Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Synlig eller osynlig

Featured Replies

Publicerat
Sen att du fick hicka och drog pilen i väggen hos Roger, typ 1 meter över tavlen, måste ju ha berott på kolsyran i drickan du drack!

Det var ju bara tur att Roger ställt uthuset just där, annars hade du ju missat helt!

Så jag skulle föreslå att du provar stämma drickaföretaget för att de fyllt i alldeles för mycket bubblor. ;)

Nu jäklar blir det pengar! Drickaföretaget kommer att gå i konkurs! ;)

Men stämningen får jag ta senare! Nu ska jag ut till bävervattnet och reka lite!

Publicerat

för att dölja sin lukt så funkar det oxå med terpentin som sprejas på kläderna direkt före jakt ( vid bilen)

och att lägga kläderna i en sop säck med tall kvistar i några dagar före

mvh, samme

Publicerat
  • Författare
för att dölja sin lukt så funkar det oxå med terpentin som sprejas på kläderna direkt före jakt ( vid bilen)

och att lägga kläderna i en sop säck med tall kvistar i några dagar före

mvh, samme

Detta kan jag inte rekomendera, för det första är det brandfarligt, men sen förstör kemikalierna dina kläder

skulle inte förvåna mig om gortex reagerar väldigt med terpentin/lacknafta. Om det är tall doften du söker kan du

använda tallsåpa i stället, men inga petrolium produkter!!

Kläder med gran/tall/en kvistar i en påse är bra!

Publicerat
Detta kan jag inte rekomendera, för det första är det brandfarligt, men sen förstör kemikalierna dina kläder

skulle inte förvåna mig om gortex reagerar väldigt med terpentin/lacknafta. Om det är tall doften du söker kan du

använda tallsåpa i stället, men inga petrolium produkter!!

Kläder med gran/tall/en kvistar i en påse är bra!

Jag har köpt vakumpåsar som du suger ut all luft med en dammsugare och det garanterar att du kan förvara dina jaktkläder utan att de tar åt sig några lukter. Vill man så kan man slänga in lite granris i påsen. Dessutom blir paketen ganska platta och underlättar stuvningen i skåpet.

Publicerat
  • Författare
Jag har köpt vakumpåsar som du suger ut all luft med en dammsugare och det garanterar att du kan förvara dina jaktkläder utan att de tar åt sig några lukter. Vill man så kan man slänga in lite granris i påsen. Dessutom blir paketen ganska platta och underlättar stuvningen i skåpet.

Sen kan man använda dem på frugan med !

Publicerat

för mej har terpentin funka i många år men man skulle kanske testa annat, har inte testat på goretex så det kan jag inte utala mej om

mvh, samme