Publicerat November 25, 200916 yr Alltid lika trevligt o se kungen Lindrot in action Mvh. Kanske snart läge för han att abdikera för Kronprins Flex
Publicerat November 25, 200916 yr Riktigt trevlig avsnitt ikväll! Finns ju inge bättre än lockjakt med Lindroth Mvh
Publicerat November 25, 200916 yr Japp. Ett till bra avsnitt. Hoppas dessa program får en längre tid.
Publicerat November 25, 200916 yr Först trodde jag att det var Flex som var med i programmet men lugnade sedan ner mig.. Annars kan jag bara instämma med om att programmet var bra.
Publicerat November 25, 200916 yr Missade fösta 20 min Kollade både TV4 play och TV4 anytime men programmet verkar inte finnas där. Någon som vet om man kan se det på nätet någonstans?
Publicerat November 25, 200916 yr Missade fösta 20 min Kollade både TV4 play och TV4 anytime men programmet verkar inte finnas där. Någon som vet om man kan se det på nätet någonstans? http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=904431
Publicerat November 25, 200916 yr såg det på anytime kanske för 40 minuter sedan, missade totalt att det var idag Andreas
Publicerat November 25, 200916 yr Bra program idag, Lindroth grym som vanligt. Funderade lite på avståndet som TRGn fick arbeta på, såg ut som 80 m /Lasse
Publicerat November 25, 200916 yr Bra program idag, Lindroth grym som vanligt.Funderade lite på avståndet som TRGn fick arbeta på, såg ut som 80 m /Lasse om du inte läste texten efter att han skjutit så stod det ungefär: TRG, 308 win, Burris XTR, @ 80 meter Det jag funderar på är: Vem på forumet äger bössan ? Andreas
Publicerat November 25, 200916 yr Det jag funderar på är: Vem på forumet äger bössan ? Andreas Annars är väl programmet sponsrat..
Publicerat November 26, 200916 yr Det är väldigt kul med jakt program, men ja tyckte att det va tråkigt att dom hade lagt in ett gammalt avsnitt med Tomas och Ulf. Jag har för mig att det visades på Jakt & Jägarliv förra året. eller har ja fel kanske?
Publicerat November 27, 200916 yr Tja!! Jag jagar i viltfattigamarker i Norrbotten, nog hade jag skjutit nån fasan till. Jag skjuter när tillfälle ges annars så blir ryggsäcken tom. Det var ett bra avsnitt jag skulle inte ha nått emot att jag med Natalie, Lindroth är ju verkligen lockjaktens guru i Sverige.
Publicerat November 27, 200916 yr Jag har bara sett dom 2 första avsnitten och där tyckte jag att det räckte för det var ett himla hoppande. Det är inte lätt att göra ett jaktprogram på 30 min minus reklamavbrott.
Publicerat November 27, 200916 yr Skaffa tv4 anytime så slipper man reklamskiten iallafall 49:-/månad, lätt värt det!!! Andreas
Publicerat November 27, 200916 yr Skaffa tv4 anytime så slipper man reklamskiten iallafall 49:-/månad, lätt värt det!!!Andreas Det får väl bli det!
Publicerat December 2, 200916 yr Är det inte ungefär nu det ska visas eller är jag helt ute och cyklar?
Publicerat December 2, 200916 yr Är det inte ungefär nu det ska visas eller är jag helt ute och cyklar? Vafan! Enligt tv sports tablå på internet visades programmet 18.00?! Har de alltså bytt tid...
Publicerat December 2, 200916 yr Vafan! Enligt tv sports tablå på internet visades programmet 18.00?! Har de alltså bytt tid... Tydligen.. Blev förbannad när man sett på skidskytte och skulle snabbt byta över till TV4Sport och det hade varit jaktlust 18...
Publicerat December 2, 200916 yr Nu j*vlar bär det iväg.. Tydligen blev tiden ändrad på grund av fotboll?!
Publicerat December 2, 200916 yr Säger samma här! Hur f_n kan dom byta tid utan att medela oss här på Jaktsidan HAHA
Publicerat December 2, 200916 yr När går reprisen? Jag missade det också. Inte fan kollar man om det bytts tid eller.