutar han sig ju på grisen, så den är stor!!!! Jag har växt upp på landet och min mor jobbade förrut med grisar så jag vet att tamsvin kan bli grymt stora. (Speciellt galtar) Men den där var något i hästväg! Det ser ju ut som en flodhästkropp!!! Vad säger du mor? Kan vi få ett expertutlåtande här! ;D Expertutlåtande kommer här ;D Den är ju inte sååå väldigt mycket större än en tamgrisgalt. Visserligen är vildsvin mindre men det här var ju i det stooora landet "over there" så jag tror på att den är äkta. Absolut
Publicerat Juni 2, 200718 yr Jo det är ju möjligt att dom räknade fel, men om man kollar bilden så lutar han sig ju på grisen, så den är stor!!!! Nope han stödjer sig på knät. Sitter en bit bakom grisen. Men ett as är det. Läste i Aftonblaskan att det som väntat var ett "vilt tam-svin". Inget vildsvin således utan ett tamsvin som släppts ut i skogen för några år sedan,. Tydligen rätt vanligt med såna och olika hybrider av tam/vildsvin i USA. Stora blir dom.
Publicerat Juni 2, 200718 yr Författare Visade bilden för min sambo och hon var inte förvånad att den kunde vara så där stor.
Publicerat Juni 2, 200718 yr En bra blogg jag brukar följa med.. Här finns lite skriverier om Hogzilla II http://terriermandotcom.blogspot.com/
Publicerat Juni 2, 200718 yr En bra blogg jag brukar följa med.. Här finns lite skriverier om Hogzilla II http://terriermandotcom.blogspot.com/ Jag följde länken från den sidan till slidshowen med flera bilder av grisen och där ser man ju tydligt att den inte var så stor som den såg ut på bilden! Det var en stor gris, men inte större än en storn tamsvins galt! Så nu är jag övertygad... ;D Bilden är fejkad med "falskt perspektiv"!
Publicerat Juni 4, 200718 yr i expressen i går. så stod det att det va en tamgris och blivit uppfödd. Jag kommer inte in på expressen nu för min dator är konstig. trust no one verkar det som. Trident1452
Publicerat Juli 14, 200718 yr i expressen i går. så stod det att det va en tamgris och blivit uppfödd.Jag kommer inte in på expressen nu för min dator är konstig. trust no one verkar det som. Trident1452 Det läste jag också det hade tydligen varit i ett hägn tills dom släppte ut den o sköt den
Publicerat September 1, 200718 yr I senaste Jaktjournalen (tror jag det var) så hade dom ett reportage om denna gris...visade sig vara hel-fejk...allt ihop....Photoshoppad bild mm osv.....