Publicerat Januari 15, 200818 yr Författare Jag tror jag degade 3500:- bör bågen med 6 pilar till. Kolla blocket eller tradera! //Roggman66
Publicerat Januari 15, 200818 yr Roger och Thomas. Hur mycket har ni betalt för era båg-paket??Funderar på detta. Kanske inte i första hand för jakt. Men för att det är ruskigt kul att skjuta båge. 11000:- för Bladrunnern samt ett dussin pilar å lite andra tillbehör!... men leta beggat först!.. finns mycket på marknaden!.. tror de var Pelle,l här på sidan som hadde en Bladrunner till salu för 6000:- klart prisvärt!... å är de så du vill testa skjuta så e de bara å hojta så tar jag med min grejor ner till Sthlm!.. MVh Mamre!..
Publicerat Januari 15, 200818 yr Jag har blivit tvungen att ta ett vinteruppehåll. Annars blir jag så ruskigt duktig att jag skjuter pil i pil och det blir så dyrt. ;D ;D ;D Har beställt en ny båge idag! Leverans i mars! Kanske jag har min Ben Pearson till salu. Har inte bestämt mig än! Kungen av skitsnack har öppnat käften igen.... Jag vet att du har tränat i flera år och så bra är du inte ännu. men det är väl det finska i dig som slår igenom. Ska ni ha någon Buffelskalle snart ?? det var ett tag sen. Hade det Jokklo. Matte Ö Hörru du! Jag snackar aldrig skit! ;D ;D Möjligtvis modifierad sanning, men aldrg skit. Kan snacka in pilarna en decimeter i träffområdet. Men det har med talang att göra! Vi får se hur det blir med jaktstigar framöver. Som det ser ut nu så börjar det bli lite nya ansikten i BUB. Hur är det med dig då. Orkar du spänna bågen iår? ;D
Publicerat Januari 15, 200818 yr En liten varning för blocket annonserna. Många av de bågar som säljs där är gamla lik utan värde. Om ni har funderingar på en viss båge så kan jag rekommendera att ni kontaktar mig innan köp. Då har ni möjlighet att få en liten fingervisning om varan och om den är värd att lägga pengar på. Risken är annars att ni köper på er något som ni bara blir förbannade på och ångrar. Kan vara svårt att få tag på delar till vissa udda bågar som inte har försäljning i Sverige längre. Jag har sett rena skräckexempel på bågar som bjuds ut till hutlösa överpriser.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.