Publicerat Juni 5, 200718 yr Japp han ringde i går eftermiddag och sa att drillingen var klar, så nu är familjen komplett igen. Merkel pojken kom hem till pappa idag....... ;D Hoppas ni kan se mina bilder. För jag kan inte ens se mina egna :-
Publicerat Juni 5, 200718 yr Jag också. Den ser fin ut där den ligger. Aha, Nu kom jag på Dig allt. ;D Det är på studsmattan som Du är och hoppar när Du inte är ute i skogen el. vid datorn. ;D :-*
Publicerat Juni 5, 200718 yr Snygg leksak Telge Leksak o leksak...känner mej lite småkär just nu ;D Tror jag skall sova med byssan i sängen i natt. ;D
Publicerat Juni 5, 200718 yr Leksak o leksak...känner mej lite småkär just nu ;DTror jag skall sova med byssan i sängen i natt. ;D Oladdad hoppas jag!
Publicerat Juni 5, 200718 yr Riktigt fin bössa. Jora jag fattar..... Vissa vill hellre ha pumpar.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat Juni 5, 200718 yr Jora jag fattar..... Vissa vill hellre ha pumpar.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Nej inte hellre, utan OXÅ! Vill ha bådeoch av olika anledningar!
Publicerat Juni 5, 200718 yr He-he,Välkommen till "redo för allt klubben" Den blev riktigt fin. MVH Tack MKJ..jo det är ju det som lixom är meningen med det hela..
Publicerat Juni 5, 200718 yr Jo nu när bössan är hemma så börjar nästa äventyr,nämligen att skjuta...skjuta i massor !! Mitt kikarsikte tex.behöver ingående studier där korset sjunker vartefter man höjer upp variabeln tex. Enligt den nu frågade expertisen skall korset sjunka på gamla Zeissar,det hade nåt med på vilken sida korset satt innan okularet eller nåt sånt där ??? Fråga mej inte för jag fattar inte själv det där !! Dock lät det som om det hela var ok... Ja sen skall det ju beställas läderfodral i tjockt styvt läder till kikaren som den mesta av tiden skall ligga i ryggan,här skall det inte sitta nån kikare på bössan inte !! Den kommer endast sättas på vid speciella tillfällen,som när man sitter o vakar eller så,fast det brukar jag ju inte göra speciellt mycket då jag för det mesta är en skogsjocke som mest irrar runt i storskogen,men man skall aldrig säja aldrig ;D Nä..nu skall jag lära mej på alla tänkbara håll skjuta med korn och sikte ! Sen drar jag väl iväg ett antal hundra hagelskott också innan jakten drar igång.. Kul det här :D
Publicerat Juni 5, 200718 yr ;D ;D ;D(Spam) Din egen brorsa visade mej möjligheter med nya spamvarianter..här är en. Lovar ni kommer inte få en lugn stund,nu har jag spam till allt ;D ;D ;D
Publicerat Juni 5, 200718 yr Telge! Den ser mycket mycket fin ut, synd bara att du skjuter från "fel" axel
Publicerat Juni 5, 200718 yr Telge! Den ser mycket mycket fin ut, synd bara att du skjuter från "fel" axel Tack..tänkte skjuta min första räv för Jackie med den,om du inte missunnar ;D
Publicerat Juni 5, 200718 yr Jag har tyska (med ett spanskt undantag) läderkoger för alla mina sikten..Klart smidigt och fungerar bra för "bolstrad" förvaring även hemmavid..