Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SNACKA OM IDIOTI!

Featured Replies

Publicerat

trevligt att han tänkte på kulfång ? :o;)

Publicerat

faktiskt knasigt men ändå.. jag skulle nog ha gjort samma misstag tror jag..

Publicerat

sjukt! O varför avlivar han inte Deer nr2 direkt??

:o

Publicerat

Jävla idioter rent ut sagt. en påminnelse om att kulfång är a och o.

Publicerat
faktiskt knasigt men ändå.. jag skulle nog ha gjort samma misstag tror jag..

jag hoppas du inte är allvarlig :o

Publicerat
  • Författare

vad kan man säga. jänkare har en helt annat sätt att se på jakt. fasst det skiljer sig också lite mellan finland och sverige fasst båda är goda på sitt sätt

Publicerat

ett lätt hänt misstag. men jag skulle ha skjutit ett skott i det andra djuret omgående om det hänt mig..

Publicerat
  • Författare

enda rätta djuret han skulle borda ha skjutit var det bakre djuret. :D

Publicerat
vad kan man säga. jänkare har en helt annat sätt att se på jakt.

Den där videon kanske inte representerar hur samtliga "jänkare" sköter sin jakt...

Publicerat
  • Författare
Den där videon kanske inte representerar hur samtliga "jänkare" sköter sin jakt...

nej jag menar inte att dra alla över en kam hur dom sköter sig. men dom har ju ett helt annat jakt system än vi och därmed en annat sätt att se på jakt?

Publicerat

hade säkert skjutit där också. inte tänkt på att kulan kanske studsar mot gräset pga frost(?) samt att det ser ut med gott kulfång bakom djuren så risken för max-skjutning på några kilometer är inte så sannolik. Dock ett fångskott skulle ha avfyrats mot nr2 och jag hade inte lagt ut det på youtube.

Publicerat

denna är mkt värre, eftersom här gör skytten det med flit :P

Publicerat
  • Författare
hade säkert skjutit där också. inte tänkt på att kulan kanske studsar mot gräset pga frost(?) samt att det ser ut med gott kulfång bakom djuren så risken för max-skjutning på några kilometer är inte så sannolik. Dock ett fångskott skulle ha avfyrats mot nr2 och jag hade inte lagt ut det på youtube.

tror att kulan ändra bana redan i djuret benskott :P.

Publicerat
vad kan man säga. jänkare har en helt annat sätt att se på jakt. fasst det skiljer sig också lite mellan finland och sverige fasst båda är goda på sitt sätt

Om du läser kommentarerna nedanför klippet, så kan du se vad andra "jänkare" tycker om personerna. Jag har aldrig jagat i USA, men jag är ganska säker att du skulle finna att majoriteten är etiskt medvetna. Som en motfråga. Hur tror du att det ser ut i svenska älgjaktlag när kreti och pleti dammar av sin gamla rostiga HVA som inte sett dagens ljus på nästan ett år och kliver ut i skogen :P

Publicerat

Muppen hade ju en hel hjord framför sej och så skjuter han en som står med andra djur i bakgrunden. Hallåååå, hört talas om genomslag ??? Hoppas muppen aldrig någonsin blir inviterad att jaga med ställande hund.

Publicerat
  • Författare
Om du läser kommentarerna nedanför klippet, så kan du se vad andra "jänkare" tycker om personerna. Jag har aldrig jagat i USA, men jag är ganska säker att du skulle finna att majoriteten är etiskt medvetna. Som en motfråga. Hur tror du att det ser ut i svenska älgjaktlag när kreti och pleti dammar av sin gamla rostiga HVA som inte sett dagens ljus på nästan ett år och kliver ut i skogen :P

för varje som finns emot den finns det en för det.

läs kommenterna.

och jag vet inte om kreti och pleti för dom har inte postat på utub.

Publicerat

Tycker också skytten borde ta sig en tankeställare efter detta.

Jag har bott i USA i ett år och träffat mängder med trevliga, upplysta, intelligenta, och varma människor. Hoppas att inte alltför många baserar sin uppfattning om amerikaner på filmer och några youtubeklipp. Men det finns ju iof sig amerikaner som gjort samma misstag om svenskar, och tror att Sverige är stora på choklad och gökur, samt att vi har ett bikini-landslag (I wish) :P

Publicerat
  • Författare
samt att vi har ett bikini-landslag (I wish) :P

vafan har ni inte! :D=?!==!?=!

Publicerat
http://www.youtube.com/watch?v=fu9bmEKysos&NR=1

om man ser att första går åt helvete fel varför skjuter man då två skott till?

"jammen bössan gick ju rätt förra året!!!".... nej det där är ju en klassiker.. tack o lov så bommade alla 3..

Publicerat
"jammen bössan gick ju rätt förra året!!!".... nej det där är ju en klassiker.. tack o lov så bommade alla 3..

Det är lite illa att skotten träffar längre och längre bort... Tur för djuret :(

Publicerat
http://www.youtube.com/watch?v=fu9bmEKysos&NR=1

om man ser att första går åt helvete fel varför skjuter man då två skott till?

har man bra med pengar till ammo så gör man väll så där ?

Publicerat

suck säger jag bara...

Det är tråkigt att jänkare framställs så, men det är ju ingen som vill titta på ett textboks ex på hur det ska gåtill, tydligen :(

Publicerat

Vet ej om man ska skratta eller gråta?! :S Det jävliga är ju att de som gjort filmen troligen är stolta över sina skott med...

Publicerat

Dubbelpost, men denna kille är ju inte sann...

Men kaninen behövde inte lida iaf...