Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inbjudan till Klappjakt Öjebyns VVO

Featured Replies

Publicerat
Jag kör med www.smhi.se den har ofta haft rätt. enligt den ska det inte regna på Lördag i alla fall. Hopas på regn torsd och fredag så rävarna ahr fått trycka rejält. sen på lördag ger de sig ut eftersom de är skithungriga ;)

Ok! Hoppas på det bästa för Dig och gänget som kommer! ;)

• Svar 75
  • Visningar 6,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat
Ok! Hoppas på det bästa för Dig och gänget som kommer! :D

menar du att du inte behagar att dyka upp på denna tillställning fast du bor så nära? :ph34r::):mad:

Publicerat
menar du att du inte behagar att dyka upp på denna tillställning fast du bor så nära? :ph34r::):mad:

Jepp! Har haft detta datum planerat sedan en tid tillbaka för basket. Serien börjar för sonens lag på bortaplan i Avan och sedan ska jag se på damer div 2 Kalix-Gammelstad innan dess. Det kan hända att jag får skippa basketen p g a knäet också och hur mycket det värker.

Publicerat
  • Författare

Snart Lörda :wacko:

Publicerat

Tyvärr så kommer inte jag.

Åker upp till stugan på någon timme för jakt och vinterförberedelser där.

Lycka till på lördag och försök att slå Ersnäs klapp från förra året då 4 rävar sköts..... :wacko:

Publicerat
  • Författare
Tyvärr så kommer inte jag.

Åker upp till stugan på någon timme för jakt och vinterförberedelser där.

Lycka till på lördag och försök att slå Ersnäs klapp från förra året då 4 rävar sköts..... :wacko:

De va ju synd! Extra roligt nu när så många andra forum medlemmar kommer, men men ........

Publicerat

Jo det är tråkigt att inte medverka på klappen, som för övrigt var riktigt trevlig och välarrangerad förra året.

Som det ser ut nu kör vi våran klapp den 1 nov eller 8 nov.

Tyvärr måste vi sätta ett tak på ca 30 pers, annars måste vi göra helt nya drev pga markenas storlek.

Men alla som tidigare varit med från jaktsidan är välkomna att deltaga, mer info kommer snart.

Publicerat
  • Författare

Tak på 30?

Vi får vara glada om vi når ens 30 totalt

Publicerat
Jo det är tråkigt att inte medverka på klappen, som för övrigt var riktigt trevlig och välarrangerad förra året.

Som det ser ut nu kör vi våran klapp den 1 nov eller 8 nov.

Tyvärr måste vi sätta ett tak på ca 30 pers, annars måste vi göra helt nya drev pga markenas storlek.

Men alla som tidigare varit med från jaktsidan är välkomna att deltaga, mer info kommer snart.

Holfjärden ligger nära, vi kan köra där med :wacko:

Publicerat
  • Författare

Ser at att blir perfekt väder.

Jag trampade snett igår när jag var ute och joggade så ni kommer att få se en smått haltande dptrapper dock :wub:

Väl mött imorgon och glöm inte ta med er fika och ett glatt humör

Publicerat

Är mycket laddad, ses i morgon

Publicerat

Å jag har just hittat statliga jaktkortet efter att ha vänt upp o ner på kåken B)

Publicerat

12 timmar kvar till vi står på samlingplatsen.Ska bli trevligt....Hoppas på mer räv än ifjol B) Fick ju se massa älg iaf....Väl mött alla för nu ska det klappas räv...

Publicerat

Nu lägger jag mig för att sova, ska upp 4 för att åka upp till öjebyn =)

dröm sött, vi cs imorrn

Publicerat

Jupp snart dags att sova. Ska börja göra i årdning prylarna så allt är klart i morgon.

Publicerat

Tycker lite synd om er umebor.Själv går man upp kl 6 man har ju bara 4km dit B) .Kör lugnt o passa allt vilt.Sen blir det pang pang...

Publicerat

Ja dom har ju en bit att köra. Har ju bara ca 8 mil att köra

Publicerat
  • Författare

Hehehehe

Skjöt en hare ikvälls ja åsså blir det kanske eftersök på ett rå som ska vara påskjutet.

Ses imorrn

Publicerat
Ja dom har ju en bit att köra. Har ju bara ca 8 mil att köra

Jo du är ju granne ju.Hehe!!!! :D

Publicerat
Hehehehe

Skjöt en hare ikvälls ja åsså blir det kanske eftersök på ett rå som ska vara påskjutet.

Ses imorrn

sen dp vill jag berätta att jag sett en död grävling på e4:an vid viadukten i början på motorvägen....

Publicerat
Jo du är ju granne ju.Hehe!!!! :D

Jupp det är ju bara ett stenkast ;)

Publicerat

Nåhå, hur gick det på slutet?

Publicerat
  • Författare

Jag vill rikta ett stort tack till alla som kom och hoppas ni hade en trevlig dag! ^_^

Det var en stor skara äkta jägare som trotsade vädret denna dag. Tyvärr hade SMHI lovat uppehåll men det blev lite småregnande och blött ((/%(/&%#( SMHI). Jag är dock mycket imponerad av jaktlusten hos alla som kom och trotsade vädret och med en positiv jägaranda önskade fortsätta trots total avsaknad av vilt. Tyvärr låg nog de flesta rävar i gryt denna dag :rolleyes:;)

Jag hoppas innerligt att ni inte har blivit avskräckta och att ni kommer med nya tag nästa år, för räv det finns det gott om på marken.

Än en gång ett stort tack för en underbar dag trots vädergudars vrede och DIANAS frånvaro.

Lite bilder finns i min profil nedan!

Over and out, skål alkohol

Publicerat

Fan man kan ju tro att fotografen börjat med alkohol redan till frukost ;):rolleyes:

Shit va surt att ni inte fick någon!

Mvh!

Publicerat
  • Författare
Fan man kan ju tro att fotografen börjat med alkohol redan till frukost :rolleyes:^_^

Shit va surt att ni inte fick någon!

Mvh!

Sony ericsson K750i :P

schålfladblä blidubladibum ;)