Publicerat Juli 3, 200817 yr Skulle vilja tacka Samme, MossboRobbin, Roggman66 för en riktigt kul bågjakts helg. Ett extra stort tack till Mamre med familj som snällt lånade ut sin soffa till en halvfet norrlänning från västervik Ska även tacka JS med familj för BBQ och en dag på JS bakgård med diverse bågskytte där målen bestod av allt från kottar till stuprännor //Kent
Publicerat Juli 3, 200817 yr Tack själv!... du bidrog helt klart mycket själv till att helgen blev så lyckad!... å jag ser fram mot nästa gång vi ses vännen!.. mvh Mamre
Publicerat Juli 3, 200817 yr Kunde ni inte ha valt bilderna där jag hann dra in magen? Ni måste säga till innan ni knäpper bilder. Måste ju hinna dra in kaggen!
Publicerat Juli 4, 200817 yr Kunde ni inte ha valt bilderna där jag hann dra in magen? Ni måste säga till innan ni knäpper bilder. Måste ju hinna dra in kaggen! Runt är fint
Publicerat Juli 4, 200817 yr Kunde ni inte ha valt bilderna där jag hann dra in magen? Ni måste säga till innan ni knäpper bilder. Måste ju hinna dra in kaggen! trodde de bara var tröjan som var lite säckig!... Mvh
Publicerat Juli 4, 200817 yr trodde de bara var tröjan som var lite säckig!... Mvh ASG!!! Jäkla tjockisklubb man är med i! Tur att jag och MossboRobin drar ner medelvikten i alla fall...
Publicerat Juli 4, 200817 yr Hmm, va nog tur att jag använde grövre stål till tornet i alla fall då !
Publicerat Juli 4, 200817 yr Jag inser att även min kalaskula kom med ........... Kul att träffa dig också, vi lär väl träffas nån gång i Västervik också //Roggman66
Publicerat Juli 4, 200817 yr vem e vem nu då på bilderna? bild no1 såg jag nog men bild nr 2 ? jag e tjockisen som håller i kameram på bild 2, tack o lov halvt skymd av Samme
Publicerat Juli 4, 200817 yr Tack själv!... du bidrog helt klart mycket själv till att helgen blev så lyckad!... å jag ser fram mot nästa gång vi ses vännen!.. mvh Mamre Tack för dom orden broder, blir ju en resa upp till hösten för att mula lite räv Du får ta tummen ur o ta dig hit ner framöver oxå
Publicerat Juli 4, 200817 yr Hmmm...undrar varför jag kommer att tänka på tv-programmet: "Du är vad du äter" när jag ser bilderna...
Publicerat Juli 4, 200817 yr sickboy gissade jag faktiskt rätt ;P men resten vet jag inte alltså! berätta nu.
Publicerat Juli 4, 200817 yr sickboy gissade jag faktiskt rätt ;P men resten vet jag inte alltså! berätta nu. från vänster: Mamre, JS, Roggman66, stående Jocke och ryggtavlans e Sammes, o den lille tunne killen med ölflaskan e MossboRobbin
Publicerat Juli 4, 200817 yr Kunde ni inte ha valt bilderna där jag hann dra in magen? Ni måste säga till innan ni knäpper bilder. Måste ju hinna dra in kaggen! Det är svårt och vara smal när man är rik
Publicerat Juli 4, 200817 yr Det är svårt och vara smal när man är rik Tur du sa de så slapp jag skryta!... . :D eller så kan man utrycka sej!.. jag har iaf råd och äta å njuta av livet!.. Mvh
Publicerat Juli 4, 200817 yr Det har jag också, men är ändå smärt och smid..,,,ja, smärt i alla fall!
Publicerat Juli 6, 200817 yr från vänster: Mamre, JS, Roggman66, stående Jocke och ryggtavlans e Sammes, o den lille tunne killen med ölflaskan e MossboRobbin Den lille tunne ........... ja i detta sällskap är man ju vältränad ju
Publicerat Juli 6, 200817 yr Den lille tunne ........... ja i detta sällskap är man ju vältränad ju Japp! Du och jag kan ju med lätthet svinga oss upp i ett normalt jakttorn, och vara säkra på att det inte rasar ihop av överlast. Skulle resten av grabbarna vara lika smärta som oss två, så skulle våran kamrat på Åland slippa lägga all sin lediga tid på att bygga jakttorn i metall, för att vara säker på att inte svenskarna dimper i backen när vi kommer dit till hösten...