Publicerat Januari 20, 200818 yr Förresten, de verkar ha intagit vinterlanden på allvar nu! Äntligen..
Publicerat Januari 20, 200818 yr Mmm.... och vädret ser lovande ut från tisdag och framåt kanske jag skolkar sista arbetsdagarna så vi kan dra på jakt
Publicerat Januari 20, 200818 yr Mmm.... och vädret ser lovande ut från tisdag och framåt kanske jag skolkar sista arbetsdagarna så vi kan dra på jakt Gör så. Du kan ju höra av dig när du vet.
Publicerat Januari 23, 200818 yr Fantastiska bilder! Posta gärna fler! Bilden "lillis, myr" finns det grym stämning i tycker jag 8)
Publicerat Januari 24, 200818 yr Elittoppjakt idag, testade nya lättviktsstudsaren. Funkade fint! hehe den var bra..... mycket fina bilder..... blir ju lite avis..... har ju aldrig jagat toppfågel /J
Publicerat Januari 24, 200818 yr Hade en helt fantastisk toppjaktsdag i tis trotts tokblåst så satt tupparna så trygga,här står vi på 170 m och tittar på 9 tuppar i topp,det är bara en bråkdel av vad vi såg denna dag....
Publicerat Januari 24, 200818 yr Dagens första tupp, dom är fina i träden men finast på marken å allra bäst i grytan....
Publicerat Januari 24, 200818 yr Hade en helt fantastisk toppjaktsdag i tis trotts tokblåst så satt tupparna så trygga,här står vi på 170 m och tittar på 9 tuppar i topp,det är bara en bråkdel av vad vi såg denna dag.... Fantastisk bild! Jäklars vad sugen man blir!
Publicerat Januari 24, 200818 yr Jag hoppas morgondagen går över fort för helgen e vigd åt toppjakt. Nu vet man ju hur de "SKA" se ut
Publicerat Januari 24, 200818 yr Trots 2 fantastiska dagar så är orrarna spårlöst försvunna. Undrar om jag jagade dom lite väl hårt
Publicerat Januari 25, 200818 yr Författare Jaga: Fan vad avis man får bli!! Det enda vi verkar ha gemensamt är växten på hakan.. för inte f..n är det tillgången på tjäder... Fina bilder. ( varför får man aldrig uppleva något dyligt!? ) skicka gärna flera sådana bilder, för det är väl då en annan får se ( nå dyligt ) ;D!! M.V.H//Risto
Publicerat Januari 26, 200818 yr Hade en helt fantastisk toppjaktsdag i tis trotts tokblåst så satt tupparna så trygga,här står vi på 170 m och tittar på 9 tuppar i topp,det är bara en bråkdel av vad vi såg denna dag.... ser väldigt trevligt ut å ta sej fram så där i snön!.. har aldrig testat topp jakt!.. men de verkar spännande!.. Grattis på dej!.. Mvh Mamre!.
Publicerat Januari 26, 200818 yr ser väldigt trevligt ut å ta sej fram så där i snön!.. har aldrig testat topp jakt!.. men de verkar spännande!.. Grattis på dej!.. Mvh Mamre!. Sant! Finns inget som toppjakt .. Grattis till fin jakt och bilder! Hoppas jag får uppleva det imorgon men det har sett dött ut senaste gångerna >
Publicerat Januari 26, 200818 yr Dagens första tupp, dom är fina i träden men finast på marken å allra bäst i grytan.... Fina bilder Jaga...... det var väll på tiden att du visade dig här inne igen ;D