Publicerat Februari 7, 200917 yr Författare Jag kommer attt ge information när jag har förhandlat med Elmia! Låter bra det. Just nu vet man i stora drag. Vi går in på detaljer när allt är spikat.
Publicerat Februari 7, 200917 yr Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större..
Publicerat Februari 7, 200917 yr Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. du ska alltid vara värst Johan!.. .... ... måste juh vara helt sjukt kul å gå på en mässa i USA... med tanke på hur stora vissa jakt butiker är så kan man juh göreställa sej hur en mässa ska se ut!.. misstänker Älvsjömässan e liten mot en sådan!.. MVh
Publicerat Februari 7, 200917 yr ser verkligen fram mot de!.. tack tack!.. ska man ta med alla bågar!.. .... Mvh Mamre!.. Du gör som du vill! Men jag tror att det räcker om du tar med dig mamban
Publicerat Februari 7, 200917 yr Du gör som du vill!Men jag tror att det räcker om du tar med dig mamban .. Topp!.... har du grejor då som kan stoppa denna superbåge!.. ... Mvh
Publicerat Februari 7, 200917 yr .. Topp!.... har du grejor då som kan stoppa denna superbåge!.. ... Mvh Japp! Jag har en säck med sten, den brukar stoppa det mesta
Publicerat Februari 7, 200917 yr Japp!Jag har en säck med sten, den brukar stoppa det mesta ..... ...
Publicerat Februari 7, 200917 yr Författare Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. Ha ha ha! Klockrent! Jag har besökt Cabelas i Dundee fyra gånger och imponeras av storleken på den butiken. Ska tydligen vara den största Cabelas butiken i USA, Eller som polaren min sa när vi var dit första gången. Han skulle gå på toa precis när vi kom dit och när han kom ut så utbrast han; Fasen! Skithusen här är ju större än våra jaktbutiker.
Publicerat Februari 7, 200917 yr du ska alltid vara värst Johan!.. .... ...måste juh vara helt sjukt kul å gå på en mässa i USA... med tanke på hur stora vissa jakt butiker är så kan man juh göreställa sej hur en mässa ska se ut!.. misstänker Älvsjömässan e liten mot en sådan!.. MVh oavsett om det är rena jakt mässor eller vapen mässor så är allt stort och det finns allt och lite till, man hittar saker som man inte visste att man behöver men efter lite tittande så kan man inte förstå hur man kunde överleva utan , men de mest intressantaste mässorna är nog vapen mässorna där man kan köpa allt från pistoler upp till .50 cal sniper rifle och där NRA står och pratar om att det är allas rättighet att äga en AK47 !!
Publicerat Februari 7, 200917 yr Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. Det hade varit ruskigt kul att gå på en sådan mässa. Var på ATA mässan i Atlanta o6, o det var jäkligt skoj, o de e ju i jämförelse en liten mässa Skulle vara jäkligt skoj om man kunde tajma Las Vegas shoot show med semmestern någon gång.
Publicerat Februari 8, 200917 yr oavsett om det är rena jakt mässor eller vapen mässor så är allt stort och det finns allt och lite till, man hittar saker som man inte visste att man behöver men efter lite tittande så kan man inte förstå hur man kunde överleva utan , men de mest intressantaste mässorna är nog vapen mässorna där man kan köpa allt från pistoler upp till .50 cal sniper rifle och där NRA står och pratar om att det är allas rättighet att äga en AK47 !! 50 cal sniper rifle skulle vara något för rävjakten!... Mvh
Publicerat Februari 8, 200917 yr oavsett om det är rena jakt mässor eller vapen mässor så är allt stort och det finns allt och lite till, man hittar saker som man inte visste att man behöver men efter lite tittande så kan man inte förstå hur man kunde överleva utan , men de mest intressantaste mässorna är nog vapen mässorna där man kan köpa allt från pistoler upp till .50 cal sniper rifle och där NRA står och pratar om att det är allas rättighet att äga en AK47 !! Ha ha, jo jag har tyvärr varit på flera av dem med, både i NV och CA, det är inte utan att man blir lätt mörkrädd när man hör vissa snacka eller läser deras böcker (NRA) vi har det ganska bra här hemma i Norden endå. I CA ändrade de lagen så att folk inte kunde köpa vapen på dessa Gun shows ( mindre lokala mässor ala loppis) Tror det var för att någon blev lite purken på någon och stack till en Gun Show och köpte en kasse vapen, med makabra följder... Men man måste delvis förstå att vi har helt olika vapen kulturer, vilket gör att det ter sig underligt för de flesta av oss med en väldigt vapen liberal inställning, jag menar vad har man för glädje av en .50 BMG igentligen ?
Publicerat Februari 8, 200917 yr ... jag menar vad har man för glädje av en .50 BMG igentligen ? Det är en P.E.D. = P-is Enlagement Device! Sorry, kunde inte låta bli!
Publicerat Februari 8, 200917 yr Det är en P.E.D. = P-is Enlagement Device! Sorry, kunde inte låta bli! Själv har jag bara en ynklig 22 och ingen bil!
Publicerat Februari 8, 200917 yr Efter mycket funderande så har vi kommit fram till att vi tyvärr måste bli hemma, har inte tiden att lägga på detta..
Publicerat Februari 8, 200917 yr Efter mycket funderande så har vi kommit fram till att vi tyvärr måste bli hemma, har inte tiden att lägga på detta.. Hmmm... Sånt här gillas inte!
Publicerat Februari 8, 200917 yr Hmmm... Sånt här gillas inte! Nä, håller med, men vad gör man då det civila mörkret ligger som en våt filt över en..
Publicerat Februari 8, 200917 yr ther! Ska du ner till mässan och har plats samt lust så får du gärna plocka med dig en Oneida. Sjukt sugen att klämma o känna lite (på pilbågen alltså ) //Sjukis
Publicerat Februari 8, 200917 yr ther!Ska du ner till mässan och har plats samt lust så får du gärna plocka med dig en Oneida. Sjukt sugen att klämma o känna lite (på pilbågen alltså ) //Sjukis Jag har ju blivit ombedd att hålla i förbundets deltagande på Elmia, så jag är där! Jag tar med båda! Om inte annat för att reta pelle lite!
Publicerat Februari 8, 200917 yr Jag har ju blivit ombedd att hålla i förbundets deltagande på Elmia, så jag är där!Jag tar med båda! Om inte annat för att reta pelle lite! Låter jättebra! Reta honom inte för mycket bara, för då får du kanske sova i källaren med spindlarna ihop med mig