Publicerat Februari 6, 200917 yr Om man har jagat då? Jag var i Alaska som 17-åring, köpte en Martin Lynx som jag fortf har kvar, tog motsvarande amerikansk bågskyttekort, sköt svartbjörnen på 22 yards, sköt ett par grouse och en snöskohare, var ute efter en älg men kom hem tomhänt. När jag pluggade i Uppsala tjuvtränade jag på UBK:s fältskyttebana Är i år 34 år, har kvar bågen och ett latent intresse. 20 (+1) så kanske? /C Uppdaterad
Publicerat Februari 6, 200917 yr Om man har jagat då?20 (+1) så kanske? /C Jag gjorde ett tillägg när jag räknade mig själv, när jag började och vart jag jagade första gången. Tycker att det skulle va kul om fler skrev detta men det är inte så många som fyllt i det. Vet inte hur jag ska tolka det..
Publicerat Februari 6, 200917 yr Författare Jag gjorde ett tillägg när jag räknade mig själv, när jag började och vart jag jagade första gången.Tycker att det skulle va kul om fler skrev detta men det är inte så många som fyllt i det. Vet inte hur jag ska tolka det.. tror inte de är ointresant!.. men vi kan väll starta en ny tråd om de!.. alltid kul å läsa!.. Mvh