Publicerat Juli 13, 200818 yr För min del blir det en HTC Touch Diamond med GPS i.. och ett stöt/vattensäkert fodral såklart Var på 4 butiker i går och den var slut överallt, hittade en som hade, men den var stängd hur tänker jag inte gå in på men inget olagligt har skett, hippen brukar sätta i halsen när han misstänker något Vilket fodral har du tänkt? jag har inte hunnit spana efter något än.
Publicerat Juli 13, 200818 yr Var på 4 butiker i går och den var slut överallt, hittade en som hade, men den var stängd hur tänker jag inte gå in på men inget olagligt har skett, hippen brukar sätta i halsen när han misstänker något Vilket fodral har du tänkt? jag har inte hunnit spana efter något än. Jag tänker köpa den direkt från Tele2 (billigast), men den är slut hos dem med just nu.. suck... =) Tänkte använda detta skyddet: http://www.misco.se/product/product.aspx?P...SectionId=21009 Fast man kanske får pilla lite för att få det att passa
Publicerat Juli 13, 200818 yr Jag tänker köpa den direkt från Tele2 (billigast), men den är slut hos dem med just nu.. suck... =)Tänkte använda detta skyddet: http://www.misco.se/product/product.aspx?P...SectionId=21009 Fast man kanske får pilla lite för att få det att passa Vilken kuvös själva smidigheten försvinner med en sån, ska nog leta reda på något annat, en försäkring kanske
Publicerat Juli 13, 200818 yr Vilken kuvös själva smidigheten försvinner med en sån, ska nog leta reda på något annat, en försäkring kanske Ja det är väl inget man har telefonen i när man är på stan kanske.. Men jag är ju ute efter att ha den med mig som GPS när jag jagar (med mina kartor jag fixat i pocket Kartex där jag ritat ut våra rutor som vi får jaga på). Och då behöver jag ju knappast använda touch displayen. =) Är jag inte i skogen ska den inte ligga i den där =)
Publicerat Juli 13, 200818 yr Åter till nallen som verkar riktigt trevlig, fick provlukta på en igår åtminstone, sällan man kan provköra en nalle i dagens affärer utan att behöva tjata, de har oftast bara ett plagiat för uppvisning, men den är läcker och lite annorlunda, sms funktionen skulle vara lite knepig i början.
Publicerat Juli 13, 200818 yr Jag har C702an som jobbtelefon, funkar riktigt bra. Trots jag är Nokia van så hittar man det man behöver enkelt. Dessutom så är det ju GPS å stöt/stänk tålig å det verkar då vara sant. Tappade min från dryga metern. Inte en skråma. Iofs bara en gång jag tappat än så länge men... Tydligen kommer tracker att funka med den åxå mest troligt hörde jag förra veckan. Dock inte bakåtkompatibelt mot gamla halsband eller benefon enheter. Men det var under test i finland än så länge...
Publicerat Juli 13, 200818 yr Jag har C702an som jobbtelefon, funkar riktigt bra. Trots jag är Nokia van så hittar man det man behöver enkelt. Dessutom så är det ju GPS å stöt/stänk tålig å det verkar då vara sant. Tappade min från dryga metern. Inte en skråma. Iofs bara en gång jag tappat än så länge men...Tydligen kommer tracker att funka med den åxå mest troligt hörde jag förra veckan. Dock inte bakåtkompatibelt mot gamla halsband eller benefon enheter. Men det var under test i finland än så länge... Tänkte jag faktiskt inte på att den nallen kanske vid behov inte alls är kompatibel med gsm/gps, men det är inget alternativ för mig just nu då största marken saknar gsm täckning.
Publicerat Juli 16, 200818 yr Åter till nallen som verkar riktigt trevlig, fick provlukta på en igår åtminstone, sällan man kan provköra en nalle i dagens affärer utan att behöva tjata, de har oftast bara ett plagiat för uppvisning, men den är läcker och lite annorlunda, sms funktionen skulle vara lite knepig i början. Halloj! Nu har jag en Diamond i min hand =) Jag är inte riktigt kompis med gränssnittet Touch FLO 3D än, men det är nog en vanesak skulle jag tro. Jag har lagt in Pocket Kartex tillsammans med lantmäteriets gröna karta över värmland. På kartan har jag ritat ut de rutor som utgör min jaktmark och GPS:en i telefonen fungerar alldeles utmärkt, helt perfekt ihop med pocket kartex! Däremot gick inte installationen enligt standard, så om någon ska installera pocket kartex på sin telefon med windows mobile 6 i så skicka ett PM så förklarar jag =)
Publicerat September 28, 200817 yr Har en också nu, funderar om det gr att lägga in mapsource karta som finns till garmins gps, har en sån i burken redan, men såg att det var hyfsad karta redan från början, alla små grusvägar var med och det är alltid en början.
Publicerat September 28, 200817 yr Har en också nu, funderar om det gr att lägga in mapsource karta som finns till garmins gps, har en sån i burken redan, men såg att det var hyfsad karta redan från början, alla små grusvägar var med och det är alltid en början. Ja du, inte en aning faktiskt.. Det går säkert på ngt vis =) Jag kör med lantmäteriets gröna kartan, fungerar finfint för mig.