Publicerat Juni 12, 200718 yr Ha ha jaa den var grym bg) crazy) Jag hade faktiskt glömt den ha ha Kul och se dig här i alla fall ;D Det var länge sen nu! //Roggman66
Publicerat Juni 12, 200718 yr Författare tjena hallå..äre nära vidbo/arlanda de där?? har min åsa nisse till farbror som härjar friskt där haha,, ;D Tja, jaktmarken ligger ett par km ifrån Vidbo, bor ca 1,5 mil ifrån din åsa nisse
Publicerat Juni 12, 200718 yr Författare Hej igen och välkommen tillbaka, är själv uppvuxen i Knivsta och jobbar i Rosersberg Kul, har ca 10 minuter till knivsta och dottern på dagis i Rosersberg, har marken som är mitt i mot odensala bilskrot. Tack alla andra för ett glatt välkomnande, känns nästan som ni saknat mig
Publicerat Juni 12, 200718 yr Författare Ha ha jaa den var grym bg) crazy) Jag hade faktiskt glömt den ha ha Kul och se dig här i alla fall ;D Det var länge sen nu! //Roggman66 Visst va den, folk flyttade på sig när jag gick tillbaka med den till ica, får köra ngr race till sensommarn/hösten. ska försöka lämna nån rödpäls tills dess
Publicerat Juni 12, 200718 yr Str Vorsteh, dock så är hon mer lik ett kh. Stebas Meja men har Stella alt pucko stella ;D som tilltalsnamn Glömde du inte "Mongot" alt Mongohunden? bg) Mvh!
Publicerat Juni 12, 200718 yr Författare Glömde du inte "Mongot" alt Mongohunden? bg) Mvh! ;D Faktum är att hon faktiskt lyssnar till mongo En Vorsteh har många namn
Publicerat Juni 12, 200718 yr Tja, jaktmarken ligger ett par km ifrån Vidbo, bor ca 1,5 mil ifrån din åsa nisse thord w heter han å har dragit skam över släkten med sitt val av hund,EN TAX då kanske du kommer se mig på stor skiften nån gång ;D
Publicerat Juni 13, 200718 yr Hej Matte och välkommen tillbaka, värt en Caol Ila nästan ;D Ha kaffe pannan redo i höst, får nära till som du vet. MVH
Publicerat Juni 14, 200718 yr Författare Hej Matte och välkommen tillbaka, värt en Caol Ila nästan ;DHa kaffe pannan redo i höst, får nära till som du vet. MVH Caol Ila... :-X Usch å fy fan. Men varsågod, jag har en flaska hem som du får hinka hur mkt du vill ifrån, Själv sitter jag framför brasan på fårfilten med en fin Dalmore (Caol Ila folk går ej utanför köket.) I höst alltså, kul, trodde du redan hade hoppat på det jobbet. Ta med dig bössan.
Publicerat Juni 15, 200718 yr Nej, inte än. Har två veckor kvar här och sedan sommarlov ett tag. Bössa i någon form är alltid med ;D Caol Ila är bra för inåtling av rävfällor om inte annat.
Publicerat Juli 13, 200718 yr Matte.. Måste bara skriva, angående "Mongot", att jycken var grymt fin faktiskt!! Såg ut att vara rejält lyhörd och föraruppmärksam, något du kommer att ha nytta av framöver. Samtidigt så blir jag lite skeptisk till det rykte som kenneln har, den här jycken verkade supertrevlig ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat Juli 19, 200718 yr Välkommen i alla fall! Snygg hund. Själv nöjer jag mig med en grants idag. MVH H
Publicerat Juli 19, 200718 yr Jahapp...så sitter man här och väntar på inbjud....... nix...att ge en lektion i hagelskytte på nån tipp i Huddinge....