Publicerat Februari 5, 200917 yr Halloj i Asfaltsdjungeln. Tänkte att vi skulle köra en Stockholmsträff igen. Även icke Stockholmare är mer än välkomna. Vad sägs om den 14 maj kl 19, så slipper ni utanför stadsgränsen betala biltullar? Jag tänkte boka skjutsimulatorn på Ballbreaker mellan 19 - 21. Biran och burgarna brukar vara grymt goda. Vi har väl lite revansch att inkräva från Walle91, förra årets överlägnsa vinnare.
Publicerat Februari 5, 200917 yr Nja rötjutet var helt ok Kanske bäst att lämna Walle hemma iår? Mvh!
Publicerat Februari 5, 200917 yr skall notera detta. Återkommer med en bindande anmälan. Men det vore kul att träffa lite av folket här.
Publicerat Februari 5, 200917 yr Var väl fan om man inte skulle kunna åka dit iår. Tror att jag tar frun med mig som vägvisare så kan hon gå ut med sina väninnor medans jag spöar er i såväl skytte som att äta mat. Edit: Jag kommer , pratade nyss med frun och hon bokar tom hotell så tar vi en 2-dagars i stan. Just looove her
Publicerat Februari 5, 200917 yr Var väl fan om man inte skulle kunna åka dit iår. Tror att jag tar frun med mig som vägvisare så kan hon gå ut med sina väninnor medans jag spöar er i såväl skytte som att äta mat. Ta med Toscakakan du är skyldig mig och Hylsan
Publicerat Februari 5, 200917 yr Jodå, jag dyker upp. Helt utan ambitioner om att spöa nån i skytte dock. TV spel är inte min grej
Publicerat Februari 5, 200917 yr Jodå, jag dyker upp. Helt utan ambitioner om att spöa nån i skytte dock. TV spel är inte min grej Va fan har hänt med dig nurå?? Ödmjuk som jag vet inte vad!
Publicerat Februari 5, 200917 yr Va fan har hänt med dig nurå?? Ödmjuk som jag vet inte vad! Även mungon är söta och snälla djur...tills dom blixtsnabbt hugger skallen av Cobran
Publicerat Februari 5, 200917 yr Även mungon är söta och snälla djur...tills dom blixtsnabbt hugger skallen av Cobran Den kommer jag citera dig på, hahaha
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Banan är nu bokad och jag har fått bekräftelse. Kostnaden för banan är 1000 kr för 2 timmar, dvs 500 kr/timme. Vi splittar denna kostnad på de som är med och skjuter. Walle91 blir bjuden av oss andra på sin del av kostnaden då han är fjunis och fortfarande går i gymnasiet. Ingen maxtak på antal deltagare utan de som komma vill är välkomna. Förra året var vi glada forumister, som blev gladare ju senare det blev. http://www.ballbreaker.se/dynamic/jakt.asp Adressen till Ballbreaker är Warfvingesväg 19, Hornsberg på Kungsholmen. T-banestation Stadshagen, blå linjen. Spontant känns det som att det kan bli en länskamp. Banjolirarna från Uppland mot ett gäng sköna noll-åttor.
Publicerat Februari 5, 200917 yr ..hmmm skall fundera på det...jag menar om Hippen bangar (lätt att skriva att man är på Kreta ) försvinner ju lite av nöjet med skyttetävlingen...jag menar proffskytt med 10 000 hagelsmällar Hippen) per år som tävlar mot stövarjägare med 4 hagelsmällar per år (undertecknad)..utgången bör ju vara given eller Nädå, jag är med om inte något annat i mitt röriga liv pockar för hårt på kalenderutrymmet
Publicerat Februari 5, 200917 yr Walle91 blir bjuden av oss andra på sin del av kostnaden då han är fjunis och fortfarande går i gymnasiet. Tack för det men jag står för min nota. Hade ju grymt trevligt sist så jag dyker troligtvis upp igen. Ska försöka lura med mig Badger bara, blir svårt med transport annars...
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Tack för det men jag står för min nota. Hade ju grymt trevligt sist så jag dyker troligtvis upp igen. Ska försöka lura med mig Badger bara, blir svårt med transport annars... Mat och dryck får du betala själv. Du är väl 18 i år och får samma handikapp som andra?
Publicerat Februari 5, 200917 yr Mat och dryck får du betala själv. Du är väl 18 i år och får samma handikapp som andra? Tja om det är drycken du menar på så måste man ju vara 18 för att köpa och jag fyller ca en månad efter träffen tyvärr. Men Cola är det inget fel på, påverkar ju heller inte skyttet negativt heller
Publicerat Februari 5, 200917 yr ..hmmm skall fundera på det...jag menar om Hippen bangar (lätt att skriva att man är på Kreta ) försvinner ju lite av nöjet med skyttetävlingen...jag menar proffskytt med 10 000 hagelsmällar Hippen) per år som tävlar mot stövarjägare med 4 hagelsmällar per år (undertecknad)..utgången bör ju vara given eller Nädå, jag är med om inte något annat i mitt röriga liv pockar för hårt på kalenderutrymmet Aldrig funderat över hur det kommer sig att jag skjuter så mycket? Att skjuta mycket skott är ju inte det samma som lika stort antal fällda fåglar Kör nu dit och visa att även stövarjägare kan svinga en hagelbössa! Mvh!
Publicerat Februari 5, 200917 yr Hmm... Ska väl kanske ta och föröka planera in detta... Vore ju skoj. Finns det inget tåg hem kan man ju alltid följa spåret hemåt
Publicerat Februari 5, 200917 yr Hmm... Ska väl kanske ta och föröka planera in detta... Vore ju skoj. Finns det inget tåg hem kan man ju alltid följa spåret hemåt Eller be någon boendes i sthlm snällt om lov att få låna soffan, vi reserverar oss för sådana som är rumsrena i sitt naturliga tillstånd. Vi språkar mer om det helgen. /C