Publicerat Juni 12, 200818 yr Hej på er!... tanken med denna tråd är att vi kan lägga in filmer vi hittar på nätet, så vi kan sitta å drömma tills de är vår tur att få gå ut på riktigt och jaga med våra bågar!.. och de gör ingenting om ni har egna filmer som ni vill dela med er av!.. här e iaf en av mina favoriter jag skulle vilja fälla när jag åker till Afrika!... Mvh Mamre!..
Publicerat Juni 12, 200818 yr den senaste var riktigt bra. där ser man klart och tydligt att djuren inte ens verkar lida det minsta av att bli träffad av en pil.. den fattade aldrig något.. o mitt i allt var den död.. precis som det ska vara! man kan tillomed kalla det en vacker död.
Publicerat Juni 12, 200818 yr Författare Gammal favorit den e riktigt bra! en av mina favisar oxå!...
Publicerat Juni 13, 200818 yr http://www.aventure-chasse-peche-video.com...9a6a17bef029331 närkontakt som heter duga
Publicerat Juni 13, 200818 yr Författare http://www.aventure-chasse-peche-video.com...9a6a17bef029331närkontakt som heter duga där skulle man få pulls!... Mvh
Publicerat Juni 13, 200818 yr http://www.aventure-chasse-peche-video.com...9a6a17bef029331närkontakt som heter duga Det där var riktigt NÄRA. Nästan FÖR nära. Men jag tror att ko'n bara var ute efter en tandpetare.
Publicerat Juni 14, 200818 yr Författare http://www.bowhuntershalloffame.com/vidpics/snake.wmvEn klassiker ... vilken hjälte!.. .. MVh
Publicerat Juni 14, 200818 yr Dom kan nog inte skryta med att "inga djur blev skadade under inspelningen"
Publicerat Juni 16, 200818 yr Antagligen har ni alla hittat till videoforumet www.huntingfootage.com. Har en fantastisk bågjägare/filmare där som kallar sig wildworks. Tror man måste skapa en användare för att få se på filmerna. Vitsvansjakt med longbow. Ganska kort flyktsträcka http://www.huntingfootage.com/showphoto.ph...500/ppuser/3672
Publicerat Juni 17, 200818 yr http://www.youtube.com/watch?v=xfwZCJx9BxQ&NR=1 vilken praktmiss, det första skottet
Publicerat Juni 17, 200818 yr snyggt skott!...... .... Mvh Jag blir inte alls sugen på att dra iväg o jaga med bågen Nope, inte ett dugg.! GAAAAHHHHHHHH!!!
Publicerat Juni 17, 200818 yr noshörningen= greenhunt. = bedövningsjakt. sen återupplivas dom och springer vidare ut i öknen.. Därför sköts den i rövven..
Publicerat Juni 18, 200818 yr Författare noshörningen= greenhunt. = bedövningsjakt. sen återupplivas dom och springer vidare ut i öknen.. Därför sköts den i rövven.. .. du e skarpsynt min broder!... .. de där missade jag!... .... får väll skylla på min ålder!..
Publicerat Juni 18, 200818 yr .. du e skarpsynt min broder!... .. de där missade jag!... .... får väll skylla på min ålder!.. alltid lär man sig nå nytt
Publicerat Juni 18, 200818 yr Förresten så rekommenderar jag www.huntingfootage.com .. bli medlemmar där det är skitenkelt.. och sen har ni bågjaktsfilmer så ni tröttnar.....
Publicerat Juni 19, 200818 yr Författare Detta vore något!.. ... http://www.youtube.com/watch?v=wweSxz_iDM8...feature=related Mvh
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.