Publicerat Maj 14, 200817 yr Någon som är sugen på att hjälpa mej i montern på söndagen? Hotellövernattning, inträde, parkering samt käk och kläder fixar jag. Företrädelsevis ngn med samma storlek som Jansson67 som plötsligt fått förhinder Edit: Ser gärna någon som inte tvekar att slå ned människor som närmar sig mej bakifrån med vassa föremål i händerna Mvh!
Publicerat Maj 14, 200817 yr Åker kanske dit på Söndag beroende på hur landet ligger, brukar vara bäst priser på söndagarna då alla krämare vill slippa packa ner sina grejor
Publicerat Maj 14, 200817 yr SUCK...Hippen pippen...kanske skall spöa dig i björnskytte....igen Förresten, tror du tofsen din klarar alla dagar på Tullgarn, hörde att det finns "skottpengar" på den, sista budet var 1000 kr Kanske skall höja. Calle är du med och finansierar 1500 kr till den som ger oss Hippens tofs så vi kan smycka montern med den Klart man är med. 1600:- på svansen betalas kontant i Kopovklubbens monter. Sen hänger vi upp den fint där på väggen brevid nassen. Calle
Publicerat Maj 14, 200817 yr 2000kr är nog tofsen värd efter allt schampo gubben lagt ner på det lilla som är kvar...
Publicerat Maj 15, 200817 yr Jag ska dit! Förmodligen på Lördagen. (Har dåligt med internettid*skönt*,däravmin forumfrånvaro) Om jag ska kolla nått speciellt,nja åker mest för att träffa bekanta
Publicerat Maj 15, 200817 yr Ja det tycker jag att det var förra gången i alla fall. Skjutuppvisningarna med Jocke Smålänning och någon Italiernare var riktigt bra samt en hel del hundgrejer, apporter och annat. Om jag minns rätt kom det världens störtskur på lördagen förra gången, jäklar vilket kaos det blev.
Publicerat Maj 15, 200817 yr Jag ska dit och JOBBA hela jävla mässan........ Kom förbi och prata lite skit och eftersök med oss och VILDSVIN så klart....
Publicerat Maj 15, 200817 yr Då säger vi 2200:- är det fler som vill vara med och parta på denCalle Om det är nån som har fått stå ut med den där jävla tofsen så är det jag. Gotlandsbilden utav Hippen liggande på soffan med utsläppt hår ger mig fortfarande rysningar...!!! 3000 :- är lätt bjudet.
Publicerat Maj 15, 200817 yr Hmm... Gotland... precis vad min själ behöver nu! Kan man snabbspola tiden fram till slutet av oktober? Ok Har ju sagt att vi ska ha fika i båset att bjuda på.. ni kan ju räkna kallt med att det inte blir ngt kaffe förrän Hipshot skyddsvisiterat er. Detta då med eller mot er vilja Mvh!
Publicerat Maj 16, 200817 yr Brorsan har ordnat en buss som går från Bollnäs till Tullgarn på lördagen. PM mig vid intresse att åka med! Bussen kan plocka upp i Tönnebro, Gävle Bro och Tierp. /Peter
Publicerat Maj 16, 200817 yr Om det är nån som har fått stå ut med den där jävla tofsen så är det jag. Gotlandsbilden utav Hippen liggande på soffan med utsläppt hår ger mig fortfarande rysningar...!!!3000 :- är lätt bjudet. Tjena! Har pratat med lite folk och inresset för Hippens hår är enormt Så innan mässtart så e vi nog uppe runt 5000:-!!!!!!! Har även ett bud på skinnbrallorna...dock bara 5:- Mvh
Publicerat Maj 16, 200817 yr Tjena! Har pratat med lite folk och inresset för Hippens hår är enormt Så innan mässtart så e vi nog uppe runt 5000:-!!!!!!! Har även ett bud på skinnbrallorna...dock bara 5:- Mvh Tjohooooo ...tror att du får skaff "smäck" till sommaren Hippen. Tävlingen skalpera Hippen verkar engagera ganska många från olika delar av landet.
Publicerat Maj 16, 200817 yr Hmm... Gotland... precis vad min själ behöver nu! Kan man snabbspola tiden fram till slutet av oktober?Ok Har ju sagt att vi ska ha fika i båset att bjuda på.. ni kan ju räkna kallt med att det inte blir ngt kaffe förrän Hipshot skyddsvisiterat er. Detta då med eller mot er vilja Mvh! Vem vill överhuvudtaget dricka ditt kaffe??? För övrigt är det väl alla kråkor du ätit som totalt förstört dina smaklökar. /Mickel som nog tar med frugan i år på jaktmässa.
Publicerat Maj 16, 200817 yr /Mickel som nog tar med frugan i år på jaktmässa. Jaså partnerskapet med Johka är officiellt nu
Publicerat Maj 16, 200817 yr Någon som är sugen på att hjälpa mej i montern på söndagen? Hotellövernattning, inträde, parkering samt käk och kläder fixar jag. Företrädelsevis ngn med samma storlek som Jansson67 som plötsligt fått förhinder Edit: Ser gärna någon som inte tvekar att slå ned människor som närmar sig mej bakifrån med vassa föremål i händerna Mvh! OK vad betalar du för en försvarad svans??????????