Publicerat Februari 2, 200917 yr tänkte de skulle vara kul å höra hur många som är bågjägare här på forumet!... planen är att vi gör så att vi plussar i hop lite lätt!.. 1+0= 1 oså vidare!.. Mvh MAmre!..
Publicerat Februari 2, 200917 yr 6!! 1989 gjorde jag min första jakt med bågen till finländska vildmarken.. På en röstning så ser man ju inte vilka som röstar "Ja".. Kan ju finnas en del "Bågjägarwannabies" som klickar ja! P.S Skriv gärna in hur länge ni hållit på och när ni gjorde första resan! Skulle va kul att veta.. Ni som redan skrivit och "röstat" kan ju bara göran en snabbändring och lägga till info.
Publicerat Februari 2, 200917 yr 6!! 1989 gjorde jag min första jakt med bågen.. På en röstning så ser man ju inte vilka som röstar "Ja".. Kan ju finnas en del "Bågjägarwannabes" som klickar ja! visst ser man vem som röstar sålänge man sätter up att gör röstningen publik så ser man vem har röstat var.
Publicerat Februari 3, 200917 yr ..och framför allt ödmjuk... ;) Jo jag har andra bra egenskaper med, men vill inte verka förmer förstås
Publicerat Februari 3, 200917 yr Jo jag har andra bra egenskaper med, men vill inte verka förmer förstås En relativt känd sång fastnar genast i huvet! -"Det är inte lätt att va ödmjuk när man är lika felfri som jag!"
Publicerat Februari 3, 200917 yr En relativt känd sång fastnar genast i huvet! -"Det är inte lätt att va ödmjuk när man är lika felfri som jag!" Såååå sant !