Publicerat September 22, 200718 yr Författare Bumpar en sista gång nu. Nu är det viktigt att ni som ska komma mailar mig
Publicerat September 24, 200718 yr Författare Japp nu är det dags att göra sig lediga och anmäla, det börjar bli bra med folk men än finns det plats så anmäl er nu. Kom igen, bomm, beretta, hallen, seger, partys, lsjonsson och alla andra Även ni som bor i Umeå, skellefteå, kalix osv samåk och kom!
Publicerat September 24, 200718 yr Kan anmäla mig till nästa års runda,, då jag nu till sommaren kommer att lämna B(v)ästkusten för att bo å plugga i umeå ;D
Publicerat September 25, 200718 yr Japp nu är det dags att göra sig lediga och anmäla, det börjar bli bra med folk men än finns det plats så anmäl er nu.Kom igen, bomm, beretta, hallen, seger, partys, lsjonsson och alla andra Även ni som bor i Umeå, skellefteå, kalix osv samåk och kom! När kan jag anmäla mig senast? Ska på älgfest på kvällen. ;D
Publicerat September 25, 200718 yr Kul Dp att du kör en sån här grej här!!! Börjar bli lite misstänksam mot Fredde, gör han något annat än att supa och leta fruntimmer? Någon jakt verkar han inte ha tid med iaf ;D ;D Vi har säsongens första officiella slyngeljakt då den helgen så jag har fullt upp med att panga rapphöns, fasan och änder ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat September 25, 200718 yr Kul Dp att du kör en sån här grej här!!! Börjar bli lite misstänksam mot Fredde, gör han något annat än att supa och leta fruntimmer? Någon jakt verkar han inte ha tid med iaf ;D ;D Vi har säsongens första officiella slyngeljakt då den helgen så jag har fullt upp med att panga rapphöns, fasan och änder ;D ;D ;D Mvh! Jag som hade tänkt att vi kunde samåka.....
Publicerat September 25, 200718 yr Författare Hehe Lsjonson, anmäl så snart du kan/vet, du har ju nära hem och vill du avbryta tidigare så är det givetvis ok. Men då får du intee vara med på gruppfotot i slutet av dan ;D Ta med dig någon polare med!
Publicerat September 25, 200718 yr Författare Kul Dp att du kör en sån här grej här!!! Börjar bli lite misstänksam mot Fredde, gör han något annat än att supa och leta fruntimmer? Någon jakt verkar han inte ha tid med iaf ;D ;D Vi har säsongens första officiella slyngeljakt då den helgen så jag har fullt upp med att panga rapphöns, fasan och änder ;D ;D ;D Mvh! Fan, åk nu med örjant, du får sova mellan mig å frun :-*
Publicerat September 25, 200718 yr Författare Kul Dp att du kör en sån här grej här!!! Börjar bli lite misstänksam mot Fredde, gör han något annat än att supa och leta fruntimmer? Någon jakt verkar han inte ha tid med iaf ;D ;D Vi har säsongens första officiella slyngeljakt då den helgen så jag har fullt upp med att panga rapphöns, fasan och änder ;D ;D ;D Mvh! Du vet Fredde är snart utom hopp, hembrät å lösa kvinnor, de e säkert åldern (nu blir han sur hehehehehe) ;D
Publicerat September 25, 200718 yr Författare Nädå Foffe de e lungt vi hänger en räv över dig bara ;D
Publicerat September 25, 200718 yr HeheLsjonson, anmäl så snart du kan/vet, du har ju nära hem och vill du avbryta tidigare så är det givetvis ok. Men då får du intee vara med på gruppfotot i slutet av dan ;D Ta med dig någon polare med! Okej! Jag ska höra mig för föst.
Publicerat September 25, 200718 yr Börjar bli lite misstänksam mot Fredde, gör han något annat än att supa och leta fruntimmer? Någon jakt verkar han inte ha tid med iaf ;D ;D Fruntimmerletandet tar rätt mycket tid, ja.....men det är ju hur kul som helst ;D ;D...det är som med bilaffärer, man måste testa en massa olika modeller innan man man bestämmer sig ;D 8).... Du vet Fredde är snart utom hopp, hembrät å lösa kvinnor, de e säkert åldern (nu blir han sur hehehehehe) ;D Inte då, ja blir inte sur ;D...att supa å ragga är i min ålder ett friskhetstecken ;D 8)...eller hur var det nu : ;D jagar faktiskt rätt ofta, men har svårt att få tummer ur och skriva det i min jaktdagbok här på sidan :-[....men iofs....skulle ju kunna börja skriva om när jag raggar på brudar...det är ju typ som jakt...fast man har en annan typ av bössa....och vad man skjuter behöver vi inte gå in på...barn kan ju läsa ;D....hehe 8).....har faktiskt inte druckit någonting sedan jakten började....men snart åker jag till Åland på en kryssning....då ni ;D Fast kråkjakten har jag lite dåligt samvete för...men det är ju så jäkla kul att jaga skogsfågel istället ;D
Publicerat September 26, 200718 yr Och.. då kan ju FörstaKlasse och lilla Fredrik så sig ihop och roa sig på sitt sätt och regga medlemsskap på www.hångla.nu eller något liknande site ;D ;D Måste även inflika att det känns som ett slöseri att ha en kråkracer modell värst (Comfort) och sen inte låta den sjunga för kråkorna! Illa!! Mvh!
Publicerat September 26, 200718 yr Författare Äh oroade dig inte för Benelliskräpet. Den torkar ihop likt pasta och kan säkert mjukas upp med lite hett vatten igen ;D Sen tycke rjag det är förnuftigt att köpa en benelli och ställa den i skåpet, då man liksom fått bort en ful sak från en handlares hylla så inte vi finsmakare får ont i ögonen då vi ska kika på pump, byglar, valnöt och blånert stål 8)
Publicerat Oktober 4, 200718 yr Men, ni borde fridlysa rävarna tills efter Klappen!! ;D ;D Så att vi har några att skjuta. Snart finns det inga kvar. ;D
Publicerat Oktober 4, 200718 yr Hur många jaktside medlemmar kommer det. Jag, Micke B, Dp ( så klart ) Foffe, Gäddan och ?
Publicerat Oktober 4, 200718 yr Författare jo jag tror vi är 5 från sidan totalt + några från andra vvo i närheten varav några kan vara medlemmar även här kanske. Sen väntar jag på svar från lsjonson och om han kan ta med nån fler. Det finns plats för fler! Vädret ser dessutom till att bli bra!
Publicerat Oktober 4, 200718 yr Måste få tacka Dp för att du gav oss utbölingar en chans att komma, ska bli mycket roligt.
Publicerat Oktober 4, 200718 yr Författare utbölingar? Du skulle se oss, som tagna ur "den sista färden" ;D Man ska inte tacka i förväg, du vet ju inte vad som blir, kanske blir "squeel like a pig" ;D