Hoppa till innehåll

Egna Jaktfilmer eller videos


Randiz

Recommended Posts

  • 2 months later...

Så här på ålderns höst menar du?

:biggrin:  :biggrin: Typ, "skador"som kan förklaras av de yngre stämmer inte alltid överens med äldres ^_^ . Fasaner är som de är. Själv har jag inte riktigt lärt mig att gilla läget med dessa asiatiska fåglar. Högljudda som få och äter vad som kastad  till dem.  ;) Spagetti gillar de!! :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

han har inte lika många stjärtfjädrar nu. jag tog en igår med klipparen och chefen tog fem/sex stycken i veckan. han börjar bli lite slö med tycker jag.

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

han har inte lika många stjärtfjädrar nu. jag tog en igår med klipparen och chefen tog fem/sex stycken i veckan. han börjar bli lite slö med tycker jag.

 

Sädesärlorna har åtmindstånde vett att lyfta, för att sedan landa 20 meter framför fordonet :yes:  :biggrin: . Den här "grabben" är jag riktigt orolig för. Börjar han trött på livet???  

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det har nog slagit slint i skallen på honom. Han tar allt som en utmanare i duellerande alá fasan. Bara att hoppas att han inte hamnar under något fordon

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det har nog slagit slint i skallen på honom. Han tar allt som en utmanare i duellerande alá fasan. Bara att hoppas att han inte hamnar under något fordon

Man ska vara lite rädd om de "speciella".  :yes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Här är en film från förra veckan när jag kollar jaktmarkerna i Tyskland som jag ska till i december. ser ut som jag behöver träna kondition för att ta mig till passen för dom verkar inte ha vägpass, såg inte ett torn utmed vägarna.

 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här är en film från förra veckan när jag kollar jaktmarkerna i Tyskland som jag ska till i december. ser ut som jag behöver träna kondition för att ta mig till passen för dom verkar inte ha vägpass, såg inte ett torn utmed vägarna.

https://www.youtube.com/watch?v=HfURqE2Yn3Q

Börjar snegla på väghoj igen...

Men idag ska jag åka och titta på en Crf450 så det får nog bli längre fram[emoji106]

Skickat från min E6553 via Tapatalk

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om du kör några vändor upp och ner i Harzbergen kommer du snegla mycket mer. Helt slät asfalt och det är mer svängar än rakor.

 

jag kör den röda 80%,an som filmar mest kåpa.

Lycka till med crf,n

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Riktigt häftig film det här på tuppen el. knäppgöken. :thumbsup:  :biggrin:

Det är ju inte dåligt att ha en sådan kompis till hands. :tongue:  :biggrin:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

En liten kisse som irrat sig in Victorias bostadskvarter på Vancouver Island, Kanada. Fick den av min ena kusin nyss som bor i Victoria.

http://www.theglobeandmail.com/news/british-columbia/noisy-cougar-search-ends-in-victoria-with-big-cat-felled-by-tranquilizer-dart/article26659827/

http://www.timescolonist.com/news/b-c/cougar-shot-in-new-westminster-1.2101090

 

Tydligen inte ovanligt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...