Publicerat Februari 3, 200917 yr Jag lovar att försöka! Finns en risk att han är offline bokstavligen talat, han kan vara till fjälls jagandes räv på heltid nu.. men jag kollar iaf! Mvh!
Publicerat Februari 3, 200917 yr Författare Jag lovar att försöka! Finns en risk att han är offline bokstavligen talat, han kan vara till fjälls jagandes räv på heltid nu.. men jag kollar iaf!Mvh! Du är en sann vän. Lasse
Publicerat Februari 4, 200917 yr Författare Har bara en liten uppdatering i ämnet. Rävlock kursen blir av den 14/3, för de som vill komma ner redan fredagen den 13/3 (vågar ni) så blir det lite samling och snack någonstans på kvällskanten. Jag har ingen tid när vi drar igång på morgonen/förmiddagen men det kommer. Utbildare blir en gentleman från jönköpingsstyrelsen i jägarförbundet, jag och namn är inte sams så jag mins inte nanet på herrn, tror det är janne någonting. Som det ser ut just nu så är vi ca 11 st, Hur ca det nu var Enligt janne så är det inga problem att vara dryga 20st så fler får plats. /Lasse
Publicerat Februari 7, 200917 yr Författare Nu har vi ytterligare ett par hundra ha till förfogande. MaxW löste nog några hundra till tror jag. Som det ser ut nu så kommer inte arealen att vara något problem. Deltagar antalet är uppe i ca 15 nu. /Lasse
Publicerat Februari 7, 200917 yr Nu har vi ytterligare ett par hundra ha till förfogande. MaxW löste nog några hundra till tror jag.Som det ser ut nu så kommer inte arealen att vara något problem. Deltagar antalet är uppe i ca 15 nu. /Lasse Kommer inte ihåg om jag P.M:ade dig, men jag är på iaf =) Har fått klartecken från regeringen, ska bara kolla med jobbet om jag kan jobba halvdag den 13:e.. men det borde inte vara något problem =)
Publicerat Februari 8, 200917 yr Författare Låter skit bra grabbar, som ställningen ser ut just nu så är vi 10 st från forumet Blir en kul dag att se fram emot, Hoppas bara den motsvarar allas förväntningar /Lasse
Publicerat Februari 8, 200917 yr Låter skit bra grabbar, som ställningen ser ut just nu så är vi 10 st från forumet Blir en kul dag att se fram emot, Hoppas bara den motsvarar allas förväntningar /Lasse Pratade precis med Mr9,3.. lät som han var sugen oxå =)
Publicerat Februari 8, 200917 yr Låter skit bra grabbar, som ställningen ser ut just nu så är vi 10 st från forumet Blir en kul dag att se fram emot, Hoppas bara den motsvarar allas förväntningar /Lasse Tror du kan räkna in en till iaf..
Publicerat Februari 9, 200917 yr Författare Skurebo:Vart bor du??? Jag är sugen på att hälsa på! Mvh Niklas Jag bor söder om Vetlanda. Kolla med Daddyo här på forumet han ska med ner hit, bor i jkpg om jag inte misstar mig. /Lasse
Publicerat Februari 10, 200917 yr Författare Nu börjar deltagar antalet att skyndsamt närma sig max. Jag tror tills vidare att vi får anse deltagarna vara fulltaliga. Vi kommer att räkna efter och kontrollera så alla verkligen kommer, därefter återkommer jag med mer info. Har fått lite hjälp med planeringen av en känd lockjägare efter hans tips så ska marken utökas lite till, plussade på med ca 400 ha på lunchen idag /Lasse
Publicerat Februari 10, 200917 yr Pratat med Wäppling nu som jag tänkt skulle stötta med lockeriet.. han skulle jaga lo större delen av mars så det gick inte dessvärre. Mvh!
Publicerat Februari 10, 200917 yr Författare Pratat med Wäppling nu som jag tänkt skulle stötta med lockeriet.. han skulle jaga lo större delen av mars så det gick inte dessvärre.Mvh! ok lite trist, tack för hjälpen ändå. har du bestämmt dig för att komma ner än /Lasse
Publicerat Februari 10, 200917 yr Nu börjar deltagar antalet att skyndsamt närma sig max. Jag tror tills vidare att vi får anse deltagarna vara fulltaliga.Vi kommer att räkna efter och kontrollera så alla verkligen kommer, därefter återkommer jag med mer info. Har fått lite hjälp med planeringen av en känd lockjägare efter hans tips så ska marken utökas lite till, plussade på med ca 400 ha på lunchen idag /Lasse Låter strålande Lasse, detta ska bli riktigt kul!
Publicerat Februari 10, 200917 yr Jag ska luska lite och har nog ev ett par hundra hektar till också.. Blir ju lite Nord/Syd tävling,.
Publicerat Februari 10, 200917 yr Hoppas jag hinner ut och tjuvträna lite lockade i kväll.. Ska kolla med grannen om jag inte kan få prova en runda här hemma i kväll..
Publicerat Februari 10, 200917 yr Författare Hoppas jag hinner ut och tjuvträna lite lockade i kväll.. Ska kolla med grannen om jag inte kan få prova en runda här hemma i kväll.. Höörruu fuskis låt bli det där /
Publicerat Februari 23, 200917 yr Författare Nu börjar det att dra ihop sig.... Utskick är gjort till de som anmält sig innan, vi har tyvärr varit tvungna att neka nästan 20 personer som helt enkelt inte får plats. Jag ser fram emot dessa dagar och kan bara hoppas att vi får bra väder, vad nu det är när man ska locka räv men jag ser gärna att det är strålande sol och ingen vind. Förhoppningsvis så återkommer detta äventyr och då i större skala, jag har fått lite vibbar om att det ska komma en lockjakt som ingen av oss vill missa. Men det tidigast nästa år. 10 forum deltagare kommer förhoppningsvis att dyka upp, ska bli kul att träffas live så att säga. Nej tillbaka till kart tillverkningen /Lasse
Publicerat Februari 23, 200917 yr Nu börjar det att dra ihop sig....Utskick är gjort till de som anmält sig innan, vi har tyvärr varit tvungna att neka nästan 20 personer som helt enkelt inte får plats. Jag ser fram emot dessa dagar och kan bara hoppas att vi får bra väder, vad nu det är när man ska locka räv men jag ser gärna att det är strålande sol och ingen vind. Förhoppningsvis så återkommer detta äventyr och då i större skala, jag har fått lite vibbar om att det ska komma en lockjakt som ingen av oss vill missa. Men det tidigast nästa år. 10 forum deltagare kommer förhoppningsvis att dyka upp, ska bli kul att träffas live så att säga. Nej tillbaka till kart tillverkningen /Lasse Vilka är det mer exakt som är forister? Förutsatt att det är OK att nämna dem i sammanhanget =)
Publicerat Februari 23, 200917 yr Författare Nu blev du nyfiken va ;) Jag tror ingen av dem har något emot att bli omnämnda här, om så är fallet skicka mig ett pm eller be en MOD ta bort namnen igen. Medverkande från Forumet är Skurebo MaxW sgp daddyo Flex K9 Marcus R kapten Krok Seidemar Mr 9,3x62 Mats-Bengt Jag har inte fått svar från alla ännu men förhoppningen är att alla kan o vill komma. Det kommer nog att se ut lite som en camping här med min två husvagnar, badtunna/or och annat. Kanon helg hoppas vi. /Lasse