Publicerat Juli 7, 200719 yr ;D.. hittade denna sida nu när ja satt å surfade runt lite!... http://www.brunistrading.nu/index.php?pageid=1 snygga grejor!... å de låg inte så långt från mej heller!.. Älvkarleby!... ;D letade efter ett par skor till smyg jakten!... å fann dessa!.... ;D nu när man har pilbåge å tippi måste man väll ha ett par Mockasiner osså!... ;D ;D ;D ;D.. Ugh Mamre!.. getshopimage.php.jpg
Publicerat Juli 7, 200719 yr nu när man har pilbåge å tippi måste man väll ha ett par Mockasiner osså!... ;D ;D ;D ;D..Ugh Mamre!.. Ser jag som en självklarhet
Publicerat Juli 7, 200719 yr Författare Ser jag som en självklarhet va lite så ja kände osså!... ;).. Ugh Mamre!.... ;D ;D ;D
Publicerat Juli 7, 200719 yr Tänkte på en sak du har ju bössan oxå... ;D Se dock upp för eldvattnet ;D ;D Just det...frun hade ju tagit lagret med sej.. ;D :-* :-* :-*
Publicerat Juli 7, 200719 yr Vad trevligt, stövlar i min smak! Men jag tror jag ska göra mina egna ;D Eller om det blir mockasiner... Jag har ju redan stövlar så det får väl bli ett par mockasiner som passar till klänningen ;D Har ingen bra bild med klänningen på mig. Det finns två bilder, men dom e så suddiga Kan tillägga att den ska "pyntas" lite innnan den är helt klar.
Publicerat Juli 7, 200719 yr Det var visst baksidan... Den övre delen ska fransas ;D Så här der den ut på framsidan:
Publicerat Juli 8, 200719 yr Vad trevligt, stövlar i min smak! Men jag tror jag ska göra mina egna ;D Eller om det blir mockasiner... Jag har ju redan stövlar så det får väl bli ett par mockasiner som passar till klänningen ;DHar ingen bra bild med klänningen på mig. Det finns två bilder, men dom e så suddiga Kan tillägga att den ska "pyntas" lite innnan den är helt klar. Du hade nog blivit en stilig indiankvinna i klänningen och stövlarna. ;D :-*
Publicerat Juli 8, 200719 yr Fransarna bak är klara för en liten stund sen ;D Jag ska göra mer på den bara grejerna kommer som jag har beställt. Beställde lite lasknålar, hålpipor och lite annat. Det är så omständigt att låna saker hela tiden. När grejerna kommer så kan jag göra det jag vill göra när jag känner för det ;D Du hade nog blivit en stilig indiankvinna i klänningen och stövlarna. ;D :-* Så du menar att jag inte är stilig utan klänningen på??
Publicerat Juli 8, 200719 yr Så du menar att jag inte är stilig utan klänningen på?? Mohaahhaa.. ;D ;D
Publicerat Juli 8, 200719 yr Fransarna bak är klara för en liten stund sen ;DJag ska göra mer på den bara grejerna kommer som jag har beställt. Beställde lite lasknålar, hålpipor och lite annat. Det är så omständigt att låna saker hela tiden. När grejerna kommer så kan jag göra det jag vill göra när jag känner för det ;D Så du menar att jag inte är stilig utan klänningen på?? Det vet vi inte för det har vi inte sett ;D
Publicerat Juli 8, 200719 yr Fasen vad bra Thomas!!! ;D Jag har ju varit på jakt efter såna länge nu ;D Perfekt till smygjakten ;D
Publicerat Juli 8, 200719 yr Författare Fasen vad bra Thomas!!! ;D Jag har ju varit på jakt efter såna länge nu ;D Perfekt till smygjakten ;D tänkte åka till de stället i veckan å kolla in de lite!... ;D ;D ;D.. du får rapport när ja varit där!.. ;D ;D
Publicerat Juli 9, 200719 yr Författare ;D sååå ja!.. då har man spenderat dagen i Älvkarleby med små killarna!.. tittat på fallen!.. varit på fiske akvariet.. tomtitt.. å ätit en mycke go lunch!... var självklart på indian buticken osså!... å snackade med ägaren!... å själklart bestälde ja ett par smygar dojor till hösten!... ;D ;D.. så lövkamot å dom bojsorna kommer göra susen!.. ;D ;D ;D ;D.... Mvh ThomasMamre!. .
Publicerat Juli 9, 200719 yr Fransarna bak är klara för en liten stund sen ;DJag ska göra mer på den bara grejerna kommer som jag har beställt. Beställde lite lasknålar, hålpipor och lite annat. Det är så omständigt att låna saker hela tiden. När grejerna kommer så kan jag göra det jag vill göra när jag känner för det ;D Så du menar att jag inte är stilig utan klänningen på?? Det är Du kanske ändå. Jag har inte sett Dig i helfigur. ;D :-*
Publicerat Juli 9, 200719 yr Var glad för det! ;D Fast å andra sidan så ser nog nedre delen bättre ut än den övre Finns inga bilringar på nedre planhalvan ;D
Publicerat Juli 9, 200719 yr Var glad för det! ;D Fast å andra sidan så ser nog nedre delen bättre ut än den övre Finns inga bilringar på nedre planhalvan ;D Upp till bevis! ;D : :-*
Publicerat Juli 9, 200719 yr He he! Du skulle må, då? Jepp! I bikini då om Du inte vill göra det i bara mässingen. ;D ;D ;D