Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stort Tack Till Killarna i Uppland!

Featured Replies

Publicerat

Skulle vilja tacka Samme, MossboRobbin, Roggman66 för en riktigt kul bågjakts helg.

Ett extra stort tack till Mamre med familj som snällt lånade ut sin soffa till en halvfet norrlänning från västervik :)

Ska även tacka JS med familj för BBQ och en dag på JS bakgård med diverse bågskytte där målen bestod av allt från kottar till stuprännor

//Kent

Publicerat

Tack själv!... du bidrog helt klart mycket själv till att helgen blev så lyckad!... å jag ser fram mot nästa gång vi ses vännen!..

mvh Mamre

post-1257-1215110542_thumb.jpg

post-1257-1215110551_thumb.jpg

Publicerat

Kunde ni inte ha valt bilderna där jag hann dra in magen? Ni måste säga till innan ni knäpper bilder. Måste ju hinna dra in kaggen!

Publicerat
Kunde ni inte ha valt bilderna där jag hann dra in magen? Ni måste säga till innan ni knäpper bilder. Måste ju hinna dra in kaggen!

Runt är fint :angry:

Publicerat

:angry: trodde de bara var tröjan som var lite säckig!... :angry:

Mvh

Publicerat
:angry: trodde de bara var tröjan som var lite säckig!... :D

Mvh

ASG!!! :D

Jäkla tjockisklubb man är med i! ;)

Tur att jag och MossboRobin drar ner medelvikten i alla fall... :angry::D

Publicerat

Hmm, va nog tur att jag använde grövre stål till tornet i alla fall då ! :angry:

Publicerat
:angry::angry:;)
Publicerat

Jag inser att även min kalaskula kom med :angry: ........... Kul att träffa dig också, vi lär väl träffas nån gång i Västervik också :angry:

//Roggman66

Publicerat

vem e vem nu då på bilderna? bild no1 såg jag nog men bild nr 2 ? :angry:

Publicerat
vem e vem nu då på bilderna? bild no1 såg jag nog men bild nr 2 ? :angry:

jag e tjockisen som håller i kameram på bild 2, tack o lov halvt skymd av Samme :angry:

Publicerat
post-1646-1215157967_thumb.jpg
Publicerat

o en till :angry:

post-1646-1215158414_thumb.jpg

Publicerat
Tack själv!... du bidrog helt klart mycket själv till att helgen blev så lyckad!... å jag ser fram mot nästa gång vi ses vännen!..

mvh Mamre

Tack för dom orden broder, blir ju en resa upp till hösten för att mula lite räv

Du får ta tummen ur o ta dig hit ner framöver oxå :angry:

Publicerat

Hmmm...undrar varför jag kommer att tänka på tv-programmet: "Du är vad du äter" när jag ser bilderna... :rolleyes:;)

Publicerat

sickboy gissade jag faktiskt rätt ;P men resten vet jag inte alltså! berätta nu. :rolleyes:

Publicerat
sickboy gissade jag faktiskt rätt ;P men resten vet jag inte alltså! berätta nu. :rolleyes:

från vänster: Mamre, JS, Roggman66, stående Jocke och ryggtavlans e Sammes, o den lille tunne killen med ölflaskan e MossboRobbin ;)

Publicerat

tacktack, så jag vet tills i höst när gänget kommer :rolleyes:

Publicerat

vi står iaf stabilt när vi skjuter!... :D :D :D

Mvh

Publicerat

Det är svårt och vara smal när man är rik :D

Publicerat
Det är svårt och vara smal när man är rik :D

Tur du sa de så slapp jag skryta!... . :D :D eller så kan man utrycka sej!.. jag har iaf råd och äta å njuta av livet!.. :D

Mvh

Publicerat

Det har jag också, men är ändå smärt och smid..,,,ja, smärt i alla fall! :D

Publicerat
från vänster: Mamre, JS, Roggman66, stående Jocke och ryggtavlans e Sammes, o den lille tunne killen med ölflaskan e MossboRobbin :D

Den lille tunne ;) ........... ja i detta sällskap är man ju vältränad ju :D

Publicerat

--

Publicerat
Den lille tunne :D ........... ja i detta sällskap är man ju vältränad ju ;)

Japp! Du och jag kan ju med lätthet svinga oss upp i ett normalt jakttorn, och vara säkra på att det inte rasar ihop av överlast. :D

Skulle resten av grabbarna vara lika smärta som oss två, så skulle våran kamrat på Åland slippa lägga all sin lediga tid på att bygga jakttorn i metall, för att vara säker på att inte svenskarna dimper i backen när vi kommer dit till hösten... :D:P