Publicerat Januari 5, 20179 yr Borde startas en tråd om hur man tar sig upp ur träsket istället! Dessa obotliga brytbösseträsk blir alltid så dyra
Publicerat Januari 6, 20179 yr 5 hours ago sidelock sa: Gör som jag, köp de bra grejerna så slipper du bytandet sen. Haha Tror du ja! Vad jag vet så har jag haft snudd på lika många M55::or som dig och här finns ingen av dom kvar - det var ju märkligt om det nu skulle vara "det bästa"
Publicerat Januari 6, 20179 yr Detta är en populär post. 4 hours ago Joacim sa: Haha Tror du ja! Vad jag vet så har jag haft snudd på lika många M55::or som dig och här finns ingen av dom kvar - det var ju märkligt om det nu skulle vara "det bästa" Jag kan tyvärr inte ansvara för retarderad hjärnaktivitet, min kommentar gäller inte de som åkte korta bussen till lilla klassen i skolan.
Publicerat Januari 6, 20179 yr 43 minutes ago sidelock sa: Jag kan tyvärr inte ansvara för retarderad hjärnaktivitet, min kommentar gäller inte de som åkte korta bussen till lilla klassen i skolan.
Publicerat Januari 6, 20179 yr 14 hours ago sidelock sa: Gör som jag, köp de bra grejerna så slipper du bytandet sen. Om det ändå vore så enkelt
Publicerat Januari 6, 20179 yr Den här trådlyften tackar jag hjärtligt mycket för Exabit, mycket trevlig läsning i denna tråd.