Publicerat November 30, 200718 yr Jepp detta ger mig hjärnblödning, men det lutar nog åt en blaser varmint i 243win i alla fall. Då jag ej hittar något som verkar vettigare. Sen gäller det i mitt fall att ej nämna mina böss affärer till frugan, då hon har 0 försåelse för mina vapen behov, när vi skulle kunna göra så mycket annat ??? i stället. Då har hon noll koll på ditt vapenskåp också, det underlättar klart vapenbyte hos oförstående damer, dock kan man inte jubla så där jättemycket som man skulle vilja för då anar dom att något skett, håller inte längre att säga jag har putsat den : ;D Ska jag ta med henne till ryssland så hon får lite perspektiv på livets nödvändigheter ;D ;D
Publicerat November 30, 200718 yr En sån blaser har jag och jag kan inte annat göra än att rekommendera den starkt,den ser framtung ut men balansen sitter någonstans mellan ringarna på siktet ;D helt enkelt grym ;D http://www.1creative.co.uk/www.karlssonsja...&db_wid=59021tusen... Tittade på den i onsdags och den smakar nog inte kattlåda. Finns även en Sako 85 Varmint för 17900:- Sjuuuuukt trevlig //Micke
Publicerat November 30, 200718 yr Ja den ser ruskigt framtung ut men den kändes riktigt trevlig (det svider att erkänna) Balansen var ungefär 396 gånger bättre än en vanlig Pro med korta 9.3-pipan.
Publicerat November 30, 200718 yr Författare Ska jag ta med henne till ryssland så hon får lite perspektiv på livets nödvändigheter ;D ;D Det skall du nog inte alls ;D.
Publicerat December 1, 200718 yr Nu är dom dumma till dig kolja, nu skall du lyssna på en halvtosed Skåning och köpa dig en Blaser som jag vet att du blir trygg med. Och så blev det ett rådjur till med D99 i dag 3 skott= 1 hare 2 rådjur. Och så var rädd om din fru för bra sådana växer inte på trä. Mvh Jerry.
Publicerat December 1, 200718 yr Det skall du nog inte alls ;D. nä jag vet ;D ;D ;D ville bara retas ;D
Publicerat December 2, 200718 yr Hej Petran jag förstod att du skoja och det skall vi väl kunna här oxo bara det inte övergår i person angepp. Det är inte lätt kolja ibland ångrar man att man frågar om råd för man blir mer förvirrad en innan men jag tror att du löser detta på ett begåvat sätt. Mvh Jerry.
Publicerat December 3, 200718 yr Hej Petran jag förstod att du skoja och det skall vi väl kunna här oxo bara det inte övergår i person angepp.Det är inte lätt kolja ibland ångrar man att man frågar om råd för man blir mer förvirrad en innan men jag tror att du löser detta på ett begåvat sätt. Mvh Jerry. Person angrepp , hoppas du inte ser det så Kolja http://www.blocket.se/vi/14402955.htm?ca=10_s kanske inte rätt kaliber?
Publicerat December 3, 200718 yr Författare Person angrepp , hoppas du inte ser det så Kolja http://www.blocket.se/vi/14402955.htm?ca=10_s kanske inte rätt kaliber? Nej det var fel cal, har redan kollat den.
Publicerat December 3, 200718 yr Jag ber om ursäkt till pertan att jag formelera mig osmidigt angående person anngrep. Mvh Jerry.
Publicerat December 3, 200718 yr Nej det var fel cal, har redan kollat den. Misstänkte nästan det. Jag ber om ursäkt till pertan att jag formelera mig osmidigt angående person anngrep.Mvh Jerry. Lugnt