Publicerat Maj 25, 200916 yr ja ha då var man på mässan i fredags då. träffada några kända och nya ansikten och prata med vart väll inte så inpad på min presentation precis men som kenta sa, fassns ingen båge som passa mej och sen var man dära för att ha skoj och inte satsa allt Precis! Som jag poängterade till alla härliga ungar man ska ha ROLIGT när man skjuter båge. Men du träffade då tavlan Antar att du skjuter oerhört mycket bättre med Jannes Darton? Kul att träffa dig iaf. MVH//Kenta
Publicerat Maj 25, 200916 yr Precis!Som jag poängterade till alla härliga ungar man ska ha ROLIGT när man skjuter båge. Men du träffade då tavlan Antar att du skjuter oerhört mycket bättre med Jannes Darton? Kul att träffa dig iaf. MVH//Kenta jo jag gör ju det, då sitter dom i alla fall inte i halsen utan då sitter dom mitt i.. jepp det var kul att träffa dej
Publicerat Maj 26, 200916 yr Antar att du skjuter oerhört mycket bättre med Jannes Darton? MVH//Kenta Jo det kan du hoppa upp och fet-tajja på att han gör..
Publicerat Maj 26, 200916 yr Nä pelle, han skriver ju "gubben" ....måste vara Thomas han menar. stog nästan ingenting i SBJF monter! höll bara på med skyttet!.. så de MÅSTE vara JS han menar!.. .. fast han skrev juh han var trevlig då faller juh de!.. .. Mvh
Publicerat Maj 26, 200916 yr stog nästan ingenting i SBJF monter! höll bara på med skyttet!.. så de MÅSTE vara JS han menar!.. .. fast han skrev juh han var trevlig då faller juh de!.. ..Mvh