Publicerat December 21, 200718 yr Och jag måste bara flagga för min egen stora favvo...CHEESE CAKE! krossade digesive underst i formen samt lite strött ovan på. Sjukt gott! Enda böket är att det blir en j-la massa disk när man gör dem men fan va gott det är! Mvh! Den är en höjdare! så jag hollrt med Hippen
Publicerat December 21, 200718 yr Och jag måste bara flagga för min egen stora favvo...CHEESE CAKE! krossade digesive underst i formen samt lite strött ovan på. Sjukt gott! Enda böket är att det blir en j-la massa disk när man gör dem men fan va gott det är! Mvh! O gammeldansk serverad i apperitiffglas, rumstempererad, e en ren njutning. Testa innan ni förkastar!
Publicerat December 21, 200718 yr CHEESE CAKE! Botten 11 st Semper Havre Digestive kex 3 msk smör, smält 1,5 msk socker Fyllning 400 g färskost, av Philadelphia-typ 1 dl socker 2 st ägg 1 tsk vaniljsocker citronskal, rivet, från 1/2 citron Garnering florsocker Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr he he vore kul att se ett gäng jägare sitta runt en lägereld och diskutera cheesecake och pannacottor ;D
Publicerat December 21, 200718 yr ;D Flex special! havregryn å protinpullver!.. gärna då me chokladsmak!... ;D ;D MVh
Publicerat December 21, 200718 yr He he ja tror att mickel vill bli bjuden fler gånger ;DMvh. ähh.. du e juh välkommen tbx till mej trotts den maten!.. ;D ;D ;D..... fast då hadde du juh äppelpaj osså!.... :-* :-* :-* MVh
Publicerat December 21, 200718 yr Ja det får bli en sväng åt ditt håll snart o fixa o trixa lite ;D :-* Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr Ja det får bli en sväng åt ditt håll snart o fixa o trixa lite ;D :-*Mvh. ;D Ser fram mot de!..... Locka lite vinter räv!.. ;D MVh
Publicerat Januari 4, 200818 yr Författare Kan meddela (även till er som spammade sönder tråden) :-* att efterrätten blev hemgjord vitchokladmousse med frysta sockrade hallon. Smakade grönjävligt gott.
Publicerat Februari 29, 200818 yr ;D Flex special! havregryn å protinpullver!.. gärna då me chokladsmak!... ;D ;DMVh Lät ju lite roligt, hur doserar du då?