Publicerat Juli 7, 200817 yr .. känns som man måste börja träna å visa småkillarna hur en kropp ska se ut!... ... fast den man har är juh inte gratis å bygga upp så ja tvekar!... MVh
Publicerat Juli 7, 200817 yr på bild 2 är jag 2:a från vänster, MEN jag måste säga att det var en skit kamera för bilden ljuger SÅ tjocka är vi inte!!!! (tror jag) mvh, samme
Publicerat Juli 7, 200817 yr på bild 2 är jag 2:a från vänster, MEN jag måste säga att det var en skit kamera för bilden ljuger SÅ tjocka är vi inte!!!! (tror jag)mvh, samme ...tumdidumdidum....
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.