Publicerat Oktober 18, 200718 yr Ner på sidan lite grand så kommer det en bild på gubbsen, där står det nåt om TV eller liknande
Publicerat Oktober 18, 200718 yr ;D.. kom inte ner dit!.. men lyckades nu!... kan tyvärr inte se filmen!... inte tillräkligt snabb uppkoppling!.. :'( mvh
Publicerat Oktober 18, 200718 yr Författare Blaaahhhh > Kommer in på expressens sida i opera, men när jag är i opera så uppfyller inte den webbläsaren kraven på att kunna se filmen, vilket mozilla gör men med mozilla kommer jag inte ens in på expressens startsida :-
Publicerat Oktober 18, 200718 yr Ska testa i pesten IE om det funkar där 8) Prova Win media player om Du inte har den redan. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU äntligen kunde jag se den ;D Ja det kan konstateras att de är ruggigt snabba och farliga dessa nallar Var det med hjälp av Quicktime som det gick ??? man såg juh knappt nått,men inte så mycket att orda om,självförsvar utan tvekan...roligt var när ena säger nä,nu jävlar Det måste ju nästan bli nattsvart när nallen står över dom med sin stora kropp.
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Författare Efter många om och men, kom jag in på sidan och kunde se filmen..
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Efter många om och men, kom jag in på sidan och kunde se filmen.. Kul Jämta!
Publicerat Oktober 19, 200718 yr är de någon vänlig själ som kan kopiera ner filmen å lägga den tex på youtube??? mvh
Publicerat Oktober 19, 200718 yr är de någon vänlig själ som kan kopiera ner filmen å lägga den tex på youtube???mvh Jag har då inte lyckats överlista expressens system ännu, men jag ska göra ett nytt försök senare idag. Har Du Quicktime installerad i datorn. Länken ligger en bit upp i ämnet.
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Jag har då inte lyckats överlista expressens system ännu, men jag ska göra ett nytt försök senare idag. Har Du Quicktime installerad i datorn. Länken ligger en bit upp i ämnet. jepps har de!.. men min uppkoppling är inte tillräklig för expressen tydligen!.... man måste visst bo i en storstad för de!.... ;D mvh
Publicerat Oktober 19, 200718 yr jepps har de!.. men min uppkoppling är inte tillräklig för expressen tydligen!.... man måste visst bo i en storstad för de!.... ;Dmvh Okej! Den visar sig inte i Quicktime när jag har spelat upp den och det är där problemet uppstår. Det ser mörkt ut kompis! >
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Hej alla ! Den skrämmande filmen ligger på youtube. Sök på Björnattack. Den är läskig trots att det mestadels av tiden är svart framför kameran...ljuden säger allt.. :-[
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Skicka gärna film ISjonsson. jlind724@hotmail.com//"TB" Den är ju här nu. http://www.youtube.com/watch?v=tOmwpcKdpcM Jag har inte lyckats knäcka det ännu iaf, och hur jag ska få den till att stanna kvar i datorn. >
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Men isjonsson, dög inte min länk? ;D Visst gör den det! ;D Jag brukar lyckas med ett och ett annat men inte spara den här filmen på datorn iaf och det var tidigare idag och igår som jag höll på och exprimentera ett tag utan att lyckas. >
Publicerat Oktober 19, 200718 yr nu har ja osså set filmen!.... skulle nog behövt byta kallingar efter osså!.. inte bara sys!.... :- skönt dom klarade sej så pass bra iaf!.. Mvh
Publicerat Oktober 19, 200718 yr Man blir lite skakig av filmen. Vad gör man om hunden kommer springande med en grinig björn i bakhasorna? Särskillt när man bara är beväpnad med hagelbössa... hoppas att man inte behöver uppleva detta.
Publicerat Oktober 20, 200718 yr Ruggig film! Jag får rysningar... Fy fan! Det var nära i Piteå också. Tidningen säger inte allt men tydligen följde björnen ändå in på stallområdet.. http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx...amp;arkiv=False
Publicerat Oktober 20, 200718 yr Oh! Såg den också nu. Med tanke på skadorna båda fick så gick anfallet riktigt snabbt.
Publicerat Oktober 25, 200718 yr Man blir lite skakig av filmen. Vad gör man om hunden kommer springande med en grinig björn i bakhasorna? Särskillt när man bara är beväpnad med hagelbössa... hoppas att man inte behöver uppleva detta. Jo, det har jag också funderat på. Och det lutar åt att, om jag har sinnesnärvaro nog, försöka vänta tills den är så nära som möjligt typ vid attackhoppet om de nu har nåt sånt, så skjuter man och siktar mot huvudet....
Publicerat Oktober 25, 200718 yr Det har ju varit nytt försök av björn att gå till angrepp idag. http://www.op.se/parser.php?level1=157&...1&id=836952 ...och närgången nalle. http://www.op.se/parser.php?level1=2&l...6&id=836875 Det börjar bli lite väl många nu.
Publicerat Oktober 25, 200718 yr Med så mycket björn som nu finns är det nog bara en tidsfråga innan vi får se en ny allvarlig olycka med attackerande björn. Tyvärr.