Publicerat Maj 16, 200817 yr Verkar som man inte ska lägga ifrån sig hammaren efter att ha knackat ihop montern på torsdagen Kul att herr och fru Br...rg kommer iaf Mvh!
Publicerat Maj 16, 200817 yr Jaså partnerskapet med Johka är officiellt nu *ASG* Och där gick Mickels matkonto i KK
Publicerat Maj 17, 200817 yr Blir nog inget Tullgarn. Skulle ha hämtat nya bilen idag men den är inte klar förräns på fredag och då hade jag lovat sonen att åka på maskinexpo så det blir nog Barkarby flygfält på lördag. Iofs kan det ju vara skönt att slippa gå omkring med en namnskylt och se dum ut... Ps hippen. I Cats monter på maskinexpo har dom nog Gevalia. ds
Publicerat Maj 18, 200817 yr Ps hippen. I Cats monter på maskinexpo har dom nog Gevalia. ds Cats.. e eller va inte det någon form av porrtidning? Är väl inte riktigt din grej såvitt jag fattat i denna tråd? Mvh!
Publicerat Maj 19, 200817 yr nu är det endast 6 ddagar tills man åket dit kommer nog mest stå och skjuta på thomas ekbers tips om hur nya älg banorna kommer att vara sen kanske man går och kollar på jocke smålening och kollar om han har nån bössa till ett bra pris sen blir det the big five
Publicerat Maj 20, 200817 yr Nära nu Hippen...nära nu Ja riktigt nära Och av en händelse så har jag fått ledigt från jobbet och kommer att åka med 40 fd frisörer Så pojkar vi träffas där vi har sagt 11:15 så går vi tillsammans mot...ja ni vet Mvh
Publicerat Maj 20, 200817 yr Ja riktigt nära Och av en händelse så har jag fått ledigt från jobbet och kommer att åka med 40 fd frisörer Så pojkar vi träffas där vi har sagt 11:15 så går vi tillsammans mot...ja ni vet Mvh Check!!!
Publicerat Maj 20, 200817 yr hehe, säg till om du behöver en burk pepparsprejj hippen!? Ska försöka ta mig dit på söndag å det hade varit grymt å ställa upp med ett inbitet comfort gäng i helahavetstormar tävlingen..
Publicerat Maj 20, 200817 yr Ska ta med oc-spray här från jobbet ta mej fan... Håller på och jagar ett tätt svart tyg för att kunna få bra mörker i vår monter, björnapplikationen lär se lite halvdassig ut om vi inte får till det Mvh!
Publicerat Maj 20, 200817 yr MMMM har inte ledigt på fredag och fullt upp med 50 års fest och annat tjafs på lördag,,, på söndag är jag glad om jag kommer upp ur sängen enligt vad jag har hört om festen.. MEN jag är nog lite sugen på att komma upp och försvara min gamla vapenbroder Hippen, Kan ju vara så att vi inte har sets på ........................22 år eller så men får du problem hippen så kommer 192cm o 105kg o hjälper till,,, tar 3 tim i bil så ring i tid,,
Publicerat Maj 20, 200817 yr Fan Lasse, 3 timmar är ju pice of a cake! Klart du ska försöka komma, vore så j-la kul!!! Frågade ena fu-ledaren här på jobbet men hon fegade ur, vågade inte låna ut sin oc-spray hon ville inte bidra till någon olaglighet även om hon såg problemet. Hon erbjöd sig dock att med iver driva ett ev kommande misshandel samt ofredande ärende. Så kära vänner som ska beröva Hipshot sin tofs, fråga er om de bjudna 5000 kronorna för min tofs är tillräckligt värdefullt med tanke på att era vapenlicenser lär ryka fortare än kvickt Loggar ut från jobbet nu iaf, tog ut lite övertids tid så jag slutar 16 i stället för 19.. ska bli så jla skönt! Mvh!
Publicerat Maj 20, 200817 yr Hon erbjöd sig dock att med iver driva ett ev kommande ofredande ärende..... min tofs är tillräckligt värdefullt så jla skönt! Mvh! Smakar just på ordet ofredande och din tofs....och tillräckligt värdefull för att...ja vadå...ofreda
Publicerat Maj 20, 200817 yr jag håller ryggen fri från rättsligheterna då jag har bra kontakter inom kåren bara hantera han oömt så sopar jag upp
Publicerat Maj 20, 200817 yr Oroa dig inte Hippen, jag är ju där och skyddar dig Känner nästan att det är min plikt att försvara den där lilla tofsen då du säkert kommer spärra in dig tills det har vuxit ut en ny, vilket skulle få tråkiga konsekvenser nu när jaktsäsongen snart drar igång igen Jag kommer befinna mig ca 1 meter bakom dig med en svart kostym, walkie talkie i bröstfickan, och mörka glasögon
Publicerat Maj 20, 200817 yr Glöm inte lite borkum och en tändare,,, så slipper ju han att tänka på det med och kan försvara sig med båda händerna..
Publicerat Maj 20, 200817 yr Smakar just på ordet ofredande och din tofs....och tillräckligt värdefull för att...ja vadå...ofreda Maxstraffet är fängelse upp till ett år och jag lär försvara mej och det med all rätt och då måste ni vara elaka för att lyckas vilket då blir misshandel.. By by licenser, ska jag maila OTI och Sven-Erik som är chef där direkt? :D Mvh!
Publicerat Maj 20, 200817 yr Maxstraffet är fängelse upp till ett år och jag lär försvara mej och det med all rätt och då måste ni vara elaka för att lyckas vilket då blir misshandel..By by licenser, ska jag maila OTI och Sven-Erik som är chef där direkt? :angry: :D Mvh! Anar en viss oro
Publicerat Maj 21, 200817 yr Nja helt behagligt är det ju inte...stör mej faktiskt för det är nog med skit att hålla reda på ändå, känns inte som jag behöver detta med. Lite vuxenmobbing helt enkelt, inte speciellt hedrande för er.
Publicerat Maj 21, 200817 yr Vi som inte tänkte klippa "tofsar" får vi gratis fika om vi kommer förbi?