Publicerat September 8, 200916 yr Ok en bättre bild som utlovat! Stor bock! Är det ett rådjur som ligger framför? GRATTIS!!
Publicerat September 9, 200916 yr Författare Roger vilken spets använde du? Jag körde med min gammla Innerlocs då jag smög och Rage inte funkar för det, men nu har jag Spitfire MAXX istället
Publicerat September 9, 200916 yr Författare Uppdaterat vår jaktrapport sida http://www.aba.ax/index.php?option=com_con...1&Itemid=64
Publicerat September 9, 200916 yr Författare oo vafan e int jameför? ;( läs under teknik, där skrev jag om min erfarenhet med Rage
Publicerat September 10, 200916 yr Rage? Jag undrade varför jag som ABAmedlem inte är med under jaktrapporter med mina 2 djur
Publicerat September 10, 200916 yr Jag körde med min gammla Innerlocs då jag smög och Rage inte funkar för det, men nu harjag Spitfire MAXX istället Va hände när du annvände Rage???? Mvh
Publicerat September 10, 200916 yr Dom är ju lite pilliga att ha med sig i skogen faktiskt. Bladen lossnar lätt ur sin "icke utfällda" position och man måste pilla tillbaka dom hela tiden. Men sitter man i torn ser jag det inte som något större bekymmer.
Publicerat September 10, 200916 yr Författare Rage?Jag undrade varför jag som ABAmedlem inte är med under jaktrapporter med mina 2 djur Därför att ABA medlemen inte skickat mig sin story + bild tror jag
Publicerat September 11, 200916 yr ett jätte grattis till bocken själv så blir det jakt start den 15 sep så nu är det nära.. Johan