Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Samlingstråd för årets jaktbilder

Featured Replies

Kul att se era jaktbilder.

Den här sköt jag den 13 oktober.

post-4915-1263577105_thumb.jpg

  • Replies 154
  • Views 58.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Igår hade snön smällt bort så mycket att vi kunde jaga med hundar igen. Hjortarna buktade fantastiskt i skogen och min Doris drev fram denna och ca 30 till till en skytt inne i skogen

  • Cool bild hittade den på blocket.

  • MatteMawtewLiw
    MatteMawtewLiw

    En surströmmings valp..

Posted Images

Kul att se era jaktbilder.

Den här sköt jag den 13 oktober.

Grattis och Fin kronHjort :ph34r:

Jag och fälld oktoberkalv

post-353-1263581695_thumb.jpg

Jag och fälld oktoberkalv

post-353-1263581695_thumb.jpg

Grattis till älgen :D

Ståtlig tjugotaggare fälld under oktoberjakten, tyvär inte av mej men i alla fall för min jämte.

post-67-1227444855_thumb.jpg

Det där är ju Sten :D

Den sörveln kom sedermera ner till oss i Sexdrega och dräpte en 10-taggare. Sicken otrolig tur han hade under de två veckorna :D

Jag och min fina 150 kg Galt.. :D

post-4927-1263583339_thumb.jpg

Jag och min fina 150 kg Galt.. :D

Det är bra och grattulera :D

  • 7 months later...

Otroligt inspirerande bilder :D

  • 1 month later...

Denna fina galt på 120 kg sköt jag på Tinnerö utanför Linköping. Det var en riktigt härlig dag med smedstad jaktlag och 5 grisar sköts sammanlagt.

post-6199-1288650136_thumb.jpg

En grävling nedlagd med 444:an efter en dust med jämten under älgjaktsveckan.

Bild023.jpg

Me..

Bild005.jpg

Hittade en liten sten.. :angry:

Bild013.jpg

Fint kråkis

post-1970-1288722340_thumb.jpg

post-1970-1288722361_thumb.jpg

post-1970-1288722376_thumb.jpg

post-1970-1288722404_thumb.jpg

post-1970-1288722417_thumb.jpg

En grävling nedlagd med 444:an efter en dust med jämten under älgjaktsveckan.

Huddudu det ser ut som att den där grävlingen har nå slags matrester i mungipan.

Fint kråkis

Ja det vart ett litet bidrag till viltvården i alla fall. -_-

Men vilket ståndskall hon hade på den, jisses.., jag var övertygad om att det var älg, kan säga att både frugan och jag vart lite snopen när vi smugit över krönet och ser hunden i tätningen, men ingen älg.. :P

Inte illa själv förresten..mer mat på dina bilder än på mina. :)

Huddudu det ser ut som att den där grävlingen har nå slags matrester i mungipan.

Ja, det är lever...Leverevolution närmare bestämt.. B)

post-296-1288724756_thumb.jpg

post-296-1288724776_thumb.jpg

  • 3 weeks later...

mkt fina bilder!

En grävling nedlagd med 444:an efter en dust med jämten under älgjaktsveckan.

Bild023.jpg

Me..

Bild005.jpg

Hittade en liten sten.. :rolleyes:

Bild013.jpg

Jag vill se dig kasta macka med den... :lol:

  • 1 month later...

lite bilder fran spjutjakt 2009 och 2010

155020_167686779934588_155679244468675_294048_3098332_n.jpg

150507_167676876602245_155679244468675_293938_1140011_n.jpg

154660_468762531989_571401989_6369008_5101545_n.jpg

154660_468762541989_571401989_6369010_7961054_n.jpg

74618_468763776989_571401989_6369061_7160374_n.jpg

n571401989_888353_1285.jpg

65785_167682763268323_155679244468675_294015_1692090_n.jpg

36274_167680799935186_155679244468675_293998_3166560_n.jpg

Årets höjdpunkt har nog varit grävlingsjakterna med min hund, första gången jag testar på jaktformen och det är skit kul :wub:

En bild på den sista grävlingen jag sköt för henne, det var en rolig en som tog skydd i ett gammalt utrostat oljefat :P

8827201020911e63c.jpg

Här kommer lite..

Modd748.jpg

Pukko57.jpg

Kan det vara så att den här videon är från samma ställe/pass ?? :D

  • 2 weeks later...

Några svinaktiga bilder.Ibland har man kameran med men för det mesta glömer man den hemma, men nu har jag iaf köpt en mobil med en hyfsat bra kamera på 5 megapix och med blixt.

post-4059-0-78615900-1294342569_thumb.jp

post-4059-0-67940600-1294342739_thumb.jp

post-4059-0-17066500-1294342956_thumb.jp

Kan det vara så att den här videon är från samma ställe/pass ?? :D

Kul att ha en kamera i nacken om man har så svårt för att få iväg nästa bula!!

Kan undra om han var rädd om trofen <_<

Minns inte om jag postat denna tidigare. Undskyld i så fall :blush:

Kråka avdagatagen med TRG:n på 160 meter i Falkenberg. marcus.söderlund var högtst uppskattad jaktledare och spotter ^_^

post-296-0-06457300-1294346264_thumb.jpg

jodå ex, den e postad 2 nov ^_^

Några till! :o Här kan Vi snacka om storoxe! :D

he är som småa trumfa

  • 6 months later...

Alla tagna med mobilen, vildfåret är från skottland det stod om dom i någon jakttidning denna månaden :D

post-9412-0-82034600-1312794049_thumb.jp

post-9412-0-52935800-1312794063_thumb.jp

post-9412-0-87932600-1312794136_thumb.jp

post-9412-0-74937800-1312794217_thumb.jp

post-9412-0-28442300-1312794373_thumb.jp

post-9412-0-82532900-1312794397_thumb.pn

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.