Publicerat December 22, 200817 yr KungCocos - Vi kommer definitivt att köra ett bra tag framöver. Vet du om det kommer bli ridhusträningar i år också? Jag har inte pratat med nån av dom sen i höst, men jag återkommer om det blir så. Dom brukar annars hojta på http://www.svkbottenviken.se/ Jag hoppas att det blir där senare i vinter igen.
Publicerat December 23, 200817 yr Författare Hoppas också på det... Har inte sett någon info på hemsidan ännu.
Publicerat December 27, 200817 yr Författare Jag kommer att avstå även nu på måndag 29/12, det är så mycket annat nu i jul & nyårstider, jag & Ville spatserar mest kring skoterspåren och tränar apportering... Men som vanligt kan det komma att dyka upp något tappert ekipage ändå, alla åker dock dit med "risk" att bli ensam. Från och med januari är vi fit for fight!
Publicerat Januari 4, 200917 yr Författare Någon som känner sig manad att träna lite imorgon? Eller tycker ni det är för kallt?
Publicerat Januari 5, 200917 yr Är de kl. 18 dyker inte jag upp för då är de förberedelser för festligheter som gäller
Publicerat Januari 5, 200917 yr Författare 99% kan inte komma så vi far inte heller ikväll. Känns ju lite som fredagkväll, då det är sådana här knepiga helgdagar mitt i allt.
Publicerat Januari 8, 200917 yr Författare Nu återgår vi till vardagen, kavlar upp ärmarna, och börjar träna igen. Samma plats & tid, alltså på måndag 12/1 18:00. Hoppas flera kan komma!
Publicerat Januari 8, 200917 yr måndag 12/1 18:00 Tipsade fjällan om det här, nu när det inte blev nå ridhus för lule bk så tas alla chanser till lite gemenskap... Så vi ska väl svänga förbi och kika nån gång snart när jag ändå måste på butiken i bergsviken
Publicerat Januari 8, 200917 yr Tror att jag ansluter till gruppen på måndag! Ska bli kul att träna lite med andra hundar omkring sig. MVH
Publicerat Januari 11, 200917 yr Kul med lite nya ekipage som sluter upp! Tjena... Jag har en snart 4 månaders kh valp Tänkte svänga förbi imorgon. Men var riktigt håller ni till? Är de vid vattenfall eller? bakom fotbollshallen?
Publicerat Januari 12, 200917 yr Författare Tjena...Jag har en snart 4 månaders kh valp Tänkte svänga förbi imorgon. Men var riktigt håller ni till? Är de vid vattenfall eller? bakom fotbollshallen? Jadu... bakom fotbollshallen tror jag det blir.
Publicerat Februari 9, 200917 yr Författare Jag & Ville hoppas över ikväll, ska på surströmmingskalas.
Publicerat Februari 15, 200917 yr Författare Får se hur vi gör imorgon, Ville har problem i öronen och blir väldigt okoncentrerad av det. Hoppas det kommer några andra tappra själar om inte annat.
Publicerat Februari 23, 200917 yr Författare Får se hur jag gör med, man är något fruktansvärt sliten efter en arbetshelg. Ska ut på en långsväng i snöyran med Ville, risken är stor att vi trivs för bra inne i värmen efteråt...
Publicerat Mars 23, 200917 yr Författare Efter en långdragen öroninflammation på hunden har vi tagit en tvungen paus från träningen, igårkväll svaldes sista pillret och nu är vi fit for fight igen. Tyvärr jobbar jag kväll ikväll och att ändra dag känns för besvärligt (?) så därför kör vi på nästa måndag. Då har vi hunnit ställa om klockan och det blir ljust till nästan 20:00 på kvällarna - perfekt. Så fort det blir barmark finns det roligare ställen än parkeringen att vara på också...
Publicerat April 26, 200917 yr Författare *puttar upp* Har kvällsskift imorgon tyvärr. Men kommer träna tisdag kväll istället, samma tid & plats alltså parkeringen 18:00, ifall någon är intresserad av att sluta upp. Nu är det långa, ljusa kvällar och finns förslag på andra platser - säg till.
Publicerat April 26, 200917 yr *puttar upp*Har kvällsskift imorgon tyvärr. Men kommer träna tisdag kväll istället, samma tid & plats alltså parkeringen 18:00, ifall någon är intresserad av att sluta upp. Nu är det långa, ljusa kvällar och finns förslag på andra platser - säg till. Tänkte komma med valpen när hon blir lite äldre och jag börjar jobba dagtid igen. Men det är 4 veckor bort minst. Hoppas ni håller igång då. Skulle vara bra att få lite tips
Publicerat April 26, 200917 yr Författare Tänkte komma med valpen när hon blir lite äldre och jag börjar jobba dagtid igen. Men det är 4 veckor bort minst. Hoppas ni håller igång då. Skulle vara bra att få lite tips Vi håller nog på till den 25 augusti skulle jag tro.
Publicerat Maj 3, 200917 yr Författare Nu är det både ljust och snöfritt, så vi byter plats till något trevligare än asfaltsparkeringen. Stövlar är ett hett tips. Måndagar 18:00 är sagt tills vidare, PM:a mig om du vill veta platsen.
Publicerat Maj 13, 200917 yr Författare Vi lägger in en extraträning imorgon torsdag 18:30. (varför jag inte skriver ut platsen här är för att jag inte så gärna vill kartlägga mitt liv på nätet, särskilt då vi vistas mycket i området... )