Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Samlingstråd för årets jaktbilder

Featured Replies

En bild från dagens Harjakt, tog bilden under kaffa pausen

post-386-1227439118_thumb.jpg

  • Replies 154
  • Views 58.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Igår hade snön smällt bort så mycket att vi kunde jaga med hundar igen. Hjortarna buktade fantastiskt i skogen och min Doris drev fram denna och ca 30 till till en skytt inne i skogen

  • Cool bild hittade den på blocket.

  • MatteMawtewLiw
    MatteMawtewLiw

    En surströmmings valp..

Posted Images

Ståtlig tjugotaggare fälld under oktoberjakten, tyvär inte av mej men i alla fall för min jämte.

post-67-1227444855_thumb.jpg

Denhär bilden säger allt

post-1212-1227445197_thumb.jpg

Ståtlig tjugotaggare fälld under oktoberjakten, tyvär inte av mej men i alla fall för min jämte.

post-67-1227444855_thumb.jpg

Grattis till skytten!

;)

jonnegone Postat Idag, 14:00

Denhär bilden säger allt

Grattis på Dig!

:D

  • 2 weeks later...

Årets första älg. så klar skjuten på stånd.

Inte så stor...men liten.. B)

post-1299-1228225030_thumb.jpg

post-1299-1228225039_thumb.jpg

/Rikard

  • 3 weeks later...

Jag står som skytt men inte som fotograf.

finn-039.jpg

Jag står som skytt men inte som fotograf.

finn-039.jpg

Grattis på Dig! Fin skoveldov! Har Du sådana i dina trakter?

:wub:

Grattis på Dig! Fin skoveldov! Har Du sådana i dina trakter?

:wub:

Den är som rätt grann! :wub:

Jovars, man kan nog hitta någon om man vill. Men det gör man inte här där jag bor nu.

Den är som rätt grann! :wub:

Jovars, man kan nog hitta någon om man vill. Men det gör man inte här där jag bor nu.

Ja, verkligen! :wub:

Ok! :wub:

  • 3 weeks later...

Här kommer lite..

Modd748.jpg

Pukko57.jpg

Även jag hade två bra dagar...

post-2639-1231104644_thumb.jpg

post-2639-1231104670_thumb.jpg

Även jag hade två bra dagar...

Ja, det ser ut som två trevliga dagar! :D

Denhär bilden säger allt

Det är så att man blir rörd när man ser en sån bild

  • 2 weeks later...

post-3070-1232094432_thumb.jpg

Sköt en liten kviga i början av september jakten

Många fina bilder i denna tråden!

Rickard: Vilken trevlig miljö, vars jagar du?

DSCN4937-r.JPG

Svan jakt ;)B)

DSCN4490-r.JPG

DSCN4491-r.JPG

Apport av Mink

Många fina bilder i denna tråden!

Rickard: Vilken trevlig miljö, vars jagar du?

Jag jagar mest norr om gällivare, bilderna är tagna där i år. Det är bara gammal granskog och lågfjäll. det finns inga hyggen då det ligger för högt upp.

Mvh Rikard

Fina foton! :o Lät han bli svanen? :D

Det kom lite foton ifrån Kanada på en Monsterälg som är skjuten i Thunder Bayområdet. :o^_^ Här ligger Vi i lä! :D

post-144-1232452714_thumb.jpg

post-144-1232452741_thumb.jpg

post-144-1232452764_thumb.jpg

post-144-1232452784_thumb.jpg

Några till! :o Här kan Vi snacka om storoxe! :D

post-144-1232452829_thumb.jpg

post-144-1232452846_thumb.jpg

En för en gångs skull decemberdag med snö gav mig ett fint fototillfälle. Vi ska försöka låta baggen leva några år till men det är nog upp till alla små jaktgrannar andra sidan markgränsen...

post-3183-1232473909_thumb.jpg

Smög på en flock dovhjort och hade kameran med mig. Lyckades fälla en spets vid det tillfället.

post-3183-1232473967_thumb.jpg

post-3183-1232474039_thumb.jpg

En till mufflonflock i december:

post-3183-1232474157_thumb.jpg

Hmm det var noen store elg.

Hvor mye veier en slik en?

Roligt med bilder! Kör upp några av mina bilder från årets jakt...

post-3156-1232642264_thumb.jpg

post-3156-1232642290_thumb.jpg

post-3156-1232642302_thumb.jpg

post-3156-1232642311_thumb.jpg

Hmm det var noen store elg.

Hvor mye veier en slik en?

Menar du fotona som jag har lagt in? Jag vet inte men jag har skrivit och frågat om dom vet någon vikt på den. Jag skulle gissa att slaktvikten bör ligga +450-500 kg med den kroppen för den är stor. :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.