Publicerat Januari 20, 200917 yr Författare äger en LTR som skjuter riktigt bra, dock aldrig skjutit med fabriksammo. En träffbild ( 5skott sierra MK 168gr) 100Mden skjuter riktigt bra med det mesta jag matar med, riktigt trevlig pang. Kort och smidig oxå. Tjena, Samma fråga som fler redan fått. Har du nåt bra svar på 200 & 300 meter? Kanske även 400? /P
Publicerat Januari 21, 200917 yr Författare Någon som kan svara på om det är någon större skillnad på LTR & 700 LV SF (rostfri). Presitionsfrågan är viktigast (308W). /P
Publicerat Januari 21, 200917 yr Tror att det är dags att köpa och testa själv. Tvekan dödar (inte, i detta fall).. Att LTR levererar bra är det väl ingen tvekan om, med rätt ammo och skytt bakom. Kolla Mr Mauser vad han gör med sin. Mickels och Viktor_K:s m.fl. träffbilder borde ge en fingervisning vad den kan göra på längre håll. Köp! /Må
Publicerat Januari 21, 200917 yr Författare Tror att det är dags att köpa och testa själv. Tvekan dödar (inte, i detta fall).. Att LTR levererar bra är det väl ingen tvekan om, med rätt ammo och skytt bakom. Kolla Mr Mauser vad han gör med sin. Mickels och Viktor_K:s m.fl. träffbilder borde ge en fingervisning vad den kan göra på längre håll. Köp! /Må Jo, jag inser det -skall till skjutbanan imorgon bitti & kolla med tre andra ammo. typer. Anledningen till sidospåret 700 LV SF rostfritt är: http://www.blocket.se/vi/19932538.htm?ca=11_s Därav nyfikenheten. /P
Publicerat Januari 21, 200917 yr Tjena,Samma fråga som fler redan fått. Har du nåt bra svar på 200 & 300 meter? Kanske även 400? /P Nej tyvärr inte och det beror på den dåliga möjligheten till bra stöd på 200 meters banan. Ska försöka snickra ihop en bänk till våren som man kan använda och prova lite långhåll och jag lovar att återkomma med de träffbilderna.
Publicerat Januari 22, 200917 yr Var på besök och fick bevis på att jaktmatchen från norma fungerade mycket bättre
Publicerat Januari 22, 200917 yr Jo, jag inser det -skall till skjutbanan imorgon bitti & kolla med tre andra ammo. typer.Anledningen till sidospåret 700 LV SF rostfritt är: http://www.blocket.se/vi/19932538.htm?ca=11_s Därav nyfikenheten. /P Den var ju lite cool, om jag var i dina kläder skulle jag provat den innan du tar beslut.
Publicerat Januari 22, 200917 yr Författare Den var ju lite cool, om jag var i dina kläder skulle jag provat den innan du tar beslut. Jo, Jag tänkte nog ringa & kolla lite. /P
Publicerat Januari 22, 200917 yr Författare Var på besök och fick bevis på att jaktmatchen från norma fungerade mycket bättre Dålig bild med mobilkamera 3 skott Jaktmatch 100 meter. Hann tyvärr inte 200 & 300 meter mmåste till baka till jobbet. Ingen inskjutning med Jaktmatchen var gjord endast träffbild var intressant. Egetsikte snabbmonterat på morgonen före dagisskjutsen...... /P
Publicerat Januari 23, 200917 yr Jo,Jag tänkte nog ringa & kolla lite. /P Du borde hinna lördag morgon innan jobbet jag tidsoptimist