Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilka ska till Elmia i år?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
Jag kommer attt ge information när jag har förhandlat med Elmia!

Låter bra det. Just nu vet man i stora drag. Vi går in på detaljer när allt är spikat.

• Svar 59
  • Visningar 5,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. ;)

Publicerat
Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. ;)

du ska alltid vara värst Johan!.. :P:D .... ;) ...

måste juh vara helt sjukt kul å gå på en mässa i USA... med tanke på hur stora vissa jakt butiker är så kan man juh göreställa sej hur en mässa ska se ut!.. misstänker Älvsjömässan e liten mot en sådan!..

MVh

Publicerat
;) ser verkligen fram mot de!.. tack tack!..

ska man ta med alla bågar!.. :P ....

Mvh Mamre!..

Du gör som du vill!

Men jag tror att det räcker om du tar med dig mamban :D

Publicerat
Du gör som du vill!

Men jag tror att det räcker om du tar med dig mamban :D

:D .. Topp!.... har du grejor då som kan stoppa denna superbåge!.. ;):P ... ;)

Mvh

Publicerat
;) .. Topp!.... har du grejor då som kan stoppa denna superbåge!.. ;):P ... :D

Mvh

Japp!

Jag har en säck med sten, den brukar stoppa det mesta B):D

Publicerat
Japp!

Jag har en säck med sten, den brukar stoppa det mesta :D:D

:huh::D ..... :D ...

Publicerat
  • Författare
Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. :D

Ha ha ha! Klockrent! Jag har besökt Cabelas i Dundee fyra gånger och imponeras av storleken på den butiken. Ska tydligen vara den största Cabelas butiken i USA, Eller som polaren min sa när vi var dit första gången. Han skulle gå på toa precis när vi kom dit och när han kom ut så utbrast han; Fasen! Skithusen här är ju större än våra jaktbutiker.

Publicerat

Jag kommer.... Någon måste ju styra upp alla messersmittar. :rolleyes:

Publicerat
du ska alltid vara värst Johan!.. :DB) .... ;) ...

måste juh vara helt sjukt kul å gå på en mässa i USA... med tanke på hur stora vissa jakt butiker är så kan man juh göreställa sej hur en mässa ska se ut!.. misstänker Älvsjömässan e liten mot en sådan!..

MVh

oavsett om det är rena jakt mässor eller vapen mässor så är allt stort och det finns allt och lite till, man hittar saker som man inte visste att man behöver men efter lite tittande så kan man inte förstå hur man kunde överleva utan :D , men de mest intressantaste mässorna är nog vapen mässorna där man kan köpa allt från pistoler upp till .50 cal sniper rifle och där NRA står och pratar om att det är allas rättighet att äga en AK47 !!

Publicerat
Hade varit kul men jag åker till Harrisburg http://www.easternsportshow.com ungefär som Elmia fast som allt här borta så är det större.. :D

Det hade varit ruskigt kul att gå på en sådan mässa.

Var på ATA mässan i Atlanta o6, o det var jäkligt skoj, o de e ju i jämförelse en liten mässa ;)

Skulle vara jäkligt skoj om man kunde tajma Las Vegas shoot show med semmestern någon gång. B)

Publicerat
oavsett om det är rena jakt mässor eller vapen mässor så är allt stort och det finns allt och lite till, man hittar saker som man inte visste att man behöver men efter lite tittande så kan man inte förstå hur man kunde överleva utan :P , men de mest intressantaste mässorna är nog vapen mässorna där man kan köpa allt från pistoler upp till .50 cal sniper rifle och där NRA står och pratar om att det är allas rättighet att äga en AK47 !!

50 cal sniper rifle skulle vara något för rävjakten!... :lol:;)

Mvh

Publicerat
oavsett om det är rena jakt mässor eller vapen mässor så är allt stort och det finns allt och lite till, man hittar saker som man inte visste att man behöver men efter lite tittande så kan man inte förstå hur man kunde överleva utan -_- , men de mest intressantaste mässorna är nog vapen mässorna där man kan köpa allt från pistoler upp till .50 cal sniper rifle och där NRA står och pratar om att det är allas rättighet att äga en AK47 !!

Ha ha, jo jag har tyvärr varit på flera av dem med, både i NV och CA, det är inte utan att man blir

lätt mörkrädd när man hör vissa snacka eller läser deras böcker (NRA) vi har det ganska bra här

hemma i Norden endå. I CA ändrade de lagen så att folk inte kunde köpa vapen på dessa

Gun shows ( mindre lokala mässor ala loppis) Tror det var för att någon blev lite purken på någon

och stack till en Gun Show och köpte en kasse vapen, med makabra följder...

Men man måste delvis förstå att vi har helt olika vapen kulturer, vilket gör att det ter sig underligt för de

flesta av oss med en väldigt vapen liberal inställning, jag menar vad har man för glädje av en .50 BMG

igentligen ?

Publicerat
... jag menar vad har man för glädje av en .50 BMG

igentligen ?

Det är en P.E.D. = P-is Enlagement Device! -_-

Sorry, kunde inte låta bli! ;)

Publicerat

Jag kommer definitivt ner ;)

Publicerat

Kommer jag dit så står jag i en monter själv

Publicerat
Det är en P.E.D. = P-is Enlagement Device! ;)

Sorry, kunde inte låta bli! ;)

Själv har jag bara en ynklig 22 och ingen bil! :);)

Publicerat

Efter mycket funderande så har vi kommit fram till att vi tyvärr måste bli hemma, har inte tiden att lägga på detta.. ;)

Publicerat
Efter mycket funderande så har vi kommit fram till att vi tyvärr måste bli hemma, har inte tiden att lägga på detta.. ;)

Hmmm... ;) Sånt här gillas inte! ;)

Publicerat
Hmmm... ^_^ Sånt här gillas inte! :D

Nä, håller med, men vad gör man då det civila mörkret ligger som en våt filt över en.. f025.gif

Publicerat

japp, jag hör dig! Får bli nästa gång! ^_^

Publicerat
japp, jag hör dig! Får bli nästa gång! ^_^

Jepp, får bli så.

Publicerat

ther!

Ska du ner till mässan och har plats samt lust så får du gärna plocka med dig en Oneida.

Sjukt sugen att klämma o känna lite (på pilbågen alltså ^_^ )

//Sjukis

Publicerat
ther!

Ska du ner till mässan och har plats samt lust så får du gärna plocka med dig en Oneida.

Sjukt sugen att klämma o känna lite (på pilbågen alltså ^_^ )

//Sjukis

Jag har ju blivit ombedd att hålla i förbundets deltagande på Elmia, så jag är där!

Jag tar med båda! Om inte annat för att reta pelle lite! :D

Publicerat
Jag har ju blivit ombedd att hålla i förbundets deltagande på Elmia, så jag är där!

Jag tar med båda! Om inte annat för att reta pelle lite! :D

Låter jättebra!

Reta honom inte för mycket bara, för då får du kanske sova i källaren med spindlarna ihop med mig ^_^