Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilka ska till swedishgamefair.se

Featured Replies

Publicerat

*ASG*

Jansson din j-l!! Förväntar mej stöd från din sida!!

Mvh!

• Svar 138
  • Visningar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Angående stöd så Pm:ar jag mitt kontonummer :D

Publicerat

Någon som är sugen på att hjälpa mej i montern på söndagen? Hotellövernattning, inträde, parkering samt käk och kläder fixar jag. Företrädelsevis ngn med samma storlek som Jansson67 som plötsligt fått förhinder :D:DB)

Edit: Ser gärna någon som inte tvekar att slå ned människor som närmar sig mej bakifrån med vassa föremål i händerna :D

Mvh!

Publicerat

Pm:a ditt kontonummer istället........ :D

Publicerat

Åker kanske dit på Söndag beroende på hur landet ligger, brukar vara bäst priser på söndagarna då alla krämare vill slippa packa ner sina grejor :)

Publicerat
SUCK...Hippen pippen...kanske skall spöa dig i björnskytte....igen B)

Förresten, tror du tofsen din klarar alla dagar på Tullgarn, hörde att det finns "skottpengar" på den, sista budet var 1000 kr :):lol:

Kanske skall höja. Calle är du med och finansierar 1500 kr till den som ger oss Hippens tofs så vi kan smycka montern med den B)B)

Klart man är med. 1600:- på svansen betalas kontant i Kopovklubbens monter. Sen hänger vi upp den fint där på väggen brevid nassen.

Calle ;)B)

Publicerat

2000kr är nog tofsen värd efter allt schampo gubben lagt ner på det lilla som är kvar... :)

Publicerat

Då säger vi 2200:- är det fler som vill vara med och parta på den

Calle

Publicerat

Börjar bli rätt sugen på att slå på Stojjan nu :rolleyes:

Mvh!

Publicerat

2500 det drabbar ingen fattig

Publicerat
Börjar bli rätt sugen på att slå på Stojjan nu :D

Mvh!

:D:D:DB)

Publicerat

Jag ska dit! Förmodligen på Lördagen. (Har dåligt med internettid*skönt*,däravmin forumfrånvaro)

Om jag ska kolla nått speciellt,nja åker mest för att träffa bekanta

Publicerat

Hur många utställare brukar det vara?

är det värt 160 spänn i inträde?

Publicerat

Ja det tycker jag att det var förra gången i alla fall. Skjutuppvisningarna med Jocke Smålänning och någon Italiernare var riktigt bra samt en hel del hundgrejer, apporter och annat.

Om jag minns rätt kom det världens störtskur på lördagen förra gången, jäklar vilket kaos det blev. :rolleyes::)

Publicerat

hmmm... kanske man ska försöka släpa sig dit då..

Publicerat

Jag ska dit och JOBBA hela jävla mässan........

Kom förbi och prata lite skit och eftersök med oss och VILDSVIN så klart....

Publicerat
Då säger vi 2200:- är det fler som vill vara med och parta på den

Calle

Om det är nån som har fått stå ut med den där jävla tofsen så är det jag. Gotlandsbilden utav Hippen liggande på soffan med utsläppt hår ger mig fortfarande rysningar...!!!

3000 :- är lätt bjudet.

Publicerat

Hmm... Gotland... precis vad min själ behöver nu! Kan man snabbspola tiden fram till slutet av oktober?

Ok Har ju sagt att vi ska ha fika i båset att bjuda på.. ni kan ju räkna kallt med att det inte blir ngt kaffe förrän Hipshot skyddsvisiterat er. Detta då med eller mot er vilja :o

Mvh!

Publicerat

Brorsan har ordnat en buss som går från Bollnäs till Tullgarn på lördagen. PM mig vid intresse att åka med!

Bussen kan plocka upp i Tönnebro, Gävle Bro och Tierp.

/Peter

Publicerat
Om det är nån som har fått stå ut med den där jävla tofsen så är det jag. Gotlandsbilden utav Hippen liggande på soffan med utsläppt hår ger mig fortfarande rysningar...!!!

3000 :- är lätt bjudet.

Tjena! Har pratat med lite folk och inresset för Hippens hår är enormt :rolleyes:

Så innan mässtart så e vi nog uppe runt 5000:-!!!!!!!

Har även ett bud på skinnbrallorna...dock bara 5:-

Mvh

Publicerat
Tjena! Har pratat med lite folk och inresset för Hippens hår är enormt :D

Så innan mässtart så e vi nog uppe runt 5000:-!!!!!!!

Har även ett bud på skinnbrallorna...dock bara 5:-

Mvh

Tjohooooo :rolleyes::lol:;) ...tror att du får skaff "smäck" till sommaren Hippen. Tävlingen skalpera Hippen verkar engagera ganska många från olika delar av landet. :D

Publicerat

Jag tror att det är bäst att du jobbar i hårnät hela mässan, Hippen. :rolleyes::lol:

Publicerat
Hmm... Gotland... precis vad min själ behöver nu! Kan man snabbspola tiden fram till slutet av oktober?

Ok Har ju sagt att vi ska ha fika i båset att bjuda på.. ni kan ju räkna kallt med att det inte blir ngt kaffe förrän Hipshot skyddsvisiterat er. Detta då med eller mot er vilja :D

Mvh!

Vem vill överhuvudtaget dricka ditt kaffe??? :wacko:

För övrigt är det väl alla kråkor du ätit som totalt förstört dina smaklökar. :ph34r::wacko:

/Mickel som nog tar med frugan i år på jaktmässa.

Publicerat
/Mickel som nog tar med frugan i år på jaktmässa.

Jaså partnerskapet med Johka är officiellt nu :wacko:

Publicerat
Någon som är sugen på att hjälpa mej i montern på söndagen? Hotellövernattning, inträde, parkering samt käk och kläder fixar jag. Företrädelsevis ngn med samma storlek som Jansson67 som plötsligt fått förhinder :D:D:D

Edit: Ser gärna någon som inte tvekar att slå ned människor som närmar sig mej bakifrån med vassa föremål i händerna <_<

Mvh!

OK vad betalar du för en försvarad svans?????????? :D