Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

indianprylar!..

Featured Replies

Publicerat
Det var visst baksidan... Den övre delen ska fransas ;D

Så här der den ut på framsidan:

Denna skulle jag vilja se på hippen, med hästsvansen och ljuva doft av balsam. vet inte varför faktiskt  ;D

• Svar 68
  • Visningar 10,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Om jag någonsin träffar honom i verkliga livet så kan jag se om jag kan lura på honom den :D Fast han kanske e lätt att övertala?

Det blir en udda doftblandning - lammskinn och balsam :D ;D

Publicerat
Denna skulle jag vilja se på hippen, med hästsvansen och ljuva doft av balsam. vet inte varför faktiskt   ;D
;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat

Fast med lite god inmundigad dryck så märker man kanske inte doften av varken det ena eller den andre... ::):D ;D

• 4 weeks later...
Publicerat

Nu har jag gjort en jacka till klänningen. Den är av en kort modell - typ bolero. Tanken är ju att jag ska slippa frysa om armarna när jag använder klänningen. Mest troligen kommer jag att förlänga den till en normallång jacka så småningom. Jag trivs inte helt som den är nu - den behöver lite förändringar för att passa bättre. Men så här ser den ut just nu i alla fall.

post-1327-1194120740_thumb.jpg

Publicerat

Ja, vad ska man säga. Den ser ju verkligen bra ut. :D Du skulle ha blivit en kvinnlig skräddare i Dina yngre år. :D :-*

Publicerat

Vad är det som gör att jag inte skulle kunna bli det NU, då?? Tycker du jag är för gammal? Jag är i mina bästa år och kommer alltid att vara det. ;):D  :-*

Publicerat
Vad är det som gör att jag inte skulle kunna bli det NU, då?? Tycker du jag är för gammal? Jag är i mina bästa år och kommer alltid att vara det. ;):D  :-*

Det finns inget som säger att Du inte skulle kunna bli det nu. Det är bara att gå till Af imorgon och ansöka om starta eget bidrag då.

Lycka till gumman!

;D ;) :-*

Publicerat

Det är i alla fall roligare att sy i skinn jämfört med att stå med slagborrmaskin i en stenhård betongvägg i fel arbetshöjd!

Har kollat runt lite på nätet och har hittat mönster till indianmockasiner som jag har tänkt att beställa! ;D Är dom inte allför besvärliga att göra så kan man ju sy upp några och sälja...  Kanske kan bli aktuell med att starta egen när man har sett hur det funkar. Vem vet?

Publicerat
Det är i alla fall roligare att sy i skinn jämfört med att stå med slagborrmaskin i en stenhård betongvägg i fel arbetshöjd!

Har kollat runt lite på nätet och har hittat mönster till indianmockasiner som jag har tänkt att beställa! ;D Är dom inte allför besvärliga att göra så kan man ju sy upp några och sälja...  Kanske kan bli aktuell med att starta egen när man har sett hur det funkar. Vem vet?

Ja, det kan jag hålla med Dig om. :D

Kör hårt och bra marknadsföring så kanske det går bra. :D

Publicerat
:o :o :o :o :o :o :o
Publicerat

Varför så stora ögon, amakulu?

• 2 months later...
Publicerat

Jaa, Mamre... Hur går det med stövlarna?? Senast jag frågade var i mitten av oktober... Dags att fråga igen. :D Fick inbjudan till "systuga" i dag och kom att tänka på dina stövlar. Har snubben glömt bort dom eller är det du som glömt? ;):D

Publicerat
Denna skulle jag vilja se på hippen, med hästsvansen och ljuva doft av balsam. vet inte varför faktiskt   ;D

Dream on pretty boy!

>:(

Mvh!

• 1 year later...
Publicerat

Hur gick det med GAY tofflorna har du non bild på dom ;):lol::)

Mvh.

Publicerat
  • Författare

:D han verkar inte ha någo bråttom!.. påmint han två ggr å inget händer!.. så ja skiter i han nu!..

MVh

Publicerat
:D han verkar inte ha någo bråttom!.. påmint han två ggr å inget händer!.. så ja skiter i han nu!..

MVh

He he faan det är ju ett tag sedan nu men faan ett par sockiplasst funkar ju :lol::D:lol:

Mvh.

Publicerat
  • Författare
He he faan det är ju ett tag sedan nu men faan ett par sockiplasst funkar ju :lol::D:lol:

Mvh.

får bli sådana!.. funderar på ett par röda!.. :D

Publicerat
får bli sådana!.. funderar på ett par röda!.. :D

:D:lol: :lol:

Mvh.