Publicerat Februari 8, 200917 yr Tja, har du redan bränt DIN chans hos dessa damer så varför inte? bränt å bränt jag ser dina utsväningar isf som ringa slitage och se det som en god tjänst från min sida
Publicerat Februari 9, 200917 yr Det är bara att dyka upp. Ingen föranmälan. Det måste vi kunna lösa. Kan inte MKJ eller Gorm ta med dig ifall att de kommer? Om du kan ta dig till Stockholm själv kanske hemfärden ordnar sig. Tjena Gorm här! Har inte pratat med MKJ ännu men har för avsikt att göra det,för det är väl dumt att åka i flera bilar ner. Det är ju ett tag dit så vi får pussla ihop logistiken lite längre fram. Mvh/Christer
Publicerat Februari 26, 200917 yr Halloj i Asfaltsdjungeln.Tänkte att vi skulle köra en Stockholmsträff igen. Även icke Stockholmare är mer än välkomna. Vad sägs om den 14 maj kl 19, så slipper ni utanför stadsgränsen betala biltullar? Jag tänkte boka skjutsimulatorn på Ballbreaker mellan 19 - 21. Biran och burgarna brukar vara grymt goda. Vi har väl lite revansch att inkräva från Walle91, förra årets överlägnsa vinnare. Sekreteraren påminnde mig... Finns det ngn möjlighet att ändra datum, sambon fyller år så det är henne alt ingen tomHylsa närvarande denna festliga afton ?!?!? 13de...no prob alt torsdagen nästföljande vecka.... Vänligen
Publicerat Februari 26, 200917 yr Låter skitkul. Ska kolla datumet lite noggrannare i alnackan. Vart ligger detta nånstans? Om man gör så här för att ha koll på hur många som kommer: Kopiera nedanstående, klistra in o skriv vidare. 1. Jeepetorp (Eventuellt) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Publicerat Mars 3, 200917 yr Författare Låter skitkul. Ska kolla datumet lite noggrannare i alnackan. Vart ligger detta nånstans?Om man gör så här för att ha koll på hur många som kommer: Kopiera nedanstående, klistra in o skriv vidare. 1. Jeepetorp (Eventuellt) 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Nä, det känns för planerande utan vi kör som vi brukar, de som kan komma, de dyker upp. "Kul" att du själv gör en lista för deltagande och skriver att du eventuellt ska dyka upp. Ballbreaker ligger på Kungsholmen eller på Gärdet i Stockholm men vi ses på Kungsholmen. Det blir svårt att ändra datum då Mickel har bokat hotellrum för "borta-från-barnen-mys" med sin fru. Återkommer om detta.
Publicerat Mars 16, 200917 yr Skall nog kunna funka för mig med denna gång... Vi kan köra grisbanan - " är ju som att svinga hagelbössan vet jaa" Väl mött!! //Pikehunter
Publicerat Mars 16, 200917 yr Är nästan sugen att haka på har en dotter boende i Mariehäll så sov plats är inga problem. Lasse
Publicerat Mars 17, 200917 yr Skall nog kunna funka för mig med denna gång... Vi kan köra grisbanan - " är ju som att svinga hagelbössan vet jaa" Väl mött!! //Pikehunter Allt handlar ju om att få rätt pass ju!!
Publicerat Mars 17, 200917 yr Författare Allt handlar ju om att få rätt pass ju!! Jag har artikeln som PDF fil men den är för stor att lägga in i min dagbok.
Publicerat Mars 21, 200917 yr Tjena Gorm här!Har inte pratat med MKJ ännu men har för avsikt att göra det,för det är väl dumt att åka i flera bilar ner. Det är ju ett tag dit så vi får pussla ihop logistiken lite längre fram. Mvh/Christer Vi hörs om detta, säkert lösbart
Publicerat April 23, 200917 yr Då vi ska mosa allt motstånd........ såklart. Men han Stojjan kanske har flyttat till Alcatraz då för det var väl så ön hette. CC Skjuta mössan av Hippen ska vi i alla fall göra.
Publicerat Maj 5, 200916 yr Dags att haussa upp tråden lite, vilka kommer vilka får inte komma, kommer Matte Holst skjuta lerduvor medelst kulgevär även i år, kommer Hippen halsa Lindeman direkt ur flaskan som sist, Orjant kommer han att synas bak stolparna över huvudtaget, kommer det nån Tierpare vi kan mobba..... kommer Calle C få in nån träff på nånting, Är Walle tillräckligt gammal att ta en bläcka i år så vandringspriset kan gå till nån annan... jag bara undrar!!! Be there or be square
Publicerat Maj 5, 200916 yr Dags att haussa upp tråden lite, vilka kommer vilka får inte komma, kommer Matte Holst skjuta lerduvor medelst kulgevär även i år, kommer Hippen halsa Lindeman direkt ur flaskan som sist, Orjant kommer han att synas bak stolparna över huvudtaget, kommer det nån Tierpare vi kan mobba..... kommer Calle C få in nån träff på nånting, Är Walle tillräckligt gammal att ta en bläcka i år så vandringspriset kan gå till nån annan... jag bara undrar!!!Be there or be square Tja, är drygt en månad kvar tills 18 års dagen så jag får snällt vänta, men vafan, cola och fanta slinker ned det med. Får se om det blir någon sthm träff för min del, har det lite klurigt med transport men ska försöka lura med någon polare....
Publicerat Maj 5, 200916 yr Tja, är drygt en månad kvar tills 18 års dagen så jag får snällt vänta, men vafan, cola och fanta slinker ned det med. Får se om det blir någon sthm träff för min del, har det lite klurigt med transport men ska försöka lura med någon polare.... Det klart du kommer och försvarar titeln, skrapa fram nån frivillig med körkort så syns vi där
Publicerat Maj 5, 200916 yr Så var det ja, dubbelbokat mig på jobb som råkade dyka upp, likt ett lodjur kunde jag inte låta bli dollars till vapen Hoppas ni får det roligt
Publicerat Maj 5, 200916 yr Hippen halsar Lindeman direkt ur flaska.. på kreta Walle ska hålla sig hemma och plugga på körkortet, Norrtälje kommuns skadedjursskyttar behöver en Walle MED körkort Mvh!
Publicerat Maj 5, 200916 yr Hippen halsar Lindeman direkt ur flaska.. på kreta Walle ska hålla sig hemma och plugga på körkortet, Norrtälje kommuns skadedjursskyttar behöver en Walle MED körkort Mvh! Ja just det, min bättre hälft är på Rhodos den veckan, kanske blir en sen kväll Walle hinner med pluggandet ändå....
Publicerat Maj 11, 200916 yr Författare På torsdag "smäller" det, årets Stockholmsträff går av stapeln. Vi var väl typ 10 pers förra året som tävlade i simulatorskytte. Walle91 var den obestridige vinnaren. Vi syns på Ballbreaker på Kungsholmen kl 19.00 på torsdag. http://www.ballbreaker.se
Publicerat Maj 11, 200916 yr jag kommer att dyka in en sväng, är nog ganska självmarkerade, kostymmissen. /C
Publicerat Maj 12, 200916 yr hmm, kör 2 vita veckor... kan man sitta på en pub utan att dricka öl? Karaktären är noll... men dyker nog in en stund. Har farsgubben över som ska hjälpa mig sätta köket på plats så blir nog framåt nio-snåret, kanske tidigare.