Publicerat Juli 19, 200520 yr Författare 24 daga gammal, deras päls möster börjar bli tydligt och snart ska dom öppna ögonen. Mvh Lalle
Publicerat Juli 19, 200520 yr Författare > Skulle aldrig fungera med två settrar i huset. min far har ju två am staffar, så länge man hålla nogran koll på hundarna så händer det inget, men skulle jag lämna rumet några secunder så skulle de inte finas någon iller mer. på åvan våningen är de hundfrit så där kan illrarna vara i lung och ro. Mvh Lalle
Publicerat Juli 20, 200520 yr > Skulle aldrig fungera med två settrar i huset.min far har ju två am staffar, så länge man hålla nogran koll på hundarna så händer det inget, men skulle jag lämna rumet några secunder så skulle de inte finas någon iller mer. på åvan våningen är de hundfrit så där kan illrarna vara i lung och ro. Mvh Lalle Man skulle behöva sätta upp en dörr till övervån. för att det skulle fungera. Gammelhunden går upp och ner utan vidare. Valpen har börjat. Trappsteg tre nu.
Publicerat Juli 25, 200520 yr Jag föreslår en grind. (Om det är en trappa där) Jo jag undrar föresten om dom där iller valparna är kvar? Om do mär till salu är jag en intreserad köpare.
Publicerat Juli 25, 200520 yr Författare illrar kan hoppa över 70cm rakt up så de krävs lite mer änn bara en grind. Mvh Lalle
Publicerat Juli 25, 200520 yr Jag föreslår en grind. (Om det är en trappa där)Jo jag undrar föresten om dom där iller valparna är kvar? Om do mär till salu är jag en intreserad köpare. Det skulle behöva vara väldigt tätt mellan spjälorna och väl inoljade så att dom inte kan klättra över heller.
Publicerat Juli 25, 200520 yr Författare heh, när vi endå är inne på metoder att stopa en iller från å ta sig dit den vill, den behöver bara håll som är 2.5x5cm för att ta sig igenom, dvs dörar med hög tröskel är inga problem att krypa under. fins det ett håll i ett rum så hitar den det. lotus har hitat två håll som lede till husgrunden som vi inte viste fans, lyckligtvis kom hon tillbaka up för att beräta om fyndet. Mvh Lalle
Publicerat Juli 26, 200520 yr Ganska söta faktiskt, den största fördelen är väl att man slipper gå ut och rasta dem. När spetsarna lämnat in kanske man skulle skaffa en.
Publicerat Juli 27, 200520 yr heh, när vi endå är inne på metoder att stopa en iller från å ta sig dit den vill, den behöver bara håll som är 2.5x5cm för att ta sig igenom, dvs dörar med hög tröskel är inga problem att krypa under. fins det ett håll i ett rum så hitar den det. lotus har hitat två håll som lede till husgrunden som vi inte viste fans, lyckligtvis kom hon tillbaka up för att beräta om fyndet. Mvh Lalle Nu är det väl dags med nya bilder på de små liven så att Vi få se deras utveckling.
Publicerat Juli 27, 200520 yr Författare Jo, visst är de dax med för fler bilder, jag har dock väntat de senaste dagarna på att alla ska öppna ögonen, en har gjort det hitlis. hon är riktigt sött med sina små svarta ögon och hennes oskyldiga blick Mvh Lalle
Publicerat Juli 28, 200520 yr Det låter bra! Vi väntar med spänd förväntan över den sista tidens utveckling av Dina små kryp.
Publicerat Juli 28, 200520 yr Författare hon som har öppnat ögonen är väldigt nyfiken och söker kontakt, i den översta bilden försöker hon kravla till mig. Mvh Lalle
Publicerat Juli 28, 200520 yr hon som har öppnat ögonen är väldigt nyfiken och söker kontakt, i den översta bilden försöker hon kravla till mig. Mvh Lalle Hej Lalle! Dom börjar likna illrar nu och inte råttungar och söt är dom.
Publicerat Augusti 3, 200520 yr Författare alla har öppnat ögonen, äter vanlig matt, går ur boet för att gå på toa. dom är också piga och nyfikna. Mvh Lalle
Publicerat Augusti 3, 200520 yr alla har öppnat ögonen, äter vanlig matt, går ur boet för att gå på toa. dom är också piga och nyfikna. Mvh Lalle Nu är dom riktigt söta de små liven. :D
Publicerat Augusti 7, 200520 yr Författare jodå, dom rör på sig rätt bra, dom är väldigt lek glada, kliar man dom på magen så beter dom sig som katter, dom försöker ta ens fingrar med sina tasar och smaka på fingrarna med sin mun. Mvh Lalle
Publicerat Augusti 13, 200520 yr jodå, dom rör på sig rätt bra, dom är väldigt lek glada, kliar man dom på magen så beter domsig som katter, dom försöker ta ens fingrar med sina tasar och smaka på fingrarna med sin mun. Mvh Lalle inga bitmarken i fingrarna än då?
Publicerat Augusti 13, 200520 yr Författare nejdå, antingen är jag bra på att desera dom eller så är dom för snälla. ska ta å läga up lite fler bilder i morgon Mvh Lalle
Publicerat Augusti 14, 200520 yr nejdå, antingen är jag bra på att desera dom eller så är dom för snälla.ska ta å läga up lite fler bilder i morgon Mvh Lalle ja då e dom nog för snälla då
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Författare dom är svåra å fotografera nu. lotus, smakar fler gånger på mig änn valparna. Mvh Lalle
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Nu börjar dom att likna en iller och riktigt söta ser dom ut att vara också och inte några små nyfödda råttungar längre som dom gjorde i början.