Publicerat Februari 21, 200917 yr Två bra förslag!Ananas är gott och övning ger färdighet Var det inte Tolf som var respektive? Såg ut som han lägger mer enerig på bössan än badrummet, dags att sjysta till prioriteringarna där? Nej nu ska inte Hipshot trassla med något som han inte har med att göra Lycka till Mvh! Välkommen hit!!! Du får väl trä på en annanas ring på Tolf....................två flugor i en smäll!!!
Publicerat Februari 21, 200917 yr Välkommen hit!!!Du får väl trä på en annanas ring på Tolf....................två flugor i en smäll!!! *ASG*
Publicerat Februari 21, 200917 yr Två bra förslag!Ananas är gott och övning ger färdighet Var det inte Tolf som var respektive? Såg ut som han lägger mer enerig på bössan än badrummet, dags att sjysta till prioriteringarna där? Nej nu ska inte Hipshot trassla med något som han inte har med att göra Lycka till Mvh! DET VAR DET VÄRSTA! Mer energi på bössan? http://www.tolf.se/blogg/#home
Publicerat Februari 21, 200917 yr DET VAR DET VÄRSTA! Mer energi på bössan?http://www.tolf.se/blogg/#home Blev ju fint det där Tolf! Bara tapetseringen kvar då? :D
Publicerat Februari 21, 200917 yr Författare Sen vet i tusan om det finns ngt bra sätt att köra igång det hela.. Men att käka färsk annanas ska tydligen var ett sätt, om jag nu inte minns fel.. Färsk ananas ska inhandlas När vi skulle få våran första dotter så började min fru med att gå till skogen och jaga, efter det så bar det iväg till stora staden för att prova 9999 skor, Emilia född ca 06,00 morgonen efter, efter 30 min på BB Hmm..prova skor kan jag skippa...gillar inte att shoppa Var det inte Tolf som var respektive? Såg ut som han lägger mer enerig på bössan än badrummet, dags att sjysta till prioriteringarna där? Hehe...han har lagt energi på renovering med, önskar han kunde bli klar snart...alt att jag inte hade så oint så jag kunde vara mer behjälplig i stället...bössan lämnade han ju faktiskt bort, men snyggt blev det Även om du har det jobbigt nu skall du vara glad att du har gått tiden ut!4 veckor i kuvös på prematuren med med den första kunde jag ha sluppit... Och det äldsta knepet är "färdknäppen" som du redan har beskrivit med andra ord, och tja... det kanske fungerar ibland... Ja jag är tacksam över att ha gått tiden ut, även om det är jobbigt just nu. En arbetskamrat fick barn i v 28 Avundas inte någon som blir tvungen att ligga på prematuren... Och "färdknäppen" är väl inte så dumt...trevligt dessutom även om den inte fungerar... Nu ska jag ta tag i gardinbyte i stället
Publicerat Februari 21, 200917 yr Blev ju fint det där Tolf!Bara tapetseringen kvar då? :D Ehh tapetseringen?????? Mig veterligen var det struktur i hallen förut. Så det ser rätt åtgärdat ut nu