Publicerat November 13, 200619 yr > T.S Apr. ''skjuta djuren i småbitar'' Min senast skjutna hare ser inget vidare ut, inte ens i mina jägarögon.
Publicerat November 13, 200619 yr > T.SApr. ''skjuta djuren i småbitar'' Min senast skjutna hare ser inget vidare ut, inte ens i mina jägarögon. Om man tränar mer slipper man skjuta alla tre smällar med halvautomaten på en stackars jösse.......;D ;D ;D
Publicerat November 13, 200619 yr > orjant Det är nästan otäckt, hur visste du att det var 3 smällar på haren ????????
Publicerat November 13, 200619 yr > Ellie Being there, done that......... ;D ;D Jag tror att mitt rekord är 4 smällar i samma hare, fick ut ca 10 cm av filén, that´s it. > > jäkligt klantigt men så var det men jag lärde mig förhoppnings något av det.
Publicerat November 13, 200619 yr > men orjant Tror du på allt som skrivs här...........? Inte har jag skjutit 3 skott på haren å inte du 4 heller, vi ska väl inte hamna i djurvänners adressbok......
Publicerat November 21, 200619 yr Såg detta, måste ha missat förut... :-) http://www.jinge.se/index.php/allmnt/mae-i...uksminister.htm Mae Isaksson, sådana vänner... :-)