Publicerat Juli 3, 200817 yr Författare Nästa gång så måste du bara ta med dig din rosa askungen vattenflaska oxå *ASG*
Publicerat Juli 6, 200817 yr Nästa gång så måste du bara ta med dig din rosa askungen vattenflaska oxå ... ... nej nej dumstrut !!
Publicerat Juli 27, 200817 yr Författare ville bara påminna om den 20 sep!... väl mött!... MVh Mamre!..
Publicerat Juli 27, 200817 yr inskrivet i alla kalendrar och mobilen så jag kommer Kanon! Ska bli roligt att få träffas!
Publicerat Augusti 25, 200817 yr Författare ... lyfter upp denna tråd igen!.. å vill bara påminna om att den 20 sep är det dag för träff nr:2 i Norduppland!.. väl mött Gästrike-Uppland bågjägare Mamre!..
Publicerat Augusti 30, 200817 yr jag har iallfall inte glömt det den dagen har varit bokad i drygt 1 månad nu får se hur jag kommer upp
Publicerat September 18, 200817 yr Vill återigen påminna om bågjaktsträffen i Månkarbo nu på Lördag ! Mvh Janne Crowfear Gästrike Uppland Bågjägare http://www.pilbagsjakt.se/
Publicerat September 20, 200817 yr Tack för en trevlig och lyckad dag! Här kommer länken till bågpresstillverkaren www.nitehawkarchery.com/
Publicerat September 21, 200817 yr Författare Tack för en trevlig och lyckad dag!Här kommer länken till bågpresstillverkaren www.nitehawkarchery.com/ Tack själv!!!! jätte trevligt att lära känna dej bättre och välkommen till Gästrike-Uppland Bågjägare. Mvh Mamre!....
Publicerat September 21, 200817 yr Författare Träffen i går blev väldigt lyckad! var verkligen jätte trevligt att träffa flera av er här i från sidan! tack för ni kom och gjorde dagen till en bra dag!. dagen resulterade i 4st nya medlemar till svenska bågjägarförbundet och 5st nya till Gästrike-Uppland Bågjägare. gå gärna in och läs reportaget som gjordes om oss! http://arbetarbladet.se/nyheter/tierp/1.134154 Mvh Mamre
Publicerat September 21, 200817 yr Tack för en trevlig och lyckad dag!Här kommer länken till bågpresstillverkaren www.nitehawkarchery.com/ Tack själv för du var med och gjorde dagen bra! Och tack för länken och hjälpen med bågen, det blir till 100% en sån bågpress! Helkul att du hittat hit till Jaktsnack också, varmt välkommen! Mvh Janne
Publicerat September 21, 200817 yr Tack för en trevlig & lyckad dag igår Thomas & co. det var roligt att få träffa alla er. och att få lära sej skuta med riktiga jakbågar hittade en båge som passade mej utmärkt. så det blir väll att leta efter nått iknande
Publicerat September 21, 200817 yr Tack för en trevlig & lyckad dag igår Thomas & co. det var roligt att få träffa alla er. och att få lära sej skuta med riktiga jakbågar hittade en båge som passade mej utmärkt. så det blir väll att leta efter nått iknande Tack själv och det var roligt att få träffas! Och det kan jag lugnt säga... du har bågskyttet i dej !! Vilka samlingar av pilar...tätt är ordet!! Jag var nervös över att jag skulle komma hem med enbart trasiga pilar ju!!
Publicerat September 21, 200817 yr Tack själv och det var roligt att få träffas! Och det kan jag lugnt säga... du har bågskyttet i dej !! Vilka samlingar av pilar...tätt är ordet!! Jag var nervös över att jag skulle komma hem med enbart trasiga pilar ju!! okej. tack så mycket . risken var ju inte så stor att du skulle få alla trasiga. det var ju bara 7 av 12 som satt samlade ordengtligt men jag tycke at tdom satt rätt så bra för att vara 2 gånen och första med en båge med sikte du skulle ju kunna höra av dej när du ska sälja den bågen