Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Rille?

Featured Replies

Publicerat

Ska du inte loada in nå nya bilder på jaktdagboken... :)

Publicerat

Tjenare rickard. Kul att få börja följa dina jakter på netet. Tackar för senast å så syns vi till våren.... ;D

Mvh jägarn från sundom  ;)

Publicerat

Hej Richard. Hur står det till i grannbyn?

Publicerat
  • Författare
Tjenare rickard. Kul att få börja följa dina jakter på netet. Tackar för senast å så syns vi till våren.... ;D

Mvh jägarn från sundom  ;)

Tjenare! Tack de samma :) Hur går det med jakten å terriern? Jo nog lär vi synas till våren, hoppas att det blir mer skjutet då ;D

Publicerat

Välkommen, grabben!

...men inte kan du kalla en 8 månaders stövare för "trög"..  ;)

Publicerat
  • Författare
Välkommen, grabben!

...men inte kan du kalla en 8 månaders stövare för "trög"..  ;)

ne kanske inte men man vill ju så mycket...

Publicerat
  • Författare
Hej Richard. Hur står det till i grannbyn?

jo det är bara bra, själv då, har det det blivet nått i höst?

Publicerat

Välkommen Rille,mitt i all inavels snack !!! ;D ;D

Publicerat
jo det är bara bra, själv då, har det det blivet nått i höst?

Lite fågel och en bäver, svårt att hinna med jakten med jobbet man har... Har vart ute och försökt locka ngn räv utan framgång dock, tror att Jocke med vänner har dräpt alla. eller så är man helt kass kanske

Publicerat
  • Författare

Lite fågel och en bäver, svårt att hinna med jakten med jobbet man har... Har vart ute och försökt locka ngn räv utan framgång dock, tror att Jocke med vänner har dräpt alla. eller så är man helt kass kanske

[/quote

Har heller inte skutte så mycket, har mest sprungit med valpar i skogen men snart så... jo jocke är flitig med rävarna :D

Var är du å jobbar?

Publicerat

satt å titta på er jaktbok,och fan trodde det juh var mange med rävarna,men ack så fel,ni har juh bytt skepnad ;):D :-*

Publicerat

[/quote

Har heller inte skutte så mycket, har mest sprungit med valpar i skogen men snart så... jo jocke är flitig med rävarna :D

Var är du å jobbar?

Far till Tokholm ikväll, ska vara där till i mars ngn gång...(Jobbar 10 dar, ledig 10 dar)

Publicerat

Välkommen hit

Publicerat
  • Författare
satt å titta på er jaktbok,och fan trodde det juh var mange med rävarna,men ack så fel,ni har juh bytt skepnad ;):D :-*

ack så fel du har för att det ä mange på bilderna :):P

• 2 weeks later...
Publicerat

Rille: När flyttar ni in?  Blir kul med nya grannar...  Nog för att det inte var nå fel på dom förra...

Publicerat
  • Författare
Rille: När flyttar ni in?  Blir kul med nya grannar...  Nog för att det inte var nå fel på dom förra...

Det är ju mange & Linda som ska flytta till mödis :) det är inte alltid så lätt att veta vem som är vem ;)

Publicerat
Det är ju mange & Linda som ska flytta till mödis :) det är inte alltid så lätt att veta vem som är vem ;)

haha han är inte den enda.. skaffa en ansikts tatuering så man kan skilja er åt, eller får vi umgås mer så jag ser skillnaden :)

Publicerat

Det fick jag veta idag av David E, Det var svärfar som hade rört ihop det lite grann...  Men det blir nog bra med Mange o Linda oxå  ;D

Publicerat
haha han är inte den enda.. skaffa en ansikts tatuering så man kan skilja er åt, eller får vi umgås mer så jag ser skillnaden :)

Jag kan lägga en peng till en ansikstatuering, typ namnet i pannan eller dylikt  :D

Publicerat
Jag kan lägga en peng till en ansikstatuering, typ namnet i pannan eller dylikt  :D

Nä de är ju lite väl häftigt ändå, de skulle ju räcka med att Rille tatuerade in en finnstövare på kinden och mange en hamiltonstövare?

.....fast de kan ju bli lite svårt att se skillnaden där åxå...helvete de är ju kört!!

Känns så jäkla dumt när jag säger fel namn, de är ju inte illa menat precis

Publicerat
  • Författare

Det är lungt grabba. säger ni mange så svarar jag ändå, det bara bilr så...

snön faller så vit här i vallen :D men det skulle sluta rättså snart, var in smhi :-