Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ozzy en ny vän.

Featured Replies

Publicerat

Så har min nya jakthund kommit, en gråwachtel av 8 veckors modell som redan dominerar den andra hunden med bestämdhet, den här killen har en otrolig mängd attityd.

Mer om den här krabaten kommer.

post-1-1185430172_thumb.jpg

Publicerat

jävla va söt :)  kul med ny hund :)

Publicerat

;D såååååå söt!.....  ;D ;D

jätte grattis till de nya!... å lycka till!...

mvh ThomasMamre!..

Publicerat

Oj en sån söt krabat  ;D

Grattis & lycka till!

Publicerat

Grattis och lycka till!  :)

Publicerat

Cool ;D ;D

Publicerat

hehehe...gulligt värre :D

/Fredde

Publicerat
  • Författare

Här kommer några till bilder på krabaten....

post-1-1185434074_thumb.jpg

post-79-1185434074_thumb.jpg

post-79-1185434075_thumb.jpg

Publicerat

Härligt med ny hund, grattis.

Publicerat

ser jätte fin ut!... skulle vara kul om du informerade oss lite mer framöver hur de går för den lille!... i lite nyfiken på den korsningen!..  ;D

MVh ThomasMamre!...

Publicerat
ser jätte fin ut!... skulle vara kul om du informerade oss lite mer framöver hur de går för den lille!... i lite nyfiken på den korsningen!.. 

Det är jag med, plus att jag har en som det verkar lämplig hane ;) ;)

Mats

Publicerat

Kul med en ny kamrat! Lycka till!

// gAsToN

Publicerat

Grattis till hundköpet!

Ser ut att vara mycket gråhund i honom. Är det mer än 50%? Känner igen tempramentet från min egen gråwachtel som nu har hunnit bli nästan 13 månader. Skall bli kul att följa utvecklingen på din valp och jämföra med hur min egen unghund beter sig. Funderar på att starta en tråd med min gråwachtels utveckling under hösten...

Publicerat
Grattis till hundköpet!

Ser ut att vara mycket gråhund i honom. Är det mer än 50%? Känner igen tempramentet från min egen gråwachtel som nu har hunnit bli nästan 13 månader. Skall bli kul att följa utvecklingen på din valp och jämföra med hur min egen unghund beter sig. Funderar på att starta en tråd med min gråwachtels utveckling under hösten...

gör gärna de!.... skulle vara intresant!..

MVh

Publicerat

Oh så söt hund grattis

Publicerat

GRATTIS!

Ser ut att vara en riktigt fin hund!

En liten "dagbok" eller vad man ska säga om hur han utväcklas skulle vara kanonkul!

Publicerat
  • Författare
Grattis till hundköpet!

Det är 50/50

Jag ville ha en gråwachtel med mer gråhundkropp och känns som jag träffat rätt.

Pappan är SUCH Bivråkens Troll

Mamman Gråhundtiken Vaja som ställer älg, gris, grävling samt driver dov ca 30-40 min med skall.

Självklart kommer mer bilder och info hur det går.

Dagbok var en bra idé.

Publicerat

Grattis Mats! :D Kul att se att Du är tillbaka. :D Vi ha saknat Dig mellan varven när det var problem med både det ena och det andra.

Ha det så bra och lycka till med valpen! :D

Publicerat

bra sagt men ska man ha em jaktdagbok måste man kunna ha bilder :-* så he dig igång för de,,så är alla glada å snälla igen..grattis till hunden iaf hoppas man får se mer BILDER ;)

Publicerat
Jag ville ha en gråwachtel med mer gråhundkropp och känns som jag träffat rätt.

Varför ??? ???

Publicerat

Han är lika fin nu som han va när han åkte ifrån oss. Roligt att det går bra med den lilla Buffeln Mats o ricktigt fina bilder på honom. Här hemma är det bara 2 kvar nu men den sista flyttar på söndag o det ska bli jätte skönt nu så jag kan lägga lite energi på min lilla dam (jag har en syster till Mats hane). Fortsät o lägga ut bilder med jämna mellan rum för du vet ju att han är saknad ;)

Mvh Daniel

Publicerat
  • Författare
Varför ??? ???

Jag har sett ett antal gråwachtlar och dom är nästan alla svarta och jag ville ha något som skljde sig från mängden, utöver det gillar jag den kompakta typen som finns i gråhunden.

Publicerat
  • Författare
Han är lika fin nu som han va när han åkte ifrån oss. Roligt att det går bra med den lilla Buffeln Mats o ricktigt fina bilder på honom. Här hemma är det bara 2 kvar nu men den sista flyttar på söndag o det ska bli jätte skönt nu så jag kan lägga lite energi på min lilla dam (jag har en syster till Mats hane). Fortsät o lägga ut bilder med jämna mellan rum för du vet ju att han är saknad ;)

Mvh Daniel

Självklart kommer det en mängd bilder på den lilla terroristen.... Han har så sjukt mycket attityd och är totalt orädd för Urax..

post-1-1185568559_thumb.jpg

post-79-1185568559_thumb.jpg

post-79-1185568560_thumb.jpg

post-79-1185568561_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Men när dagen är över är dom alltid glada vänner igen....

post-1-1185568790_thumb.jpg

post-79-1185568790_thumb.jpg

Publicerat

Fina bilder Mats och den lilla verkar vara helt orädd för den stora. :D