Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Teauge Choker

Featured Replies

Publicerat
17 hours ago pmt sa:

Britterna lever liksom Sverige på sin export, men det gör även tyskland..... Tror någon på fullaste allvar att man vi ha Grekland och Spanien som primär exportmarknad men inte Storbrittanien?

/T

Dom ( UK ) lever då inte på att sälja mig  " terrorist klassad "  jättelifsfarliga hagel komponenter såsom Förladdningar ! 

/ P

• Svar 352
  • Visningar 62,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Vet att det finns minst en tråd där jag visar skillnaden men en billig/dålig choke har tätare pattern i centrum och glesare utåt sidorna medans en riktig choke har samma täthet i hela cirkeln. Givetv

• Om du menar vad 3/4 heter på olika sätt så är det: Improved Modified ++- 3/4 IM II ** Jag har samlat en sammanställning på http://www.shotguns.se/html/choke.html /T

• Hamnat i ett dilemma.. Ska köpa super extended till bocken tänkte jag. Först var jag inne på att köpa samma uppsättning som jag redan har i ext version men så insåg jag att det spelar mindre roll ärl

Posted Images

Publicerat
3 hours ago culot sa:

Dom ( UK ) lever då inte på att sälja mig  " terrorist klassad "  jättelifsfarliga hagel komponenter såsom Förladdningar ! 

/ P

Visst är det härligt ironiskt vilka handelshinder det finns i en frihandelszon? Men vänta bara, så fort EU har kommit fram till gemensamma regler för vilka former och färger förladdningar får ha så löser det sig.

Publicerat
20 hours ago JoPe sa:

Visst är det härligt ironiskt vilka handelshinder det finns i en frihandelszon? Men vänta bara, så fort EU har kommit fram till gemensamma regler för vilka former och färger förladdningar får ha så löser det sig.

Tro det är en NATO/ usa grej     för ifrån Italien går det hur bra som helst

handlarna i UK tycker det är ett jävla skit , men det är nog som PMT sa att Jänkarna kan inte reglera sin inre vapenhandel

då  djävlar man till det utanför usa istället och drar med sig sin Allierade .  

/ P