Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mässhjälp!

Featured Replies

Publicerat

Nu är ju Elmia mässan på "G".

Vi skulle behöva lite folk som hjälper till vid provskjutningen.

Om du känner att du vet hur en compbåge fungerar och är sugen på att hjälpa till, så pm:a mig med namn o telnr, så ringer jag.

Tyvärr så utgår ingen kontant ersättning, det vi kan bjuda på är, entre och käk, o trevligt folk.

Kom igen nu!! :lol:

Publicerat
Nu är ju Elmia mässan på "G".

Vi skulle behöva lite folk som hjälper till vid provskjutningen.

Om du känner att du vet hur en compbåge fungerar och är sugen på att hjälpa till, så pm:a mig med namn o telnr, så ringer jag.

Tyvärr så utgår ingen kontant ersättning, det vi kan bjuda på är, entre och käk, o trevligt folk.

Kom igen nu!! :lol:

du kan räkna in mej Pelle och du har mina nummer!....

mvh Mamre!..

Publicerat
Nu är ju Elmia mässan på "G".

Vi skulle behöva lite folk som hjälper till vid provskjutningen.

Om du känner att du vet hur en compbåge fungerar och är sugen på att hjälpa till, så pm:a mig med namn o telnr, så ringer jag.

Tyvärr så utgår ingen kontant ersättning, det vi kan bjuda på är, entre och käk, o trevligt folk.

Kom igen nu!! :lol:

Jag har ju blivit lovad provskjutning så jag kan nog inte hjälpa till. Vore rätt kul iofs.

/Lasse

Publicerat
  • Författare
du kan räkna in mej Pelle och du har mina nummer!....

mvh Mamre!..

Gott Thomas, jag räknar kallt med dig ;)

Skall bli kul att träffas.

Synd att kråkis inte kan följa med :lol:

Publicerat
  • Författare
Jag har ju blivit lovad provskjutning så jag kan nog inte hjälpa till. Vore rätt kul iofs.

/Lasse

Jag kan ge dig en privat lektion, så blir du proffs fort :lol:

Publicerat
Jag kan ge dig en privat lektion, så blir du proffs fort ;)

Jo det tror jag säkert :lol:

Fast lite sugen blir man ju.

/Lasse

Publicerat
  • Författare
Jo det tror jag säkert :lol:

Fast lite sugen blir man ju.

/Lasse

Lugn, du kommer oxå snart att fastna i träsket. ;)

Publicerat
Jo det tror jag säkert :lol:

Fast lite sugen blir man ju.

/Lasse

ett varningens ord på vägen!... bågjakt är värre än vilken dråg som helst. mycket STARKT beroende framkallande!...

Mvh Mamre

Publicerat
Synd att kråkis inte kan följa med :lol:

Ja det är skit att jag inte kan komma med, men med sjukan hustru och så vidare så går det ju inte.. ;)

Publicerat
  • Författare
Ja det är skit att jag inte kan komma med, men med sjukan hustru och så vidare så går det ju inte.. ;)

Nej, jag förstår det, men vi kommer att sakna dig.

Vi tar det nästa gång :lol:

Publicerat
Nej, jag förstår det, men vi kommer att sakna dig.

Vi tar det nästa gång ;)

Tack vännen. :mellow:

Publicerat
ett varningens ord på vägen!... bågjakt är värre än vilken dråg som helst. mycket STARKT beroende framkallande!...

Mvh Mamre

Det är det jag är orolig för,,, men gisses vad mycket nya prylar man kan köpa :mellow:

/Lasse

Publicerat
Ja det är skit att jag inte kan komma med, men med sjukan hustru och så vidare så går det ju inte.. :lol:

Du gör helt rätt vännen! frun och familjen går alltid först! och med en så trevlig fru du har så skulle du inte fått föja med hur mycket du än velat!.. :lol:

fast ja skulle verkligen tyckt de var trevligt om du kunnat följa med!..

Mvh

Publicerat

ja kommer nån via kapellskär efter mig och bågen så.. visst kan jag väl komma o visa hur det går till dedär.. :rolleyes::lol: :lol:

Publicerat

Jag skulle också väldigt gärna vara med men har tydligen lovat lilla frugan att via ska "jaga bäver" uppe i jaktstugan den helgen trots att det inte är jaktid på bäver :rolleyes:

Hade ju turen att vinna en biljett i internet-cupen men måste tyvärr avstå.

Dock om det passar så kommer jag ner och hälsar på nästa gång det beger sig...

Lycka till med mässan grabbar!!

Publicerat

Ska ni ha provskjutning alla dagar?

Jag åker ditt så jag är på mässan lördag och söndag.

Men ska hjälpa en vän i hans monter så får se om jag kan komma loss lite och hjälpa till med provskjutningen.

Hade varit kul iaf. kan gissa att det kommer va en del folk som vill skjuta.

Vill ni isf att jag tar med min egna båge?

Mvh David

Publicerat

;) då var man hemma från Elmia då!.. helt ok mässa! fast de var för mycker gevärsjakt prylar!.. :huh: .. Hippen var på skjutningen med pilbåge! och de gjorde han inte med framgång!.. :lol: ..

efter två dagars intensivt skjutande så är man rätt slut i axlar och rygg! i dag får nog bågen vila!..

Mvh

Publicerat

Tack för en kul stund Mamre, alltid roligt att prata med folk som har nått mellan öronen och brinner för saker och ting.

Finns det längre långbågar en din?

/Lasse

Publicerat
Tack för en kul stund Mamre, alltid roligt att prata med folk som har nått mellan öronen och brinner för saker och ting.

Finns det längre långbågar en din?

/Lasse

Hej på sej!.. tack själv!... visst finns det de!.. bara att beställa den så!.. men tror min längd räcker gott å väll till dej!.. du kunde juh skjuta riktigt bra! med tanke på att du inte tränat så mycket!..

med mer träning så kommer du bli riktigt bra på de!..

Mvh Thomas

Publicerat

Vet inte om det var någon från forumet som stog i Svenska Bågjägarförbundes (heter det så? :rolleyes: ) monter. I vilket fall som helst som var gubben en riktigt trevlig prick som om/när bågjakten i Sverige blir lovlig dragit ner ytterliggare minst 2 själar i bågträsket. TUMMEN UPP!

Publicerat
Hej på sej!.. tack själv!... visst finns det de!.. bara att beställa den så!.. men tror min längd räcker gott å väll till dej!.. du kunde juh skjuta riktigt bra! med tanke på att du inte tränat så mycket!..

med mer träning så kommer du bli riktigt bra på de!..

Mvh Thomas

Va kul då kanske jag blir bra på något :rolleyes::ph34r:

/Lasse

Publicerat
  • Författare
Vet inte om det var någon från forumet som stog i Svenska Bågjägarförbundes (heter det så? :rolleyes: ) monter. I vilket fall som helst som var gubben en riktigt trevlig prick som om/när bågjakten i Sverige blir lovlig dragit ner ytterliggare minst 2 själar i bågträsket. TUMMEN UPP!

Jodå, nog var jag där alltid, sedan i måndags :ph34r:

Vet inte om det var mig du pratade med, men kul att du tyckte att det var trevligt!

Och välkommen i "träsket" :D

Publicerat
var gubben en riktigt trevlig prick
Jodå, nog var jag där alltid, sedan i måndags :rolleyes:

Vet inte om det var mig du pratade med, men kul att du tyckte att det var trevligt!

Och välkommen i "träsket" ;)

Nä pelle, han skriver ju "gubben" ....måste vara Thomas han menar. :);)

Publicerat

Ja o Hippen trodde att Rickard var "Sickboy" :rolleyes:

Inte lätt o känna igen folk när man möter dom "in real life"

Men läder brallor o hästsvans.....kan bara vara en! hehe :)

Publicerat

ja ha då var man på mässan i fredags då. träffada några kända och nya ansikten och prata med :lol:

vart väll inte så inpad på min presentation precis men som kenta sa, fassns ingen båge som passa mej och sen var man dära för att ha skoj och inte satsa allt :lol::huh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.