Publicerat Februari 19, 200917 yr Inget alls fanförihelvete!!! Däremot går jag och väntar på licensen för en 687 Silver Pigeon II... ... which should be arriving shortly... eller? Om bara vår kära tillståndsenhet i Sthlm kunde ta och rappa på lite. Öka, öka, öka!!!
Publicerat Februari 28, 200917 yr Har en classic sporting bössa som har passerat 40 000 pluggar vid detta laget å funkar felfritt (än så länge)
Publicerat April 23, 200917 yr Hej Har två, eller två och en halv om man räknar in hagelpipan på kombin. Bock: Miroku 800W 12/70 med RuBeLe choker Automat: Beretta ES 100 12/76
Publicerat Maj 4, 200917 yr Jag har en Miroku mk 70 sport samt en remo med cylinderrepeter ett skott i magasinet och ett i loppet. funderar även på att köpa en halvautomat.
Publicerat Maj 14, 200917 yr hej, har nyligen köpt en Beretta SP Lyx - en "standardbössa" med grade 3 -kolvträ. kommer knappast skjuta bättre, men damn shes a beauty
Publicerat Maj 18, 200917 yr Jag har två hagelbössor: - Sauer&Sohn s/s kal 12 - Beretta 686L mch kal 12 Jag funderar även på en kombi/drilling i kal 20.. Man blir ju aldrig nöjd..
Publicerat November 2, 200916 yr Blev med ytterligare ett hagelvapen i sommar. En Beretta 687 i kaliber 20 där bakstocken vid något tillfälle bytts ut mot en Engelsk stock från SO4-serien. Men då denna modell (SO4) har sidoplattor så har en vapensmed gjort träinlägg istället. Vidare så är nätskärningen och träet på denna bakstock nästan utomjordiskt vackert. Ska ha P-O Stenmark i Hjoggböle till att göra om framstocken för att matcha bakstocken, nätskärning och trä. Med tanke på att jag bara betalt 10 lakan för den så är jag fantastiskt nöjd (bara bakstocken lär ha kostat motsvarande). Sedan tidigare har jag en Beretta 682 i kaliber 12.
Publicerat November 3, 200916 yr Har en Benelli M2 Comfortec 12/76 vänster med 28" pipa. passar perfekt känns som om man hade en förlängd arm att plocka ner duvorna med
Publicerat November 13, 200916 yr Beretta Silver Pigeon 12/76 som lär stanna tills jag lämnar in... Dock söker jag ett kompletterande järnspett att bryta sten med. Någon form av halvautomat lutar det åt...
Publicerat November 13, 200916 yr Favoriten är min Merkelbock, men har även en Simson mod Landin från -37 och en skeetbössa Nikko Stirling. Samtliga kal 12. Henrik G