Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilka ska till Elmia i år?

Featured Replies

Publicerat

Svenska Bågjägareförbundet kommer att delta på årets Elmia mässa. Hur många av er tänker åka till Elmia?

Jag och Mamre ska dit och arbeta lite i SBJFs monter har vi tänkt. Då kanske vi har möjlighet att träffa några av er som skriver på detta forum.

• Svar 59
  • Visningar 5,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

so mdet ser ut nu så kommer jag till 70% att komma ner till elmia ;)

ska dit med en polare som är medlem här på sidan :o

Publicerat

;) .. skulle verkligen vara trevligt om ni kom för bi i SBJF.s monter å hälsade på !.. även om de nu skulle vara så att ni inte är bågjägare!.. så ärt det alltid trevligt å träffa folk från forumet!..

Mvh Mamre!..

Publicerat

Klart man ska dit, bara 10 mil, missade tullgarn pga att ingen ville köra mig dit, var på fest dagen innan :)

Men Elmia är givet, kommer ni att ha någon form av provskjutning i montern?

Vore kul att testa en riktigt båge någon gång o inte bara barnens med sugproppar B)

/Lasse

Publicerat
  • Författare
Klart man ska dit, bara 10 mil, missade tullgarn pga att ingen ville köra mig dit, var på fest dagen innan :)

Vore kul att testa en riktigt båge någon gång o inte bara barnens med sugproppar B)

/Lasse

Ingen skjutning i själva montern. Men förmodligen något utomhus. Det ordnar Jönköpings Bågjägareklubb isåfall.

Publicerat
Ingen skjutning i själva montern. Men förmodligen något utomhus. Det ordnar Jönköpings Bågjägareklubb isåfall.

Då blir det till o besöka dom med, ska se om jag inte ska övernatta i den lilla stan så jag kan springa på mässan 2 dar brukar bli så stimmigt med en dag.

Vi ses.

/Lasse

Publicerat

/Lasse

om inte annat så bor du inte så långt från mej eller JS!.. bara hojta så får du testa å skjuta!...

Mvh Mamre..

Publicerat

Det va ju på tal om att få vara inomhus på riktigt med infomontern, tillsammans med de andra jägarförbunden!

Vi har ju varit skapligt offside i stall Blomman, som det heter..

Är det någon som vet?

Publicerat
om inte annat så bor du inte så långt från mej eller JS!.. bara hojta så får du testa å skjuta!...

Mvh Mamre..

EE vet inte om jag har nära till tierp jag har 40 mil till Rimbo så det borde bli längre, eller har jag fel?

/Lasse

Publicerat
Klart man ska dit, bara 10 mil, missade tullgarn pga att ingen ville köra mig dit, var på fest dagen innan B)

Vore kul att testa en riktigt båge någon gång o inte bara barnens med sugproppar :mellow:

/Lasse

Du är välkommen till vår monter på Elmia! Skulle du inte kunna hålla dig från att testa en riktig båge innan Elmia så kontaktar du bara mig eller Pelle.L här på forumet så fixar vi det! :) Vi håller fortfarande Jönköpings Bågjägareförening vid liv!

Till alla SBJF-medlemmar: Ni kommer att behövas på Mässan, anmäl ert intresse att hjälpa till hos mig eller Pelle!

Publicerat
Du är välkommen till vår monter på Elmia! Skulle du inte kunna hålla dig från att testa en riktig båge innan Elmia så kontaktar du bara mig eller Pelle.L här på forumet så fixar vi det! B) Vi håller fortfarande Jönköpings Bågjägareförening vid liv!

Till alla SBJF-medlemmar: Ni kommer att behövas på Mässan, anmäl ert intresse att hjälpa till hos mig eller Pelle!

Tack tack , lite närmare en Tierp :) , håll en båge till mig på mässan,

/Lasse

Publicerat
EE vet inte om jag har nära till tierp jag har 40 mil till Rimbo så det borde bli längre, eller har jag fel?

/Lasse

B):mellow: .. fick för mej du bodde i skutskär!.. :) ..

då har du närmre till Pelle å ther!... :huh:

Mvh Mamre!,,

Publicerat

om inte JS redan gjort de!.. så är vår tanke att hjälpa till!..

Mvh Mamre!..

Publicerat

Mvh Mamre!..

Ni är redan bokade! :)

Publicerat
Tack tack , lite närmare en Tierp :) , håll en båge till mig på mässan,

/Lasse

Båge är bokad B)

Publicerat

Mvh Mamre!..

JS har redan bokat sängplats åt er på herrgård Krökesbo inkl grillning o bågskytte på kvällen. :)

Publicerat
Båge är bokad :wub:

Kanon liten o klen som man är kanske man kan få hjälp med att spänna den B)

/Lasse

Publicerat
Kanon liten o klen som man är kanske man kan få hjälp med att spänna den :wub:

/Lasse

Du kan få skjuta med frugans båge B)

Publicerat
JS har redan bokat sängplats åt er på herrgård Krökesbo inkl grillning o bågskytte på kvällen. B)

:wub: ser verkligen fram mot de!.. tack tack!..

ska man ta med alla bågar!.. :P ....

Mvh Mamre!..

Publicerat
Ni är redan bokade! :wub:

Toppen!.. ska bli trevligt å träffas!..

Mvh Mamre!..

Publicerat
Du kan få skjuta med frugans båge B)

Det blir nog bra, måste man träffa med :wub:

/Lasse

Publicerat
Svenska Bågjägareförbundet kommer att delta på årets Elmia mässa. Hur många av er tänker åka till Elmia?

Jag och Mamre ska dit och arbeta lite i SBJFs monter har vi tänkt. Då kanske vi har möjlighet att träffa några av er som skriver på detta forum.

Vi har pratat på att åka dit, nog för jag inte hade tänkt att kolla på något bågskytte från börja men om jag kommer så ska jag kika in även där.

Publicerat
  • Författare
Det va ju på tal om att få vara inomhus på riktigt med infomontern, tillsammans med de andra jägarförbunden!

Vi har ju varit skapligt offside i stall Blomman, som det heter..

Är det någon som vet?

Jo, jag vet. Det ordnar sig nog.

Publicerat
Jo, jag vet. Det ordnar sig nog.

Jag kommer attt ge information när jag har förhandlat med Elmia!

Publicerat
Vi har pratat på att åka dit, nog för jag inte hade tänkt att kolla på något bågskytte från börja men om jag kommer så ska jag kika in även där.

de tycker jag du ska!... man ska inte dö nyfiken!...

Mvh Mamre!..