Publicerat Maj 12, 200916 yr Måste folk fylla år just den 14:e Sviiider satan att inte kunna komma Det går fler tåg, när Orjant besinnat sig o dricker alkohol igen får i ta en helkväll
Publicerat Maj 13, 200916 yr Författare hmm, kör 2 vita veckor... kan man sitta på en pub utan att dricka öl?Karaktären är noll... men dyker nog in en stund. Har farsgubben över som ska hjälpa mig sätta köket på plats så blir nog framåt nio-snåret, kanske tidigare. Jag är slut som människa. Hmm var det inte just ni två som hade en plan att bjuda alla på en runda som tack för ett gäng jakter som ni blev inbjudna till under säsongen?
Publicerat Maj 13, 200916 yr Kommer inte in på träffen. Ska träffa Holst, Johka och ev Hylsan på fredagkväll så jag måste vila upp mig tills dess.
Publicerat Maj 13, 200916 yr Sista ordet är inte sagt kring denna fråga. Kanske dyker upp men det ser halvmörkt ut nu. Det är ett mörker med sjukt mycket jobb nu. Jag förtjänar en dyngfylla egentligen. Hmm var det inte just ni två som hade en plan att bjuda alla på en runda som tack för ett gäng jakter som ni blev inbjudna till under säsongen?
Publicerat Maj 13, 200916 yr Hmm var det inte just ni två som hade en plan att bjuda alla på en runda som tack för ett gäng jakter som ni blev inbjudna till under säsongen? Absolut! Men de som bjudit in mig verkar inte komma till träffen och den enda som faktiskt gör det livnär sig för tillfället på pulver
Publicerat Maj 13, 200916 yr Tyvär...nytt jobb och housestyling inför visning medger ingen ölkväll i morgon...surt
Publicerat Maj 13, 200916 yr Författare Snacka om 10 små negerpojkar. Träffen flyttades inte pga att Mickel hade bokat hotellrum just denna kväll och nu kommer han inte heller. Det blir en svekdebatt till hösten. Jag kan ju lugnt konstatera att jag vet vilka som inte blir bjudna på grisjakt i alla fall. Det kommer sluta med att jag bjuder Jansson på bira hela kvällen så att jag vinner skyttetävlingen.
Publicerat Maj 13, 200916 yr Det kommer sluta med att jag bjuder Jansson på bira hela kvällen så att jag vinner skyttetävlingen. Då är ni ju båda vinnare. Perfekt i Sverige där man inte får sticka ut för mycket...
Publicerat Maj 13, 200916 yr Jag dyker tyvärr inte upp, ringde runt till halva byn men inte en dj-vel verkade ha tid imorgon. Nästa år har jag körkort och dyker upp oavsett, men ni övriga får ha det så trevligt.
Publicerat Maj 14, 200916 yr Snacka om 10 små negerpojkar.Träffen flyttades inte pga att Mickel hade bokat hotellrum just denna kväll och nu kommer han inte heller. Det blir en svekdebatt till hösten. Jag kan ju lugnt konstatera att jag vet vilka som inte blir bjudna på grisjakt i alla fall. Det kommer sluta med att jag bjuder Jansson på bira hela kvällen så att jag vinner skyttetävlingen. Att slippa att sitta i tysthet och stirra utan att något händer är väl inget straff direkt? Värre hade varit om någon hotat att ej släppa sin drever eller liknande.. Nä jag ska in på en vidrig gastroskopi imorgon bitti och vill därmed vara pigg och utvilad. Hade varit kul att träffa er men sånt är läget.
Publicerat Maj 14, 200916 yr Att slippa att sitta i tysthet och stirra utan att något händer är väl inget straff direkt? Värre hade varit om någon hotat att ej släppa sin drever eller liknande.. Nä jag ska in på en vidrig gastroskopi imorgon bitti och vill därmed vara pigg och utvilad. Hade varit kul att träffa er men sånt är läget. Örjan vet nog om nån schysst krog runt hörnet här där dom gladeligen gör en Rektoskopi på dig om inte annat
Publicerat Maj 14, 200916 yr Författare Örjan vet nog om nån schysst krog runt hörnet här där dom gladeligen gör en Rektoskopi på dig om inte annat Jo men tyvärr har ju Madame Kerstin stängt sin krog på Kungsholmen. Det var en riktigt trevlig kväll med CC, Solna-Christian (som inte alls bor i Solna ), Wyatt Earp, Vesslan, Hylsan tillsammans med sin dotter och undertecknad. Jansson tog en del bilder. Coolast är att skjuta björn i attack på close range distance, tror att Vesslan vann med 4.8 m innan björnen stöp men han är ju Pitepalt så han bör kunna skjuta björn. Den stora skyttetävlingen vanns av CC tätt följd av Vesslan. Man kan ju lugnt säga att Walle91 nog att förnedrat oss alla rejält i år också. Vi kör samma tidpunkt på våren nästa år igen och då ska undertecknad käka burgare och dricka bira som de andra fick göra.
Publicerat Maj 14, 200916 yr Låter som nu haft en rolig kväll. Är lite avis på er som kunde vara med, själv är man för snål och bekväm för att köra 40 mil för det evenemanget. /Lasse
Publicerat Maj 15, 200916 yr Jo men tyvärr har ju Madame Kerstin stängt sin krog på Kungsholmen. Det var en riktigt trevlig kväll med CC, Solna-Christian (som inte alls bor i Solna ), Wyatt Earp, Vesslan, Hylsan tillsammans med sin dotter och undertecknad. Jansson tog en del bilder. Coolast är att skjuta björn i attack på close range distance, tror att Vesslan vann med 4.8 m innan björnen stöp men han är ju Pitepalt så han bör kunna skjuta björn. Den stora skyttetävlingen vanns av CC tätt följd av Vesslan. Man kan ju lugnt säga att Walle91 nog att förnedrat oss alla rejält i år också. Vi kör samma tidpunkt på våren nästa år igen och då ska undertecknad käka burgare och dricka bira som de andra fick göra. Schhhhuppppp med munnen formad till ett O skulle mina norrländska vänner sagt, det var en toktrevlig sammanstötning, lite lagomt skytte, jag kom någonstans ganska exakt i mitten, räddad av mina 7/10 på vildsvinen, gott käk och excellent sällskap, det var det som gjorde hela prylen. Instämmer med Orjant här att hade Anton aka Walleman varit med här hade vi fått spö hela gänget, men men han blir la med till nästa år och då blir det annat av, iofs får vi se till att dopa honom lite då innan han skjuter, 2-3 Hof är nog lagom. Det där med att jag inte bor i Solna är ju allt för sant, nicket är en relik från när jag hängde på EFF, kanske är det dags att skicka en liten begäran till våra moderatorer om en geografisk justering eller liknande. Nåja för egen del var det ett sant nöje att träffa lite skogsfolk och jägare som ett avbrott i kostymjobbandet, man tackar för gott sällskap. /Christian
Publicerat Maj 15, 200916 yr Jo men tyvärr har ju Madame Kerstin stängt sin krog på Kungsholmen. Det var en riktigt trevlig kväll med CC, Solna-Christian (som inte alls bor i Solna ), Wyatt Earp, Vesslan, Hylsan tillsammans med sin dotter och undertecknad. Jansson tog en del bilder. Coolast är att skjuta björn i attack på close range distance, tror att Vesslan vann med 4.8 m innan björnen stöp men han är ju Pitepalt så han bör kunna skjuta björn. Den stora skyttetävlingen vanns av CC tätt följd av Vesslan. Man kan ju lugnt säga att Walle91 nog att förnedrat oss alla rejält i år också. Vi kör samma tidpunkt på våren nästa år igen och då ska undertecknad käka burgare och dricka bira som de andra fick göra. Örjan ska ha stort tack för att han återigen roddade ihop en mkt trevlig sammankomst på ballbreaker. Det var hyfsat "jämt skägg" i skyttetävlingen måste jag säga, synd att Hylsan var tvungen att dra annars hade nog hans dotter tagit hem hela spelet. Close range distance på björnfigur det är grejer det.............. eller åtminstone riktigt bra träning. Vesslan
Publicerat Maj 16, 200916 yr Man kan ju lugnt säga att Walle91 nog att förnedrat oss alla rejält i år också. Haha sicket Bullshit! Du vet att en gång är ingen gång och två är lika med noll så jag måste ge er smisk minst tre år i följd för att det ska betyda något. Kul att ni hade skoj iaf. Får köra en repris nästa vår igen och hoppas på lite fler deltagare bara. Hur många var ni i Torsdags? Grattis CC, och välkommen i klubben
Publicerat Maj 16, 200916 yr Jo men tyvärr har ju Madame Kerstin stängt sin krog på Kungsholmen. Det var en riktigt trevlig kväll med CC, Solna-Christian (som inte alls bor i Solna ), Wyatt Earp, Vesslan, Hylsan tillsammans med sin dotter och undertecknad. Jansson tog en del bilder. Coolast är att skjuta björn i attack på close range distance, tror att Vesslan vann med 4.8 m innan björnen stöp men han är ju Pitepalt så han bör kunna skjuta björn. Den stora skyttetävlingen vanns av CC tätt följd av Vesslan. Man kan ju lugnt säga att Walle91 nog att förnedrat oss alla rejält i år också. Vi kör samma tidpunkt på våren nästa år igen och då ska undertecknad käka burgare och dricka bira som de andra fick göra. Ja se till att ta en dag som jag kan då! Host host.
Publicerat Maj 17, 200916 yr Trots slips och skjorta ser man ju klippt livsfarlig ut med bössa och på bild, tur att det inte är allt för ofta man uppträder så... Bra liten bild kavalkad. /Christian
Publicerat Maj 17, 200916 yr Ser ju riktigt trevligt ut! Men varför ser du så låg ut örjan? Suktade du efter burgaren och biran? Nästa gång, då jävlar! /C P.s. Satan vad nervös man är för morgondagen...
Publicerat Maj 17, 200916 yr Ser ju riktigt trevligt ut! Men varför ser du så låg ut örjan? Suktade du efter burgaren och biran?Nästa gång, då jävlar! /C P.s. Satan vad nervös man är för morgondagen... En av de få gångerna när orden "slappna av" får magen och du vet vad att knyta sig, lycka till tror jag att jag vågar säga och hoppas att allt går väl. /Christian
Publicerat Maj 17, 200916 yr Författare Var väl fan om man inte skulle kunna åka dit iår. Tror att jag tar frun med mig som vägvisare så kan hon gå ut med sina väninnor medans jag spöar er i såväl skytte som att äta mat. Edit: Jag kommer , pratade nyss med frun och hon bokar tom hotell så tar vi en 2-dagars i stan. Just looove her Ja se till att ta en dag som jag kan då!Host host. Jo tjena.