Publicerat Maj 18, 200817 yr Den 17 årige sonen fick provskjuta min Bladerunner i helgen, och blev tvärsåld på det här med bågskytte! Dock var den i tyngsta laget för honom rent viktmässigt,men ett sms senare till Pelle L, så var problemet löst, det blev en Darton Storm. Kommer förhoppningsvis hem i slutet på veckan. Får se om man inte kan få med den 15 åriga dottern på detta också, då är hela familjen fast i bågjaktsträsket...
Publicerat Maj 18, 200817 yr Bara att gratulera då! Alltid roligare om det är fler i familjen som e intresserade
Publicerat Maj 18, 200817 yr Fasen vad kul "kråkskräck" Jag ska försöka få in mina döttrar på jakt,bågjakt och reptiler nu med det nya huset/boendet Välkommen ner då! //Roggman66
Publicerat Maj 18, 200817 yr Författare Bara att gratulera då!Alltid roligare om det är fler i familjen som e intresserade Jo, det underlättar ju en hel del..
Publicerat Maj 18, 200817 yr Författare gud vad du skämmer bort barnen Vad gör man inte för de små liven? Sen att han har lika draglängd som mig, gör ju inte saken sämre, om jag nån gång skulle behöva en reservbåge...
Publicerat Maj 18, 200817 yr Författare Fasen vad kul "kråkskräck" Jag ska försöka få in mina döttrar på jakt,bågjakt och reptiler nu med det nya huset/boendet Välkommen ner då!//Roggman66 Tackar tackar! Klart vi kommer ner, när ni kommit in er ordentligt i huset.
Publicerat Maj 18, 200817 yr Grattis Crowfear! Se nu till att han också blir medlem i Svenska Bågjägareförbundet! Alla medlemmar behövs för att föra frgan om bågjakt framåt i Sverige. Hör av dig om grabben behöver hjälp med intrimning av utrustningen.
Publicerat Maj 18, 200817 yr Författare Grattis Crowfear!Se nu till att han också blir medlem i Svenska Bågjägareförbundet! Alla medlemmar behövs för att föra frgan om bågjakt framåt i Sverige. Hör av dig om grabben behöver hjälp med intrimning av utrustningen. Jodå, det har jag redan med i planeringen, bägge sakerna alltså...
Publicerat Maj 18, 200817 yr Författare Fasen Crowfear! kanske en bågjaktstripp till spanien nästa år? Jodu! Kan säga att det står hööööööööööögt på listan! Har du nått förslag?
Publicerat Maj 19, 200817 yr Författare Ja vi får göra så. Ska höra mig för lite, nu när vi åker ner till Katalonien den 12 Juni.
Publicerat Maj 19, 200817 yr Ja vi får göra så.Ska höra mig för lite, nu när vi åker ner till Katalonien den 12 Juni. Vi är två grupper bågägare i Spanien från 14/6 I Extremadura. Två 6 dagars jakter i rad. Så om Du har vägarna förbi kanske vi kan fixa något. Vi har en årlig avskjutningsjakt på muflonfår och lamm och lite vildsvinsvak några nätter. Vi(Nordic Bowhunting Team) har hittat ett drömställe i Spanien med mycket bra priser i detta fantastiska men oftast dyra jaktland. Mera om klubben kan man läsa i www.ilprodukter.se/nbt Hälsningar ristop/jaktfogden i NBT
Publicerat Maj 19, 200817 yr De är ordning på dej Crowfear... bra du fostrar barnen!.. ... du i lilla frun får väll hänga med mej å JS till Afrika i september!... Mvh
Publicerat Maj 19, 200817 yr Författare De är ordning på dej Crowfear... bra du fostrar barnen!.. ...du i lilla frun får väll hänga med mej å JS till Afrika i september!... Mvh Japp, han hade att välja på livstids tvättning av bilen och gräsmattsklippning, eller börja jaga.. Joo, det skulle sitta som en smäck det, med Afrika....men du vet ju...jag och det där med flygning.. Föredrar ju att åka bil numera, och det blir ju så låååångt till Afrika..
Publicerat Maj 19, 200817 yr Författare Dessutom så vill ni ju bara kramas med min fru när vi träffas, men aldrig med mej...
Publicerat Maj 20, 200817 yr Dessutom så vill ni ju bara kramas med min fru när vi träffas, men aldrig med mej... Kom kråkis så ska vi kela.
Publicerat Maj 20, 200817 yr Jodu! Kan säga att det står hööööööööööögt på listan! Har du nått förslag? Kan ju alltid höra med Amakulu ang. jakt i Spain
Publicerat Maj 20, 200817 yr Författare Kan ju alltid höra med Amakulu ang. jakt i Spain Åhåå..jag hade fått för mig att du bara höll till i Afrika med jaktresor..
Publicerat Maj 20, 200817 yr Dessutom så vill ni ju bara kramas med min fru när vi träffas, men aldrig med mej... kan de bero på att hon e betydligt snyggare än du kanske!.... ..... men som tröst LOVAR jag dej du ska få en STOR kram nästa gång vi ses!.. Mvh
Publicerat Maj 20, 200817 yr Författare kan de bero på att hon e betydligt snyggare än du kanske!.... .....men som tröst LOVAR jag dej du ska få en STOR kram nästa gång vi ses!.. Mvh Kan ju ligga nått i det... Skönt att ha något att se fram emot!
Publicerat Juni 24, 200817 yr skjöt pilbåge första gången i mitt liv i lördags och det var ju det roligaste jag har gjort nån gång.. så nu är det där med pengar och grejer som fattas
Publicerat Juni 25, 200817 yr skjöt pilbåge första gången i mitt liv i lördags och det var ju det roligaste jag har gjort nån gång.. så nu är det där med pengar och grejer som fattas kul du testat!.. å förstår du gillade de!.. har du frågor ang detta så är du jätte välkommen att höra av dej!.. så hjälper vi dej gärna med lite tipps!.. Mvh Mamre!..