Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Hipshot

Featured Replies

Publicerat

Rikard Lewander heter jag och bor i Rimbo tillsammans med Fru Lewander. Är civilanställd på Polisen och sitter i Norrtälje oftast kvälls och nattetid och skriver anmälningar och lite annat tjafs. Vi har tre ungar, Fru Lewander hade två med sig hit och sen har vi gängat till en tredje på egen hand. Wilda föddes 1/8-06 och är en helt igenom störtsöt och kul liten människa!

Trivs nog bäst med hagelbössan på jakt, kuljakten är skoj den med men de marker vi har nu lämpar sig tex inte för bockjakt utan det blir roligare när vi får släppa hundarna. Hustrun och jag är engagerade på några ställen som hundförare både på andjakterna och klövviltsjakter.

Förutom detta så har jag ett förordnande som kommunjägare här där jag bor och lägger därför rätt mycket tid på diverse olika avfallsanläggningar både här i kommun samt på andra ställen.

Vi har idag 7 jyckar, två vorstehrar, tre labbar, en spaniel samt en wachtel. Kommer nog inte att skaffa fler jyckar än på ett tag, väntar nog på att den gamla vorstehn kilar vidare och att den lite yngre jycken flyttar tillsammans med äldsta dottern. Därefter blir det tveklöst en wachtel till! Sen har jag lite svårt att se hur jag ska klara mej utan spaniel när min hane som idag är 7 blir för gammal..

Mvh!

Publicerat

Välkommen Hipshot  :D

Publicerat

Välkommen hoppas du kommer att trivas  :-*

Publicerat

jaja det blir säkert bra :D välkommen!

Publicerat

;D Välkommen Hipshot undrade just när du skulle dyka upp.

Morgan

Publicerat

Lyfter på hatten  :D :D :D

Publicerat

tjena leget typ ba.

Publicerat

Välkommen, välkommen. Det blir fler från grann forumet. :D

Publicerat

Varmt välkomen!

Publicerat

Hej kompis!

Välkommen hit.

Här är ett mysigt forum med familjekänsla. :)

Publicerat

Välkommen hit!

Publicerat

Välkommen hit.

Mvh Anders Hj

Publicerat

Välkommen hit!

Publicerat

Välkommen!

• 2 years later...
Publicerat

Välkommen Wilda  8)

Publicerat

Fasen har jag missat den här  :o  Välkommen hit  ;)  ;D

Publicerat
  • Författare

Typ det tredje ordet Wilda sa..

"Tacktack!!

;D

Mvh!

• 1 year later...
Publicerat

Ok Hippen nu frågar jag. Tycker ni moderatorer att Fylletråden funkar som jag tänkt eller är den ett fiasko?

( förutom att alla är halv eller hel packade)

• 4 weeks later...
Publicerat

Hjärtligt välkommen

Hoppas det är Wilda som är på bilden och inte du <_<

// Jägare utan gränser

Publicerat

Välkommen Hippen! :);)

Publicerat

kan väl också hänge med och säga hej istället för välkommen då du är endå reggar några årtionden före jag regga mig :blink:

så hejsan hippen! ;)

• 8 months later...
Publicerat

Hej där..

Du är tydligen anledning till att Burträskmuppen aldrig hinner förbi på middag när han kommer ner från Lillhärdal B)

Å jag får aldrig följa med på kråkjakt på tippen.... Men skit i det, din blogg är jätte intressant att följa så jag lär mig massor som Lasse försökt förklara i många år..

Publicerat
  • Författare

Ingen idé att försöka begripa något som han säger, han ljuger bara iaf :) Såg precis den är cdn som var med tidiningen, där var han igång och dravvlade som vanligt!

Hmm har svårt att tänka mej det men inte är det du som skött om hans tvätt då han bodde här nere? :D

Mvh!

Publicerat
Ingen idé att försöka begripa något som han säger, han ljuger bara iaf ;) Såg precis den är cdn som var med tidiningen, där var han igång och dravvlade som vanligt!

Hmm har svårt att tänka mej det men inte är det du som skött om hans tvätt då han bodde här nere? :P

Mvh!

Kan ha hänt att jag varit snäll å tvättat, han är juh trots allt bara barnet :rolleyes:

Publicerat
  • Författare
Kan ha hänt att jag varit snäll å tvättat, han är juh trots allt bara barnet ;)

*ASG*

Och han gör allt för att övertyga sin omgivning om just detta i syfte att väcka deras föräldrainstinkter. Detta gör att han får lagad mat och tvätten tvättad runt om i landet varhelst han befinner sig ;)

Mvh!