Publicerat Februari 5, 200917 yr Å helvete vad gryt det var lediga så här på rak arm Vi får ta det va det lider
Publicerat Februari 5, 200917 yr Inbokat i kalendern och jag kommer, sova? sist jag var ute i sthlm så var det öppet till 06:00 och flera ställen som hade öppet till 05:00, med en snabb titt i kalendern så börjar jag 07:00 på morgonen efter så det lär inte bli fullgas hela natten
Publicerat Februari 5, 200917 yr uff, 14:e maj e visst en torsdag... blir till att ta semester den 15:e då. jag har förmågan att vara kung på kvällen, död på da'n...
Publicerat Februari 5, 200917 yr =) du kan räkna med mej där örjan.. =) Va där för 3 veckor sen.. grymt kul va de,, =)
Publicerat Februari 5, 200917 yr >walle91 Tror jag körde ifjol, kör du iår nu när Hipp väljer Kreta med sambon istället för Bålbräjker?
Publicerat Februari 5, 200917 yr Ska kolla lite med Matte hur det blir, men ska jag dit så åk gärna med oss. Saken är ju att jag har inget körkort, tyvärr, så hela utflykten hänger ju på Matte för min del...
Publicerat Februari 5, 200917 yr Ska kolla lite med Matte hur det blir, men ska jag dit så åk gärna med oss. Saken är ju att jag har inget körkort, tyvärr, så hela utflykten hänger ju på Matte för min del... Muta honom ?
Publicerat Februari 5, 200917 yr Å helvete vad gryt det var lediga så här på rak arm Vi får ta det va det lider Skit i Orjant och sov hos mig istället. Vi ses på ballbreaker, du kör
Publicerat Februari 5, 200917 yr Skit i Orjant och sov hos mig istället. Vi ses på ballbreaker, du kör För f-n Matte, fjäderfäna är väl lättskrämda! Linda undrar vad det blir för mat på lördag?
Publicerat Februari 5, 200917 yr Muta honom ? Tänkt tanken och det är helt klart ett alternativ Ska ut och jaga med honom imorrn och ska se vad han säger, tror och hoppas att det inte ska bli några större problem att få honom med. Återkommer i vilket fall som helst.
Publicerat Februari 5, 200917 yr Tänkt tanken och det är helt klart ett alternativ Ska ut och jaga med honom imorrn och ska se vad han säger, tror och hoppas att det inte ska bli några större problem att få honom med. Återkommer i vilket fall som helst. topp, du vet var jag bor, vi hörs framöver....
Publicerat Februari 5, 200917 yr För f-n Matte, fjäderfäna är väl lättskrämda!Linda undrar vad det blir för mat på lördag? Det är lugnt, jag kör en narkoskur på dem innan... Ang. lördag så vet jag inte om jag vågar berätta det öppet, risken för att örjan kommer och äter upp allting är överhängande..! Men jag chansar på att det är nån rabarberfest som han ska på.. Jag har plockat fram Ripa, sen har jag även hämtat hem nyrökt kalkonklubba och nygjord kalkonsalami som man kan plocka lite innan med.. Givet så finns det även lite rökt gåsbröst, fasanfilé. mm.mm Gissar på att ni inte ätit så mycket ripa därav valet. Men är ni less på det så välj själv, inget är omöjligt i min frys
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Det är lugnt, jag kör en narkoskur på dem innan...Ang. lördag så vet jag inte om jag vågar berätta det öppet, risken för att örjan kommer och äter upp allting är överhängande..! Men jag chansar på att det är nån rabarberfest som han ska på.. Jag har plockat fram Ripa, sen har jag även hämtat hem nyrökt kalkonklubba och nygjord kalkonsalami som man kan plocka lite innan med.. Givet så finns det även lite rökt gåsbröst, fasanfilé. mm.mm Gissar på att ni inte ätit så mycket ripa därav valet. Men är ni less på det så välj själv, inget är omöjligt i min frys Det är lugnt, som det ser ut ska jag upp till Lapphelvetet 11 - 15 mars för att jaga ripa så du kan behålla dina sönder skjutna pippifåglar.
Publicerat Februari 5, 200917 yr Det är lugnt, som det ser ut ska jag upp till Lapphelvetet 11 - 15 mars för att jaga ripa så du kan behålla dina sönder skjutna pippifåglar. Hur gick det förresten på toppfågeljakten? Klart du ska upp dit. Jag har själv jagat vinterripa och varit uppe och tränat hund på vintern och får ni fint väder så är det en upplevelse som du förmodligen aldrig varit med om tidigare.. Och kom inte och säg att att har varit i åre eller nåt nu..
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Hur gick det förresten på toppfågeljakten? Klart du ska upp dit. Jag har själv jagat vinterripa och varit uppe och tränat hund på vintern och får ni fint väder så är det en upplevelse som du förmodligen aldrig varit med om tidigare..Och kom inte och säg att att har varit i åre eller nåt nu.. Det vart inget med toppfågeln, frun är ju kass i ryggen så jag kunde inte åka. Ska till Gällivare, så det är lite högre upp än Åre....
Publicerat Februari 5, 200917 yr Halloj i Asfaltsdjungeln.Tänkte att vi skulle köra en Stockholmsträff igen. Även icke Stockholmare är mer än välkomna. Vad sägs om den 14 maj kl 19, så slipper ni utanför stadsgränsen betala biltullar? Jag tänkte boka skjutsimulatorn på Ballbreaker mellan 19 - 21. Biran och burgarna brukar vara grymt goda. Vi har väl lite revansch att inkräva från Walle91, förra årets överlägnsa vinnare. Tjena! Låter trevligt d där så om allt stämmer så kommer gärna Jag e ju faktist född i "Jakan" och bott i Åkersbega i 19 år. Synd att Hippen inte kommer Vi kunde ju korat forumets bästa frisör annars Mvh/ Christer
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Tjena! Låter trevligt d där så om allt stämmer så kommer gärna Jag e ju faktist född i "Jakan" och bott i Åkersbega i 19 år. Synd att Hippen inte kommer Vi kunde ju korat forumets bästa frisör annars Mvh/ Christer
Publicerat Februari 6, 200917 yr Kul grej !! Jag anmäler mig oxå preliminärt till lite offentlig förödmjukning i simulatorn
Publicerat Februari 7, 200917 yr Hmm.. undrar ja hur många de är som kommer. kanske får boka upp, eller ska vi bara storma in där den 14 maj.. =)
Publicerat Februari 7, 200917 yr Hmm.. undrar ja hur många de är som kommer. kanske får boka upp, eller ska vi bara storma in där den 14 maj.. =) Orjant har bokat redan
Publicerat Februari 7, 200917 yr Författare Hmm.. undrar ja hur många de är som kommer. kanske får boka upp, eller ska vi bara storma in där den 14 maj.. =) Det är bara att dyka upp. Ingen föranmälan. Jag kommer inte komma. Sket sig med transporten tyvärr... Det måste vi kunna lösa. Kan inte MKJ eller Gorm ta med dig ifall att de kommer? Om du kan ta dig till Stockholm själv kanske hemfärden ordnar sig.
Publicerat Februari 8, 200917 yr walle-du kan annars få nummret till några lättfotade tjejer som du säkert får ligga emellan
Publicerat Februari 8, 200917 yr walle-du kan annars få nummret till några lättfotade tjejer som du säkert får ligga emellan Tja, har du redan bränt DIN chans hos dessa damer så varför inte?